Ta strona zapisuje ciasteczka
(pliki cookie)

Nasze Witryny i Aplikacje Mobilne korzystają z plików cookie w celu dostarczania treści i funkcjonalności, którymi są zainteresowani użytkownicy. Ponadto używamy plików cookie w celach analitycznych i reklamowych; możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej lub korzystając z przycisku [WIĘCEJ USTAWIEŃ].

Więcej informacji znajdziesz w zaktualizowanych zasadach ochrony prywatności.

Ustawienia plików cookie

Absolutnie niezbędne pliki cookie
Są to pliki cookie, które są niezbędne do świadczenia usług i zapewnienia dostępności funkcjonalności, o które wyraźnie prosisz. Możemy korzystać z plików cookie i technologii monitorujących w celu zapobiegania nadużyciom, poprawy bezpieczeństwa, administracji systemem lub umożliwienia Tobie korzystania z funkcji obsługi płatności. Nie mamy obowiązku uzyskać Twojej zgody w związku z plikami cookie, które są absolutnie niezbędne.

Pliki cookie służące do analizy oraz oceny wydajności
Pliki cookie możemy wykorzystywać w celu oceny wydajności naszych Witryn i Aplikacji Mobilnych i podniesienia jakości treści oferowanych za ich pośrednictwem.

Reklamowe pliki cookie
My sami oraz zewnętrzni reklamodawcy możemy korzystać z plików cookie, aby móc zaprezentować Tobie najlepiej dopasowane produkty, oferty oraz reklamy. Reklamowe pliki cookie pozwalają nam także przedstawić na Witrynach oraz Aplikacjach Mobilnych treści, które są dostosowane do Ciebie i Twoich indywidualnych zainteresowań.

OK

 Franczyza McDonald’s®

Zostań  
franczyzobiorcą  
McDonald’s

Dlaczego McDonald’s? 
McDonald’s to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na całym świecie, a nasza oferta franczyzy oparta jest na sprawdzonym modelu biznesowym, który od wielu lat gwarantuje sukcesy.

Jako nasz franczyzobiorca otrzymasz wszechstronne szkolenie, doradztwo na każdym etapie współpracy i profesjonalne wsparcie w prowadzeniu restauracji. Zapewnimy Ci również zaufanych dostawców, ze współpracy z którymi jesteśmy szczególnie dumni.

Bycie częścią McDonald’s to szansa jak żadna inna

1.
Znana na całym świecie marka
Zasób 1
Jesteśmy największą siecią restauracyjną w historii. McDonald’s to ponad 37 000 lokali, które każdego dnia obsługują 70 000 000 gości. W samej Polsce codziennie gościmy około 800 000 osób. Złote Łuki tworzące nasze logo rozpoznawalne są na wszystkich kontynentach świata.
2.
Solidny model biznesowy – nasz klucz do sukcesu
Zasób 1
Symbolem naszego modelu jest stołek na trzech nogach, który przedstawia trzy filary marki: McDonald's, franczyzobiorców i dostawców. Każdy filar jest tak samo ważny i każdy pracuje nad realizacją celów i dążeniem do wspólnego sukcesu.
3.
Jasno określona wizja rozwoju firmy
Zasób 1
Stale pracujemy nad tym, żeby marka była postrzegana przez naszych gości jako najlepsza sieć restauracji szybkiej obsługi w Polsce – jako innowacyjna, otwarta na zmiany firma oferująca najlepsze burgery, kawę oraz obsługę będącą wzorem dbałości o odwiedzających.
4.
Wsparcie oraz szkolenia
Zasób 1
Siłą systemu McDonald’s jest wzajemne wsparcie i bliska współpraca. Pozyskujemy nieruchomość, przygotowujemy i realizujemy inwestycję. Zapewniamy profesjonalne szkolenia. Dzielimy się wiedzą i doświadczeniem. Prowadzimy wspólną działalność marketingową i promocyjną. Razem budujemy renomę naszej marki. Mamy sprawdzoną sieć dostawców. Współdziałamy przy zakupie usług dla restauracji.
5.
Dbanie o jakość produktów i współodpowiedzialność społeczna
Zasób 1
Wspieramy polskie przedsiębiorstwa i odpowiadamy na wyzwania krajowej gospodarki. Dokładamy wszelkich starań, by wykorzystać skalę naszej działalności w słusznej sprawie i wprowadzać zmiany, których oczekują goście naszych restauracji. Tu dowiesz się więcej o tym, jak bardzo dbamy o jakość naszych produktów i jak ważna jest dla nas kwestia odpowiedzialności.
6.
Twoja rola w kształtowaniu przyszłości McDonald’s
Zasób 1
Angażujemy franczyzobiorców w tworzenie nowych rozwiązań. Biorą oni udział w pracach nad nowymi produktami, usługami i komunikacją. Czy wiesz, że nasz kultowy burger Big Mac został wymyślony nie przez założycieli McDonald's, a przez franczyzobiorcę, Jima Delligattiego? Nasz inny flagowy produkt, burger Filet‑O‑Fish, również został stworzony przez franczyzobiorcę. To tylko pokazuje, jak ważną rolę w kształtowaniu przyszłości marki możesz odegrać.
Franczyzobiorcy są jednym z trzech filarów naszej firmy

Posłuchaj, jak Magdalena Neuman (Dyrektor Operacyjna i Działu Franczyzy wMcDonald’s Polska) opowiada o modelu franczyzy i jego korzyściach dla franczyzobiorców.
Czy mogę zostać franczyzobiorcą McDonald’s? 
Pasja. Osobowość. Przedsiębiorczość. Ciekawość i otwartość na ludzi. Choć wszyscy nasi franczyzobiorcy przeszli inną ścieżkę kariery, każdy z nich ma cechy, których szczególnie poszukujemy wśród naszych kandydatów.

