Przykładowe zdjęcie

Witaj w aplikacji
McDonald's

Wszystko, co najlepsze,
masz w zasięgu ręki

QR
Pobierz aplikację McDonald's
Zobacz co przygotowaliśmy dla Ciebie, by Twoje wizyty w McDonald`s były jeszcze fajniejsze!
QR
Pytania i odpowiedzi
MojeM Nagrody
MojeM okazYEAH!
Zamów i odbierz

Nagrody

1.
Jak działa program MojeM Nagrody?
Zasób 1
MojeM Nagrody to program lojalnościowy dostępny w aplikacji McDonald's, umożliwiający każdemu użytkownikowi zbieranie punktów za dokonywane zakupy, a następnie wymienianie ich w aplikacji na nagrody.
Dzięki programowi MojeM Nagrody możesz zdobywać punkty za każde zamówienie w Maku! Nieważne, czy korzystasz z regularnego menu, czy zamawiasz przez Zamów i odbierz, punkty zostaną naliczone w każdym z tych przypadków!
2.
Jak mogę odebrać swoją nagrodę za punkty?
Zasób 1
To zależy od rodzaju nagrody 😊

Nagrody w postaci ofert rabatowych na posiłki, podobnie jak nagrody digitalowe (np.: dzwonki lub tapety), odbierzesz wszędzie, czyli w Kiosku, przy ladzie, w McDrive lub za pomocą Zamów i odbierz. Odbiór nagrody nie różni się niczym od odbioru zwykłego zamówienia 😉

Jeśli chodzi o nagrody rzeczowe, to ich odbiór jest możliwy tylko za pomocą Kiosku lub przy ladzie. Zanim odbierzesz nagrodę rzeczową, upewnij się, że jest ona dostępna w wybranej przez Ciebie restauracji. Nagroda zostanie przekazana przez pracownika McDonald’s przy ladzie.
3.
Na jakie nagrody mogę wymienić zebrane punkty?
Zasób 1
W ramach programu MojeM Nagrody możesz odebrać trzy rodzaje nagród. Są to rabaty przy zakupie produktów McDonald’s, nagrody rzeczowe oraz nagrody cyfrowe.
Rabaty przy zakupie produktów McDonald's są cały czas dostępne w aplikacji. Dostępność innych nagród może być uzależniona od aktualnie obowiązujących akcji promocyjnych.
4.
Jak długo są ważne nagrody?
Zasób 1
Nagrody są ważne do zakończenia oferty rabatowej lub akcji promocyjnej. Więcej informacji w Regulaminie Świadczenia Usług Online McDonald's oraz regulaminach poszczególnych akcji promocyjnych.
5.
Czy nagrody dostępne w programie MojeM Nagrody mogą się zmieniać?
Zasób 1
Tak. Nagrody dostępne w programie MojeM Nagrody mogą się zmieniać, tak samo jak zmienić się może ich wartość punktowa. Mogą też pojawiać się dodatkowe nagrody w ramach organizowanych akcji promocyjnych. Sprawdzaj aplikację, by poznać szczegóły 😊
6.
Czy mogę jednocześnie odebrać nagrodę i zdobyć punkty?
Zasób 1
Oczywiście! Możesz to zrobić jednocześnie lub osobno, wcześniej skanując swoją kartę lub korzystając z Zamów i odbierz. Pamiętaj, że zdobędziesz punkty tylko za złotówki wydane w danym zamówieniu.
7.
Ile nagród mogę odebrać w ciągu jednego dnia?
Zasób 1
W ciągu jednego dnia (00:00:00-23:59:59) możesz odebrać maksymalnie 5 nagród.
8.
Czy można odebrać dwie takie same nagrody naraz?
Zasób 1
Odebranie dwóch takich samych nagród w ramach jednej transakcji nie jest możliwe.
9.
Nie mogę odebrać nagrody. Dlaczego tak się dzieje?
Zasób 1
Niektóre nagrody mogą być niedostępne ze względu na obowiązujące w danej restauracji menu. W przypadku braku możliwości odebrania nagrody zwróć się do obsługi restauracji.
10.
Przy próbie zeskanowania nagrody z telefonu, kiosk wyświetlił informację o błędzie. Co mogę z tym zrobić?
Zasób 1
Jeżeli korzystasz z Kiosku użyj przycisku „Wprowadź ręcznie”, a następnie przepisz kod nagrody. Jeśli odbierasz nagrodę przy ladzie lub w McDrive, podaj kod pracownikowi McDonald’s. 
11.
Czy mogę odebrać nagrody w ramach jednego zamówienia z dwóch różnych kont w aplikacji?
Zasób 1
Odbiór nagród jest możliwy tylko w ramach jednej karty lojalnościowej.
12.
Chciałem odebrać nagrodę, ale okazało się, że jest już niedostępna. Co mogę z tym zrobić?
Zasób 1
Niektóre nagrody rzeczowe mogą nie być dostępne w danej restauracji albo ich zapas uległ wyczerpaniu. W takich przypadkach zwróć się do obsługi lub skontaktuj się z Działem Obsługi Gości za pomocą formularza kontaktowego w aplikacji. Wybierz temat MojeM Nagrody z listy. Jeżeli nagroda w postaci posiłku nie jest aktualnie dostępna, spróbuj odebrać ją w innej resturacji lub w innym terminie.
13.
W czasie odbioru nagrody z mojego konta zniknęło więcej punktów, niż powinno. Dlaczego tak się stało?
Zasób 1
W takim przypadku sprawdź dostępne do odebrania nagrody, ponieważ istnieje możliwość, że ta sama nagroda została aktywowana więcej niż raz.
Jeżeli jest inaczej, skontaktuj się z Działem Obsługi Gości za pomocą formularza kontaktowego. Jako temat wybierz z listy MojeM Nagrody.

