Ta strona zapisuje ciasteczka
(pliki cookie)

Nasze Witryny i Aplikacje Mobilne korzystają z plików cookie w celu dostarczania treści i funkcjonalności, którymi są zainteresowani użytkownicy. Ponadto używamy plików cookie w celach analitycznych i reklamowych; możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej lub korzystając z przycisku [WIĘCEJ USTAWIEŃ].

Więcej informacji znajdziesz w zaktualizowanych zasadach ochrony prywatności.

Ustawienia plików cookie

Absolutnie niezbędne pliki cookie
Są to pliki cookie, które są niezbędne do świadczenia usług i zapewnienia dostępności funkcjonalności, o które wyraźnie prosisz. Możemy korzystać z plików cookie i technologii monitorujących w celu zapobiegania nadużyciom, poprawy bezpieczeństwa, administracji systemem lub umożliwienia Tobie korzystania z funkcji obsługi płatności. Nie mamy obowiązku uzyskać Twojej zgody w związku z plikami cookie, które są absolutnie niezbędne.

Pliki cookie służące do analizy oraz oceny wydajności
Pliki cookie możemy wykorzystywać w celu oceny wydajności naszych Witryn i Aplikacji Mobilnych i podniesienia jakości treści oferowanych za ich pośrednictwem.

Reklamowe pliki cookie
My sami oraz zewnętrzni reklamodawcy możemy korzystać z plików cookie, aby móc zaprezentować Tobie najlepiej dopasowane produkty, oferty oraz reklamy. Reklamowe pliki cookie pozwalają nam także przedstawić na Witrynach oraz Aplikacjach Mobilnych treści, które są dostosowane do Ciebie i Twoich indywidualnych zainteresowań.

OK
Jak Mak daje drugie życie śmieciom?
W nowej odsłonie kampanii „Jutro zależy od nas” McDonald’s pokazuje, co dzieje się ze zużytymi papierowymi opakowaniami w restauracjach sieci. Dzięki właściwej segregacji mogą one dostać nowe życie – wrócić do lokali w postaci ręczników i papieru toaletowego.
Czytaj dalej
UN Global Compact Network Poland i McDonald’s Polska inicjatorami powstania Platformy ds. Gospodarki Obiegu Zamkniętego w opakowaniach
Opakowania są nieodłącznym elementem sektora gastronomicznego, i spożywczego, ponieważ umożliwiają one dostarczanie bezpiecznej i świeżej żywności do konsumenta. Z drugiej strony ich prawidłowe zagospodarowanie stanowi duże wyzwanie. Jednym ze sposobów na pogodzenie bezp...
Czytaj dalej
Bogusław Linda tańczy w reklamie nowego burgera McCrispy® z McDonald’s
Znany ze swoich kultowych ról, Bogusław Linda bierze udział w reklamie McDonald’s®, gdzie prezentuje swój… niezwykły taniec! Nowa kampania marki skoncentrowana jest wokół nieodkrytych talentów, które drzemią w każdym z nas. McDonald’s to sieć popularnych restauracji, zna...
Czytaj dalej
Jak zima, to na cebulkę. Nowy Burger Maestro w McDonald’s®!
Od 15 lutego w ofercie McDonald's ponownie zagoszczą mistrzowskie burgery Maestro. W ofercie znajdziemy m.in. dwa, dobrze znane warianty: Maestro Grilled Cheese i Maestro Grand Classic. Pojawi się także zupełna nowość dla smakoszy burgerów, którzy podobnie jak Michał Żeb...
Czytaj dalej
Lepsza strona zimy dobiega końca - Burger Drwala w McDonald’s tylko do 14.02!
Lepsza strona zimy powoli dobiega końca. Tylko do 14.02 wszyscy fani Burgera Drwala mogą wpaść do Maka, aby skosztować zimowego klasyka, zanim uda się na długi urlop. Do tego czasu będzie dostępny pod złotymi łukami w wariancie: klasycznym, podwójnym, z kurczakiem, plack...
Czytaj dalej
30 nowych restauracji na 30-lecie. McDonald’s Polska podsumowuje rok 2022
30. rocznica obecności na polskim rynku, otwarcie 500. restauracji, ponad 31 tysięcy pracowników i powiększające się grono franczyzobiorców – mimo wyzwań rynkowych rok 2022 był dla McDonald’s czasem dynamicznego rozwoju. 
Czytaj dalej
Burger Drwala z plackiem ziemniaczanym debiutuje w McDonald’s®!
Nowy rok, nowy ja? Burger Drwala nie rzuca słów na wiatr i noworoczne postanowienia realizuje od razu. Zimowy klasyk debiutuje pod złotymi łukami w zupełnie nowym wydaniu z chrupiącym, gorącym plackiem ziemniaczanym!
Czytaj dalej
McDonald’s podpisał pierwszy w Polsce Kodeks Dobrych Praktyk dla rynku franczyzy
Według danych Polskiej Organizacji Franczyzodawców w naszym kraju funkcjonuje około 1350 franczyzodawców i 87 tysięcy franczyzobiorców. Popularność tego modelu biznesowego wciąż rośnie, dlatego też branża stworzyła kodeks, który określa dobre praktyki współpracy oraz wsp...
Czytaj dalej
1
2
3
...
17