Nagrody
1.
Jak działa MojeM Nagrody?
MojeM Nagrody to program lojalnościowy dostępny w aplikacji
McDonald's,
umożliwiający każdemu użytkownikowi zbieranie punktów za dokonywane
zakupy, a następnie wymienianie ich w aplikacji na nagrody.
Dzięki programowi MojeM Nagrody możesz zdobywać punkty za każde
zamówienie w Maku! Nieważne czy korzystasz z regularnego menu
czy
zamawiasz przez Zamów i odbierz, punkty zostaną naliczone
w każdym
z
tych przypadków!
2.
Jak mogę odebrać swoją nagrodę za punkty?
To zależy od rodzaju nagrody :)
Nagrody w postaci ofert rabatowych na posiłki, podobnie jak nagrody
digitalowe (np.: dzwonki lub tapety), odbierzesz wszędzie, czyli w
Kiosku, przy Ladzie, w McDrive lub za pomocą Zamów i odbierz.
Odbiór
nagrody nie różni się niczym od odbioru zwykłego zamówienia ;)
Jeśli chodzi o nagrody rzeczowe, to ich odbiór jest możliwy tylko za
pomocą Kiosku lub przy Ladzie. Zanim odbierzesz nagrodę rzeczową,
upewnij się, że jest ona dostępna w wybranej przez Ciebie
restauracji.
Nagroda zostanie przekazana przez pracownika McDonald’s przy ladzie.
3.
Na jakie nagrody mogę wymienić zebrane punkty?
W ramach programu MojeM Nagrody możesz odebrać trzy rodzaje nagród.
Są
to rabaty przy zakupie produktów McDonald’s, nagrody rzeczowe oraz
nagrody cyfrowe.
Rabaty przy zakupie produktów McDonald's są cały czas dostępne w
aplikacji. Dostępność innych nagród może być uzależniona od aktualnie
obowiązujących akcji promocyjnych.
4.
Jak długo są ważne nagrody?
Nagrody są ważne do zakończenia oferty rabatowej lub akcji promocyjnej.
Więcej informacji w Regulaminie Świadczenia Usług Online McDonald's
oraz
regulaminach poszczególnych akcji promocyjnych.
5.
Czy nagrody dostępne w programie MojeM
Nagrody
mogą się zmieniać?
Tak. Nagrody dostępne w programie MojeM Nagrody mogą się zmieniać,
tak
samo jak zmienić się może ich wartość punktowa. Mogą też pojawiać się
dodatkowe nagrody w ramach organizowanych akcji promocyjnych.
Sprawdzaj
aplikację, by dowiedzieć się o szczegółach :)
6.
Czy mogę jednocześnie odebrać nagrodę
i zdobyć
punkty?
Oczywiście! Możesz to zrobić jednocześnie lub osobno, wcześniej skanując
swoją kartę lub korzystając z Zamów i odbierz. Pamiętaj, że
zdobędziesz
punkty tylko za złotówki wydane w danym zamówieniu.
7.
Ile nagród mogę odebrać w ciągu jednego
dnia?
W ciągu jednego dnia (00:00:00-23:59:59) możesz odebrać maksymalnie
5
Nagród.
8.
Czy można odebrać dwie takie same nagrody naraz?
Odebranie dwóch takich samych nagród w ramach jednej transakcji nie
jest
możliwe.
9.
Nie mogę odebrać nagrody. Dlaczego tak się
dzieje?
Niektóre nagrody mogą być niedostępne ze względu na obowiązujące
w danej
restauracji menu. W przypadku braku możliwości odebrania nagrody,
zwróć
się do obsługi restauracji.
Jeżeli korzystasz z kiosku, użyj przycisku „Wprowadź ręcznie”, a
następnie przepisz kod nagrody. Jeśli odbierasz nagrodę przy ladzie lub
w McDrive, podaj kod pracownikowi McDonald’s.
11.
Czy mogę odebrać nagrody w ramach jednego
zamówienia z dwóch różnych kont w aplikacji?
Odbiór nagród jest możliwy tylko w ramach jednej karty
lojalnościowej.
12.
Chciałem odebrać nagrodę, ale okazało się, że
jest już niedostępna. Co mogę z tym zrobić?
Niektóre nagrody rzeczowe mogą nie być dostępne w danej restauracji
albo
ich zapas uległ wyczerpaniu. W takich przypadkach zwróć się do
obsługi
lub skontaktuj się z Działem Obsługi Gości za pomocą formularza
kontaktowego w aplikacji. Wybierz temat MojeM Nagrody z listy.
Jeżeli
nagroda w postaci posiłku nie jest aktualnie dostępna, spróbuj
odebrać
ją w innej resturacji lub w innym terminie.
13.
W czasie odbioru nagrody z mojego konta
zniknęło
więcej punktów niż powinno. Dlaczego tak się stało?
W takim przypadku sprawdź dostępne do odebrania nagrody, ponieważ
istnieje możliwość, że ta sama nagroda została aktywowana więcej niż
raz.
Jeżeli jest inaczej, skontaktuj się z Działem Obsługi Gości za
pomocą
formularza kontaktowego. Jako temat wybierz z listy MojeM Nagrody.