Punkty

1.
Czy dostanę punkty za odbiór nagrody?
Zasób 1
Aby dostać punkty, należy zrealizować zamówienie na kwotę wyższą niż 0 złotych, czyli tylko w przypadku, gdy wydajemy złotówki przy odbiorze nagrody.
2.
Kiedy dostanę punkty za zrealizowaną transakcję?
Zasób 1
Dodawanie punktów do Twojego konta może potrwać do 24 godzin. Jeśli po tym czasie na koncie nadal nie pojawiły się nowe punkty, skontaktuj się z Działem Obsługi Gości za pomocą formularza kontaktowego. Jako temat wybierz z listy MojeM Nagrody.
3.
Czy dostanę punkty za zamówienie MojeM okazYEAH! lub w usłudze Zamów i Odbierz?
Zasób 1
Oczywiście! Przy każdym zamówieniu przez usługę Zamów i odbierz automatycznie zdobywasz punkty w programie lojalnościowym MojeM Nagrody.
4.
Jak mogę zdobyć punkty podczas zamawiania w Kiosku, przy ladzie lub w McDrive?
Zasób 1
To bardzo proste!
Wystarczy, że otworzysz aplikację, a następnie wejdziesz w sekcję „MojeM”, by zobaczyć swoją kartę lojalnościową. Dostępny na niej kod QR możesz zeskanować w Kiosku, a także podać go przy składaniu zamówienia przy ladzie lub w McDrive.
5.
Zamówiłem posiłek, ale zapomniałem użyć mojej karty lojalnościowej. Czy wciąż mogę otrzymać punkty?
Zasób 1
Niestety, punkty możesz otrzymać tylko i wyłącznie w przypadku, gdy zeskanujesz kartę. Pamiętaj o tym przy składaniu następnego zamówienia 😉
6.
Jak długo są ważne punkty?
Zasób 1
Punkty tracą ważność po upływie 365 dni od ich uzyskania, wraz z końcem miesiąca kalendarzowego.
7.
Czy dostanę przypomnienie o wygasających punktach?
Zasób 1
Tak, po 11 miesiącach od zdobycia danych punktów dostaniesz przypomnienie w aplikacji, że w ciągu 30 dni punkty wygasną.
8.
Czy korzystając z Zamów i odbierz, również zdobywam punkty?
Zasób 1
Oczywiście! Przy każdym zamówieniu przez usługę Zamów i odbierz automatycznie zdobywasz punkty w programie lojalnościowym MojeM Nagrody.
9.
Ile otrzymam punktów za moje zamówienia?
Zasób 1
Za każdą wydaną złotówkę w programie MojeM Nagrody zdobędziesz 10 punktów.
10.
Jak sprawdzić swój stan punktów w programie MojeM Nagrody?
Zasób 1
Możesz to zrobić, wchodząc w zakładkę „MojeM” w aplikacji mobilnej McDonald's. Liczba punktów będzie widoczna na Twojej karcie lojalnościowej.
11.
Czy istnieje limit punktów jakie mogę zdobyć jednego dnia?
Zasób 1
Takiego limitu nie ma, ale punkty możesz zebrać za maksymalnie 15 zamówień w ciągu jednego dnia. Następne zamówienia nie będą punktowane.
12.
Jaki jest limit punktów na karcie lojalnościowej?
Zasób 1
W jednej chwili na karcie lojalnościowej możesz mieć maksymalnie 30 000 (trzydzieści tysięcy!) punktów 😊 Dopóki nie wydasz punktów, aby zejść poniżej limitu, żadne zamówienie nie będzie punktowane. Bez obaw, poinformujemy Cię gdy zaczniesz zbliżać się do limitu punktów MojeM Nagrody 😊
13.
Aplikacja pobrała więcej punktów, niż powinna! Co mogę zrobić?
Zasób 1
Jeśli liczba nadmiarowo pobranych punktów jest niewielka, to aplikacja w najbliższym czasie zwróci na Twoje konto brakującą różnicę. Jeśli natomiast aplikacja pobrała o wiele więcej punktów, niż powinna, upewnij się, czy wybrana przez Ciebie nagroda nie została aktywowana więcej niż jeden raz.

