Masz Smaka na Maka? Pytanie znane wszystkim fanom złotych łuków, to także zapowiedź najnowszej odsłony platformy komunikacyjnej McDonald’s, która startuje już 23.04. Marka wychodzi naprzeciw oczekiwaniom gości i skupia się na burgerowej klasyce smaku, jaką jest McRoyal® oraz pragnieniu, któremu nie sposób się oprzeć – bo kiedy masz Smaka na Maka, myślami jesteś już w Maku. Dla wszystkich fanów klasyki McDonald’s przygotował także nowość, McRoyal® Cheesy Jalapeño Bacon. Do oferty powraca również McRoyal® BBQ Bacon.
Idea platformy komunikacyjnej Mam Smaka na Maka idealnie oddaje moment, w którym nieodparty apetyt przejmuje myśli bohatera – bo craving na Maka to coś, czego nie da się zastąpić innym produktem, a zwłaszcza, jeśli mówimy o klasykach smaku. Dlatego kiedy przychodzi ochota na klasyczny smak burgera z wołowiną, serem cheddar, piklami i musztardą, odpowiedzią jest McRoyal, którego wyrazisty smak nigdy nie rozczaruje, zawsze jest tak samo soczysty i pełen dodatków. To smak, który nie zawodzi
mówi Lena Ozimska, brand manager McDonald’s Polska.
***
McDonald’s Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie w Polsce działa ponad 580 restauracji sieci, które zatrudniają ponad 35 000 osób. Ponad 90% z nich to obiekty prowadzone przez ponad 100 niezależnych przedsiębiorców w oparciu o umowę franczyzy z McDonald’s.