Przyjaźń od kuchni – McDonald’s® rusza z nową kampanią Employer Brandingową
Czy przyjaźń w pracy jest możliwa? Czy to dobre miejsce na budowanie trwałych relacji? Oczywiście, że tak! Pokazuje to w swojej najnowszej kampanii marka McDonald’s. Bohaterowie spotu - Kris i Miki, razem przeżywają restauracyjne przygody, udowadniając, że w Maku można p...
Czytaj dalej
McDonald’s wśród partnerów programu Agro Woman Mentoring 2024
McDonald’s, partner polskiej branży rolno-spożywczej, angażuje się w inicjatywę Agro Woman wspierającą kobiety w tym sektorze. W marcu wystartował pilotażowy program mentoringowy, którego celem jest wsparcie rozwoju zawodowego rolniczek, jak również stworzenie przestrzen...
Czytaj dalej
31 nowych restauracji McDonald’s na mapie Polski
Miniony, 2023 rok, to dla McDonald’s czas intensywnego rozwoju. Sieć znacząco rozszerzyła swoją działalność otwierając ponad trzydzieści nowych lokali i wzbogacając swoje grono franczyzobiorców o dziewięciu lokalnych przedsiębiorców zarządzających restauracjami.
Czytaj dalej
Kupując frytki wspierasz Fundację Ronalda McDonalda
Już w najbliższą sobotę startuje coroczna akcja McHappy Day. McDonald’s ponownie przekaże 1 zł z każdej sprzedanej porcji frytek na rzecz Fundacji Ronalda McDonalda. W tym roku zebrane środki wesprą budowę trzeciego Domu Ronalda McDonalda, dzięki któremu rodziny hospital...
Czytaj dalej
Elektryczne ciężarówki zasilą flotę obsługującą restauracje McDonald’s w Warszawie
Z końcem października McDonald’s Polska przy współpracy z HAVI Logistic Polska zainwestował w trzy elektryczne samochody ciężarowe wraz z rozwiązaniem do ładowania marki Scania, które zasilą flotę wieloletniego partnera logistycznego firmy. To pierwsza taka inwestycja i ...
Czytaj dalej
Szpitale dziecięce z nowymi łóżkami dla rodziców najmłodszych pacjentów – wspólna inicjatywa franczyzobiorców McDonald’s Polska
Ponad 250 łóżek dla rodziców trafi w tym roku do szpitali dziecięcych i oddziałów pediatrycznych w 36 miastach w Polsce. To dar od franczyzobiorców McDonald’s Polska, wspierających Fundację Ronalda McDonalda w realizacji Programu „Łóżka dla rodziców”. Darowizna to realna...
Czytaj dalej
Czego młodzi oczekują od pracy w gastronomii?
McDonald’s Polska przyjrzał się potrzebom, trudnościom i motywacjom młodych pracowników gastronomii w Polsce – przedstawicielom generacji Z i Y. Wraz z psycholożką Ewą Jarczewską-Gerc i agencją badawczą Research & Grow, firma przeprowadziła badanie, w którym sprawdza...
Czytaj dalej
McDonald’s wyjaśnia gościom restauracji, jak daje drugie życie śmieciom
McDonald’s Polska powraca z nową odsłoną kampanii „Jutro zależy od nas” i wyjaśnia gościom, jak działa recykling papierowych opakowań, który w restauracjach sieci z sukcesem funkcjonuje już od ponad dwóch lat. Przy współpracy z polskim rysownikiem, w lokalach McDonald’s ...
Czytaj dalej
Mak na TikToku! McDonald's Polska rusza z oficjalnym kanałem na platformie
16 sierpnia wystartowała kampania „Mak na TikToku”, która otwiera oficjalny kanał marki na platformie. Działania skupione są na prostym i żartobliwym przekazie, który wpisuje się w niepowtarzalny, pełen humoru styl TikToka. Z tej okazji, na profilu @mcdonalds_polska poja...
Czytaj dalej
Stanowisko McDonald's Polska w sprawie ataku na pracowników
Sytuacja miała miejsce w restauracji jednej z organizacji franczyzowych. Po otrzymaniu informacji o zdarzeniu podjęliśmy działania. W pierwszym kroku skupiliśmy się na wsparciu zespołu restauracji. Podkreślamy, że w McDonald’s nie ma zgody na obrażanie, krzyki i jakąkolw...
Czytaj dalej
1
2
3
...
6