Pozostałe

1.
Jak dołączyć do programu MojeM Nagrody?
Zasób 1
Po zalogowaniu się do aplikacji zobaczysz ekrany objaśniające zasady programu oraz zgody wymagane do dołączenia. Po wyrażeniu zgód możesz zacząć zbierać punkty! 😊
Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić swoje ustawienia w zakładce Moje Konto.
2.
Moja karta lojalnościowa zniknęła. Co mogę z tym zrobić?
Zasób 1
W przypadku zablokowanej karty lojalnościowej upewnij się, że w zakładce „Moje konto” aktywne są stosowne zgody, które umożliwiają korzystanie z programu lojalnościowego MojeM Nagrody.
3.
Gdzie znajdę regulamin MojeM Nagrody?
Zasób 1
Na przykład tutaj lub w sekcji „Regulaminy” na stronie mcdonalds.pl.
4.
Próbowałem zeskanować kartę lojalnościową, jednak mój kod QR nie został rozpoznany. Co mogę z tym zrobić?
Zasób 1
Spróbuj wpisać kod ręcznie lub podyktować go pracownikowi McDonald’s. Upewnij się, że skanowany kod QR pochodzi z aplikacji McDonald’s. Kody udostępniane w inny sposób mogą być nieważne. Jeżeli kod dalej nie działa, skontaktuj się z Działem Obsługi Gości przez formularz kontaktowy w aplikacji. Jako temat wybierz z listy MojeM Nagrody.
5.
Moja karta lojalnościowa jest zablokowana. Co mogę z tym zrobić?
Zasób 1
W przypadku zablokowanej karty lojalnościowej upewnij się, że w zakładce „Moje konto” zostały wyrażone stosowne zgody, które umożliwiają korzystanie z programu lojalnościowego MojeM Nagrody. Jeśli mimo wyrażonych zgód karta lojalnościowa nadal jest zablokowana, skontaktuj się z Działem Obsługi Gości za pomocą formularza kontaktowego. Jako temat wybierz z listy MojeM Nagrody.
6.
Podczas korzystania z aplikacji wyświetlił mi się komunikat o błędzie. Co mogę zrobić?
Zasób 1
W takich przypadkach skontaktuj się z Działem Obsługi Gości za pomocą formularza kontaktowego. Opisz dokładnie wyświetlony komunikat.
7.
Podczas korzystania z aplikacji wyświetlił mi się komunikat literowy, np.: LCC, NCF lub NST. Co mogę z tym zrobić?
Zasób 1
W takich przypadkach skontaktuj się z Działem Obsługi Gości za pomocą formularza kontaktowego. Jako temat wybierz z listy MojeM Nagrody. O ile to możliwe, opisz dokładnie, jaki komunikat pojawił się na ekranie.
8.
Na kiosku wyświetlił się komunikat, że dodano ofertę nowego użytkownika. Co mogę z tym zrobić?
Zasób 1
Taki komunikat pojawia się w przypadku, gdy inna osoba zeskanowała wcześniej swoją nagrodę i nie dokończyła jej odbioru. Aby odebrać swoją nagrodę, klikaj „Tak” na pojawiających się ekranach, aż otrzymasz komunikat, że karta została poprawnie zeskanowana.
9.
Wyświetlił mi się błąd ORDR11007. Co to znaczy?
Zasób 1
Oznacza to, że spróbowałeś właśnie odebrać nagrodę w restauracji, która nie należy do programu lojalnościowego. Sprawdź regulamin, by dowiedzieć się, gdzie możesz odebrać swoje nagrody 😉
10.
Czy utrata telefonu oznacza utratę punktów w programie MojeM Nagrody?
Zasób 1
Nie, punkty MojeM Nagrody są przypisane do konta zarejestrowanego w aplikacji.

