Informacje Prasowe

Wszystko w naszych rękach

PDF
DOCX

McDonald’s Polska startuje z kampanią „Wszystko w naszych rękach”. Jej celem jest promocja częstego i odpowiedniego mycia rąk w angażujący użytkowników mediów społecznościowych sposób.

- Częste mycie rąk przez 30 sekund jest teraz niezwykle ważne. Wszyscy robimy to dla wspólnego bezpieczeństwa. W restauracjach McDonald’s standardy odpowiedniego mycia rąk są z nami od zawsze. Poprzez naszą kampanię chcemy pokazać, że mycie rąk może również angażować i być po prostu fajne

mówi Anna Borys-Karwacka, dyrektor ds. korporacyjnych McDonald’s Polska.

Koncepcja kampanii opiera się na specjalnie przygotowanym 30 sekundowym utworze oraz dedykowanym do niego układzie choreograficznym skupiającym się na myciu rąk. Utwór muzyczny przygotował Holak, raper, artysta młodego pokolenia.

Cieszę, się, że wziąłem udział w tej aktywacji. Chodzi o to, żeby przypomnieć jak istotne jest mycie rąk. Liczę, że dzięki formie w jakiej to zrobiliśmy, temat trafi do młodszych, a idea zostanie utrwalona. Myślę, że wszyscy możemy na tym skorzystać

– mówi Mateusz Holak, raper.

Viralową akcję McDonald’s Polska rozpoczyna na TikToku z udziałem Z udziałem Oliwii, która na co dzień pracuje w restauracji McDonald’s w Białymstoku oraz postaci znanej z wcześniejszych reklam marki.

Postać Babci, znana z reklamy kanapki McMuffin® Twarożek i Rzodkiewka wywołała dużo pozytywnych emocji wśród odbiorców spotu. Po raz kolejny chcemy wywołać uśmiech na ich twarzach, dlatego do kampanii ponownie zaangażowaliśmy aktora

dodaje Anna Borys-Karwacka.

Kampania będzie miała miejsce na serwisach: TikTok, Instagram, Facebook i YouTube.
https://vm.tiktok.com/vALGVv/
https://www.instagram.com/p/B_kigHiJWde/
https://www.youtube.com/watch?v=tc54uWxYu3M

Zapraszamy na fanpage McDonald’s Polska https://www.facebook.com/McDonaldsPolska i www.mcdonalds.pl.

McDonald’s Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie w Polsce działa 445 restauracji sieci, które zatrudniają blisko 25 000 osób. 385 z nich to obiekty prowadzone przez 72 niezależnych przedsiębiorców w oparciu o umowę franczyzy z McDonald’s.

PDF
DOCX

Powiązane treści