Informacje Prasowe

Ten deser nieźle namiesza! McFlurry® Pistacjowe w ofercie McDonald’s®

PDF
DOCX

Ten deser szturmem podbił serca fanów Maka na świecie, a w social mediach aż wrzało od pytań. Czy pojawi się również w Polsce? Jeśli tak, kiedy to nastąpi? Czas odsłonić karty, bo do oferty złotych łuków wkracza produkt, który zrobi niezłe zamieszanie. Od 28 kwietnia można umilić sobie dzień pysznym McFlurry Pistacjowym!  

Aksamitne lody o smaku waniliowym, gęsta polewa pistacjowa i chrupiąca posypka ciasteczkowa - to wprost idealne połączenie. Jak inaczej można opisać smak nowego deseru w Maku? Słodkie, kremmmowe, pyszne. Takie właśnie są McFlurry Pistacjowe
Czy to już koniec dobrych informacji? Absolutnie nie! McDonald’s umie w niespodzianki i wychodzi też naprzeciw wielbicielom kawy mrożonej, wprowadzając zupełną nowość, Kokosową Iced Latte dostępną również w wersji z bitą śmietanką i gęstym sosem o smaku kakaowym. W ofercie znajduje się także dobrze już znana klasyczna Iced Latte oraz Iced Carmel Latte. I tak można wkraczać w letnie miesiące! 
Wejściu do oferty nowych produktów towarzyszy kampania digitalowa. Za jej strategię oraz realizację odpowiada agencja DDB, planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu OMD, a social media obsługuje Dentsu Creative (Isobar). Działania PR prowadzone są przez agencję 24/7 Communication.  

***     
McDonald’s Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie w Polsce działa ponad 580 restauracji sieci, które zatrudniają ponad 35 000 osób. Ponad 90% z nich to obiekty prowadzone przez ponad 100 niezależnych przedsiębiorców w oparciu o umowę franczyzy z McDonald’s.  

PDF
DOCX

Załączniki

Pobierz wszystkie
McFlurry Pistacjowe_KV 2.png
pobierz
McD_McFlurry Pistacjowe - informacja prasowa 28.04.docx
pobierz
McFlurry Pistacjowe_KV 1.png
pobierz

Powiązane treści