1.
Jak mogę skorzystać z MojeM okazYEAH!?
Zasób 1
W celu skorzystania z MojeM okazYEAH! należy być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem w aplikacji mobilnej McDonald’s. Skorzystanie z oferty rabatowej wymaga aktywowania oferty i zeskanowania kodu kreskowego bądź wprowadzenia kodu alfanumerycznego w czasie wskazanym na kuponie. MojeM okazYEAH! działają na linii McDrive, na Kiosku, przy ladzie, a także w aplikacji przez Zamów i odbierz.
2.
Czy mogę skorzystać z MojeM okazYEAH! na linii McDrive oraz na Kiosku w restauracji?
Zasób 1
Tak, możesz skorzystać z MojeM okazYEAH! przy kasie, na linii McDrive oraz na Kiosku w restauracji.
3.
Czy korzystając z MojeM okazYEAH! dostanę punkty w programie MojeM Nagrody?
Zasób 1
Oczywiście! Punkty naliczą się za każde zamówienie, na kwotę większą niż 0 złotych. Jeżeli zamówisz okazYEAH! przez Zamów i odbierz, punkty naliczą się automatycznie, bez skanowania kodu.
4.
Jak dodać MojeM okazYEAH! do Zamów i odbierz?
Zasób 1
Kliknij wybraną ofertę i zaznacz opcję „Dodaj do Zamów i odbierz”, następnie wybierz restaurację oraz sposób odbioru i zapłać. Przekonaj się, jakie to łatwe!
5.
Czy mogę korzystać z MojeM okazYEAH! w McDelivery?
Zasób 1
Oferty rabatowe są niedostępne w usłudze McDelivery.
6.
Gdzie znajdę szczegółowe warunki korzystania z MojeM okazYEAH!?
Zasób 1
Szczegółowe informacje o sposobie funkcjonowania programu MojeM okazYEAH! znajdziesz w naszym regulaminie: tutaj.

