„Jutro zależy od nas” to hasło nowej platformy komunikacyjnej McDonald’s Polska, która startuje 25 kwietnia. Kampania skupia się wokół procesu obiegu zamkniętego opakowań w restauracjach McDonald’s, czyli dawaniu drugiego życia odpadom. Dzięki odpowiedniej segregacji i współpracy z polskim recyklerem zużyte opakowania po przetworzeniu wracają do restauracji sieci m. in. w postaci ręczników papierowych.
Wiemy, że jeszcze wiele pracy przed nami, ale jesteśmy odpowiedzialnym partnerem zielonych rozwiązań i nie zamierzamy schodzić z tej drogi. Jutro zależy od nas – nas jako firmy, ale również nas jako społeczeństwa. Dzięki opracowanej przez polskiego recyklera innowacyjnej technologii już dziś jesteśmy w stanie przetworzyć w bezpieczny sposób opakowania papierowe z domieszką polimeru nawet jeśli były zabrudzone po posiłku. Dlatego wrzucanie zużytych opakowań przez naszych gości w restauracjach do odpowiednich frakcji jest ważne i umożliwia nam zamykanie obiegu opakowań poprzez dawanie im drugiego życia. Dziękujemy wszystkim, którzy się do tego przyczyniają
– mówi Anna Borys, dyrektorka ds. korporacyjnych McDonald’s Polska.
***
McDonald’s Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie w Polsce działa ponad 490 restauracji sieci, które zatrudniają ponad 28 000 osób. Prawie 90% z nich to obiekty prowadzone przez ponad 70 niezależnych przedsiębiorców w oparciu o umowę franczyzy z McDonald’s.