Jak wygląda droga do franczyzy restauracji McDonald’s?

Czas trwania procesu rekrutacji i przygotowania do wejścia do systemu McDonald’s zależy od dostępności i zaangażowania kandydata. Przeciętnie zajmuje dwanaście miesięcy, z czego przez około dziewięć miesięcy kandydat szkoli się w restauracji.
Spotkania z przedstawicielami McDonald’s odbywają się w Warszawie. Podobnie trzydniowa praktyka w restauracji, dzięki której poznasz specyfikę jej pracy. Późniejsze dziewięciomiesięczne szkolenie odbędzie się już jednak możliwie jak najbliżej miejsca Twojego zamieszkania. Obie strony mają prawo w dowolnym momencie przerwać ten proces. Zarówno McDonald’s, jak i kandydat mogą to uczynić bez konieczności podania przyczyny. Tak to wygląda w wielkim skrócie. Poniżej prezentujemy przebieg tego procesu w bardziej szczegółowy sposób.

Etap 1: Poznajmy się

Etap 2: Złóż aplikację

Etap 3: Szkolenia

Etap 1: Poznajmy się

1.
Wypełnienie formularza z załączonym CV i listem motywacyjnym
Zasób 1
Wypełnij formularz (znajdziesz go tutaj), a następnie dołącz życiorys i list motywacyjny, w którym wyjaśnisz swoje powody ubiegania się o franczyzę McDonald’s. Z góry zastrzegamy, że niepoprawnie wypełnione formularze lub formularze bez załączonego CV czy listu motywacyjnego nie będą rozpatrywane. Potrzebujesz więcej informacji? Zadzwoń do Działu Franczyzy pod numer +48 22 211 58 26.
2.
Spotkanie z Działem Franczyzy
Zasób 1
Jeżeli Twoje zgłoszenie nas zainteresuje, po zapoznaniu się z przesłanymi dokumentami skontaktujemy się z Tobą i zaprosimy Cię na pierwsze spotkanie z naszym Działem Franczyzy w Warszawie.
3.
Spotkanie z Działem Finansowym – weryfikacja finansowa
Zasób 1
Na tym spotkaniu (odbędzie się ono również w Warszawie) następuje wstępna weryfikacja Twoich środków finansowych.

Etap 2: Składanie aplikacji

1.
Trzydniowa praktyka w restauracji McDonald's
Zasób 1
Praktyka odbywa się w jednej z warszawskich restauracji McDonald’s.
Uwaga – warunkiem rozpoczęcia praktyki (a także późniejszego szkolenia w restauracji) jest zawarcie stosownej umowy oraz uzyskanie zaświadczenia sanitarno­‑epidemiologicznego dopuszczającego do pracy w gastronomii.
2.
Spotkanie z kierownictwem McDonald’s Polska
Zasób 1
Po trzydniowej praktyce przychodzi czas na rozmowę kwalifikującą do szkolenia w restauracji. Z zainteresowanymi i zakwalifikowanymi kandydatami spotykają się dyrektorzy McDonald’s Polska.

Etap 3: Szkolenia

1.
Szkolenie w restauracji (około dziewięciu miesięcy)
Zasób 1
Szkolenie w restauracji McDonald’s odbędzie się w restauracji położonej możliwie najbliżej miejsca Twojego zamieszkania. Przystąpienie do szkolenia wiąże się z koniecznością wpłaty kaucji za udostępnione materiały szkoleniowe w wysokości 5000 zł (kaucja podlega zwrotowi bez względu na wynik rekrutacji). Szkolenie służy zdobyciu wiedzy praktycznej i teoretycznej bezpośrednio w restauracji McDonald’s oraz na kursach teoretycznych. Cały cykl szkolenia trwa około dziewięciu miesięcy i należy poświęcić na niego minimum 20 godzin tygodniowo. Jego program zakłada poznanie wszystkich stanowisk w strukturze organizacyjnej restauracji i podzielony jest na cztery etapy: 1) szkolenie stanowiskowe (szeregowy pracownik), 2) szkolenie przygotowujące do prowadzenia zmian (menadżer niższego szczebla), 3) szkolenie rozszerzające wiedzę z zakresu zarządzania restauracją (menadżer średniego szczebla, asystent kierownika restauracji), 4) szkolenie dla kierowników restauracji. Poczynając od etapu 2., szkolenia praktyczne w restauracji uzupełniane są trzy- lub czterodniowymi kursami teoretycznymi. W całym procesie szkolenia uczestniczysz w czterech takich kursach. Twoje postępy weryfikowane są testami kwalifikacyjnymi na poszczególne kursy oraz testami końcowymi. Zaliczenie testu jest warunkiem koniecznym do przejścia do kolejnego etapu szkolenia.
2.
Przedstawienie oferty restauracji
Zasób 1
Po pomyślnym zakończeniu szkolenia otrzymasz ofertę franczyzy. Oferta określa położenie i adres restauracji, czas trwania umowy, wysokość wszystkich opłat, cenę wyposażenia, termin przejęcia restauracji. Do oferty załączana jest historia uzyskiwanych w restauracji przychodów i poniesionych kosztów za okres ostatnich trzech lat bądź krótszy, jeżeli restauracja funkcjonuje mniej niż trzy lata.
3.
Przejęcie restauracji
Zasób 1
Ostatni etap, którego z pewnością wyczekujesz najbardziej. Moment ten następuje po podpisaniu umowy franczyzy i zarejestrowaniu działalności gospodarczej.
Chcesz wiedzieć więcej?

FAQ
Zrób pierwszy krok!

APLIKUJ