1.
Jak często zmieniają się oferty w MojeM okazYEAH!?
Zasób 1
Nowe oferty w MojeM okazYEAH! pojawiają się na początku każdego tygodnia.
2.
Z ilu maksymalnie ofert mogę skorzystać jednego dnia?
Zasób 1
Nie ma limitu ofert, możesz korzystać do woli 😊 Pamiętaj jednak, że wybraną MojeM okazYEAH! możesz wykorzystać tylko jeden raz podczas jednej transakcji. 

1.
Co to jest Zamów i odbierz i gdzie z niego skorzystać?
Zasób 1
Zamów i odbierz to nowa usługa pozwalająca w wygodny sposób zamówić dowolny posiłek z menu lub skorzystać z ulubionej okazYEAH! przez naszą aplikację. Na razie dostępna jest w wybranych restauracjach, ale pracujemy nad tym, by było ich coraz więcej 😉 Skorzystaj z aplikacji i na mapie w sekcji Zamów i odbierz sprawdź, czy usługa jest już dostępna w restauracji blisko Ciebie!
2.
Jak zamawiać przez Zamów i odbierz?
Zasób 1
To bardzo proste 😉 W aplikacji przejdź do sekcji Zamów i odbierz, następnie wybierz restaurację, w której chcesz złożyć zamówienie. Wybierz produkty, na które masz ochotę, i zdecyduj, w jaki sposób chcesz je otrzymać: przy ladzie, do stolika, na linii McDrive lub na stanowisku Parkuj i odbierz. Wybierz rodzaj płatności i wprowadź niezbędne dane. Po skompletowaniu zamówienia kliknij “Płacę i zamawiam”. To tyle! Twoje zamówienie trafi do przygotowania. Na maila zarejestrowanego w aplikacji otrzymasz potwierdzenie złożonego zamówienia.

Ważne: zamówienie możesz złożyć jeszcze w drodze do restauracji, pamiętaj jednak, że będzie ono gotowe w ciągu 3-5 minut. Upewnij się, że jesteś wystarczająco blisko, by znaleźć się na miejscu o czasie 😉
3.
Jak znaleźć restaurację z funkcją Zamów i odbierz?
Zasób 1
Wejdź do aplikacji i przejdź do sekcji Zamów i odbierz. U góry ekranu znajdziesz widok mapy. Odszukaj interesującą Cię restaurację. Jeżeli usługa w danej restauracji jest dostępna, będzie odpowiednio oznaczona na mapie. Możesz również skorzystać z wyszukiwarki restauracji znajdującej się nad mapą.
4.
Czy mogę skorzystać z okazYEAH! w Zamów i odbierz?
Zasób 1
Oczywiście!

Przejdź do okazYEAH! w menu aplikacji, następnie wybierz okazYEAH!, którą chcesz zamówić. Po kliknięciu „Odbierz okazYEAH!” kliknij „Dodaj do zamówienia mobilnego” i zdecyduj, z której opcji odbioru chcesz skorzystać. Możesz dodać kilka okazYEAH! lub połączyć je z innymi pozycjami z menu. Tak jak lubisz 😉
5.
Co zrobić, jeśli zamówiłem w złej restauracji?
Zasób 1
Pamiętaj, by przed potwierdzeniem zamówienia upewnić się, że składasz je we właściwej restauracji. Jeśli nie możesz dotrzeć do wybranej restauracji, w której złożyłeś zamówienie, lub przez pomyłkę wybrałeś złą restaurację, użyj formularza kontaktowego w aplikacji i skontaktuj się z Działem Obsługi Gości. Jako temat zgłoszenia wybierz „Zamów i odbierz” i opisz swój problem.
6.
Czy mogę zmienić opłacone zamówienie?
Zasób 1
Jeśli zamówienie zostało złożone i opłacone, niestety nie będzie można go zmienić.
7.
Czy otrzymam zamówienie, jeśli mój telefon wyłączył się PO potwierdzeniu płatności?
Zasób 1
Tak, potwierdzenie płatności jest jednoznaczne z otrzymaniem zamówienia przez restaurację.
8.
Czy otrzymam zamówienie, jeśli mój telefon wyłączył się PRZED potwierdzeniem płatności?
Zasób 1
Niestety nie, ponieważ w tym wypadku restauracja nie otrzymała Twojego zamówienia. Twoje konto również nie zostało obciążone.

