McDonald’s Polska powraca z nową odsłoną kampanii „Jutro zależy od nas” i wyjaśnia gościom, jak działa recykling papierowych opakowań, który w restauracjach sieci z sukcesem funkcjonuje już od ponad dwóch lat. Przy współpracy z polskim rysownikiem, w lokalach McDonald’s można znaleźć specjalną grafikę na opakowaniach i serwetach przedstawiającą proces obiegu zamkniętego, a także grę edukacyjną dostępną w aplikacji.
To już kolejna odsłona kampanii „Jutro zależy od nas”, w ramach której pokazujemy gościom jak dajemy drugie życie śmieciom oraz zachęcamy do prawidłowego segregowania odpadów w restauracjach. Tym razem do współpracy zaprosiliśmy polskiego rysownika, Kamila Lacha, który wykorzystując komiksowe podejście przygotował serię grafik obrazujących proces recyklingu w naszym systemie, zapraszających do odkrywania jego historii. Od początku istnienia platformy komunikacyjnej podkreślamy kluczową rolę gości naszych restauracji w całym procesie. Miesięcznie przetwarzamy aż 650 ton zużytych opakowań, które ponownie wracają do naszych restauracji. Nie byłoby to możliwe bez zaangażowania gości
– komentuje Magdalena Wasilewska, Brand Manager McDonald’s Polska.
***
McDonald’s Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie w Polsce działa ponad 530 restauracji sieci, które zatrudniają ponad 31 000 osób. Prawie 90% z nich to obiekty prowadzone przez ponad 90 niezależnych przedsiębiorców w oparciu o umowę franczyzy z McDonald’s.