Czy przyjaźń w pracy jest możliwa? Czy to dobre miejsce na budowanie trwałych relacji? Oczywiście, że tak! Pokazuje to w swojej najnowszej kampanii marka McDonald’s. Bohaterowie spotu - Kris i Miki, razem przeżywają restauracyjne przygody, udowadniając, że w Maku można poznać prawdziwych przyjaciół, dzięki którym każdy dzień w pracy daje powody do uśmiechu.
Poza rodziną często to właśnie ludzie z pracy są osobami, z którymi spędzamy najwięcej czasu, dlatego kluczowe dla naszego ogólnego samopoczucia jest to, aby czuć się wartościową i szanowaną częścią zespołu. Potrzeba zrozumienia i wsparcia są bliskie każdemu z nas, niezależnie od wieku, czy zajmowanego stanowiska, a dobry pracodawca powinien zadbać o zapewnienie pracownikom możliwości rozwoju we wspierającej atmosferze.
McDonald’s Polska to obecnie ponad 33 000 osób na różnych stanowiskach, w różnym wieku, o różnej płci, orientacji czy narodowości. Jest dla nas szczególnie ważne, aby wspierać tę różnorodność i być otwartym na potrzeby każdego z nas. Od początku naszej działalności kierujemy się zasadą doceniania i wzajemnego szacunku, tworząc przyjazne i bezpieczne miejsce pracy. Udaje nam się realizować naszą misję m.in. poprzez różnorodne szkolenia oparte na strategii Diversity, Equity and Inclusion (DEI).
*Badanie zostało przeprowadzone w październiku 2023 roku na grupie 400 osób w wieku 18 – 35 lat, techniką CAWI. Raport z wynikami znaleźć można TUTAJ.
Więcej informacji nt. pracy w restauracjach McDonald’s znajduje się na stronie: https://praca.mcdonalds.pl/
***
McDonald’s Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie w Polsce działa ponad 550 restauracji sieci, które zatrudniają ponad 33 000 osób. 90% z nich to obiekty prowadzone przez prawie 100 niezależnych przedsiębiorców w oparciu o umowę franczyzy z McDonald’s.