1.
Co zrobić, jeśli zapłaciłem za produkt, który w wybranej restauracji nie jest już dostępny?
Zasób 1
Produkty, które są niedostępne w wybranej restauracji, powinny być oznaczone w aplikacji etykietą „niedostępny”. Jeśli stworzysz posiłek z wielu produktów i któryś z nich nie będzie dostępny, otrzymasz odpowiedni komunikat w aplikacji.

W przypadku gdy produkt stanie się niedostępny już po dokonaniu płatności, skontaktuj się z pracownikiem bezpośrednio na miejscu. Nasz pracownik może zaproponować Ci inny produkt. Jeśli nie chcesz skorzystać z takiego rozwiązania, użyj formularza kontaktowego znajdującego się w aplikacji i jako temat zgłoszenia wybierz „Zamów i odbierz”. Nasz Dział Obsługi Gości zajmie się Twoją sprawą.
2.
Jakie metody płatności są dostępne w usłudze Zamów i odbierz?
Zasób 1
W Zamów i odbierz zapłacisz kartami kredytowymi i debetowymi (w tym Visa i Mastercard), jak również za pomocą Apple Pay i Google Pay.
3.
Jak mogę edytować moje metody płatności?
Zasób 1
Po wejściu w „Moje konto” w aplikacji, wybierz „Metody płatności”. W tej sekcji możesz usunąć lub dodać kartę - samo edytowanie informacji o karcie nie jest możliwe.
4.
Co zrobić, gdy nie mogę opłacić zamówienia?
Zasób 1
Użyj formularza kontaktowego i jako temat zgłoszenia wybierz „Zamów i odbierz”. Nasz Dział Obsługi Gości zajmie się Twoją sprawą.
5.
Kiedy moje konto bankowe zostanie obciążone płatnością za zamówienie?
Zasób 1
Płatność zostanie zrealizowana po kliknięciu „Potwierdź i zapłać” w aplikacji.
6.
Czy otrzymam paragon po opłaceniu zamówienia?
Zasób 1
Tak, paragon otrzymasz przy odbiorze zamówienia. Wcześniej na adres e-mail podany w aplikacji zostanie wysłana wiadomość z potwierdzeniem złożenia zamówienia oraz dokonania płatności.
7.
Nie mogę odebrać zamówienia – czy otrzymam zwrot pieniędzy?
Zasób 1
Jeśli nie możesz odebrać zamówienia, użyj formularza kontaktowego i jako temat zgłoszenia wybierz „Zamów i odbierz”, aby skontaktować się z naszym Działem Obsługi Gości.
8.
Jak otrzymać fakturę?
Zasób 1
Masz dwie możliwości. Możesz dodać numer NIP do paragonu poprzez aplikację lub poprosić pracownika o pełną fakturę VAT przy odbiorze zamówienia. W pierwszym przypadku skorzystaj z opcji „Wprowadź numer NIP”, która dostępna jest na ekranie płatności w aplikacji. Jeżeli chcesz pełną fakturę, podejdź do pracownika i przy odbiorze zamówienia podaj pełne dane firmy, aby pracownik restauracji mógł wystawić fakturę.

1.
Kiedy muszę pojawić się w restauracji?
Zasób 1
Dzięki Zamów i odbierz możesz zamawiać w McDonald’s, jeszcze zanim pojawisz się w restauracji. To wygodne, prawda? 😉 Jeśli zamawiasz z odbiorem przy ladzie, pamiętaj, by od momentu złożenia i opłacenia zamówienia pojawić się w restauracji w czasie 3-5 minut. Jeżeli jesteś za daleko, poczekaj z płatnością do momentu, aż będziesz wystarczająco blisko. Jeśli wybrałeś odbiór na linii McDrive, na odbiór zamówienia masz maksymalnie 2 godziny. Jeżeli chcesz zamówić posiłek do stolika lub na stanowisku Parkuj i odbierz, zamów dopiero po zajęciu miejsca przy stoliku lub na stanowisku parkingowym.
2.
Opłaciłem zamówienie, ale jestem za daleko – co zrobić?
Zasób 1
Zanim złożysz zamówienie, upewnij się, że jesteś wystarczająco blisko restauracji, ponieważ Twoje zamówienie będzie gotowe do odbioru w ciągu 3-5 minut.

Jeśli Twoja płatność została zrealizowana, a Ty nie jesteś wystarczająco blisko, aby odebrać zamówienie, skontaktuj się z restauracją w celu uzyskania wskazówek, co zrobić, lub użyj formularza kontaktowego w aplikacji i jako temat zgłoszenia wybierz „Zamów i odbierz”. Nasz Dział Obsługi Gości zapozna się z Twoim zgłoszeniem i skontaktuje się z Tobą.
3.
Odbiór przy stoliku
Zasób 1
Lubisz usiąść wygodnie i zamówić do stolika? To bardzo proste! Znajdź stolik z naklejką, na której znajduje się numer do obsługi Zamów i odbierz. Wybierz „Zamówienie do stolika” jako miejsce odbioru i wprowadź numer stolika w aplikacji. Opłać zamówienie i poczekaj, aż pracownik je przyniesie. Jeżeli wszystkie stoliki będą zajęte, poczekaj, aż któryś się zwolni, lub wybierz inny sposób odbioru 😉
4.
Odbiór przy ladzie
Zasób 1
A może wolisz sam odebrać zamówienie? Jeśli tak, wybierając miejsce odbioru, zaznacz „Przy ladzie”. Opłać zamówienie i poczekaj, aż jego numer pojawi się na ekranie. Podejdź do lady i odbierz zamówienie. Na torbie, w którą zapakowany jest Twój posiłek, znajdzie się numer z aplikacji, upewnij się, że odbierasz właściwą torbę. Smacznego 😉
5.
Odbiór w McDrive
Zasób 1
To świetna opcja dla zmotoryzowanych. Możesz wcześniej skompletować i opłacić swoje zamówienie i wybrać McDrive w polu „Miejsce odbioru”. Numer zamówienia pojawi się na ekranie aplikacji. Podjedź do okienka McDrive i powiedz pracownikowi, jaki jest numer Twojego zamówienia, zaznaczając, że chodzi o zamówienie Zamów i odbierz. Twoje zamówienie zostanie przygotowane i wydane w okienku McDrive.

Ważne: na odbiór zamówienia na linii McDrive masz maksymalnie 2 godziny od momentu złożenia zamówienia.
6.
Odbiór na stanowisku Parkuj i odbierz
Zasób 1
To nowość! Chcesz otrzymać zamówienie bezpośrednio do samochodu? Przyjedź do restauracji i zaparkuj na miejscu oznaczonym Parkuj i odbierz. Złóż zamówienie przez aplikację, wybierz „Parkuj i odbierz” jako miejsce odbioru i wprowadź numer stanowiska, na którym stoisz. Po opłaceniu i przygotowaniu zamówienia pracownik przyniesie Ci je prosto do samochodu.

Jeżeli nie ma wolnego stanowiska Parkuj i odbierz, poczeka,j aż się zwolni, lub wybierz inne miejsce odbioru.
7.
Sposoby odbioru – ograniczenia
Zasób 1
Pamiętaj, że nie w każdej restauracji wszystkie sposoby odbioru są dostępne. Sprawdź na mapie restauracji dostępnej w aplikacji, czy restauracja posiada parking lub okienko McDrive. Również możliwość zamówienia do stolika może nie być dostępna, jeżeli restauracja nie ma oznaczonych stolików.
Skontaktuj się z nami
Masz więcej pytań?

SKONTAKTUJ SIĘ
Regulamin świadczenia
usług online McDonald’s

ZOBACZ REGULAMIN