Informacje Prasowe

Dołącz do „Nexgen Cup Challenge” - pomóż w stworzeniu ekologicznego kubka jednorazowego

PDF
DOCX
Wersja tekstowa

Jeszcze tylko przez kilka dni można zgłaszać projekty do programu „NextGen Cup Challenge” organizowanego przez McDonald’s, Starbucks i grupę inwestycyjną Closed Loop Partners. Inicjatywa skierowana jest do innowatorów, którzy przedstawią najlepsze rozwiązania w zakresie recyklingu kubków jednorazowego użytku. Najlepsze projekty mogą liczyć na dotacje w wysokości nawet 1 miliona dolarów.

Każdego roku na świecie dystrybuowanych jest około 600 miliardów kubków papierowych i plastikowych. Większość z nich nie nadaje się do recyklingu lub kompostowania. Inicjatywa „NextGen Cup Challenge”  ma na celu rozwiązanie tego problemu poprzez opracowanie nowego typu kubka, który w całości będzie nadawał się do recyklingu

Zasady konkursu

Międzynarodowy program „NextGen Cup Challenge” wystartował w październiku 2018 roku i skierowany jest do innowatorów, start up-ów i dostawców. Wystarczy zaproponować idee i rozwiązania w zakresie recyklingu kubków jednorazowego użytku, zarówno tych do napojów zimnych jak i gorących. Projekty mogą także dotyczyć słomek, wieczek, opcji przechowywania kubków, czy też pomysłów na systemy ich dostarczania.
Zgłoszenia w konkurs można przesyłać do 16 listopada 2018 roku. Wyniki zostaną ogłoszone w lutym 2019 roku. Siedmiu zwycięzców dołączy do sześciomiesięcznego programu akceleracyjnego i będzie mogło liczyć na dodatkowe dotacje, w wysokości nawet do 1 miliona dolarów, które wspomogą wypracowanie finalnego rozwiązania. Dotychczas zgłoszono ponad 100 projektów.
Więcej szczegółów na temat konkursu można znaleźć na stronie internetowej projektu. Można także zapoznać się tam z niektórymi przesłanymi pomysłami innych uczestników:
https://www.openideo.com/challenge-briefs/next-gen-cup-challenge  

O NexGen

Program „NextGen Cup Challange” powstał w 2018 roku, aby zjednoczyć przedsiębiorców, przemysł i firmy recyklingowe, w celu stworzenia nowej generacji kubków nadających się do recyklingu i/lub kompostowania. Grupa inwestycyjna Closed Loop, do której należą Starbucks i McDonald's zapraszają branżę do przyłączenia się do tych wysiłków w celu wypracowania globalnego rozwiązania tego palącego problemu. McDonald's angażuje się w partnerstwo przeznaczając na ten cel 5 milionów dolarów.
***

Zapraszamy na fanpage McDonald’s Polska https://www.facebook.com/McDonaldsPolska
i www.McDonalds.pl.

PDF
DOCX
Wersja tekstowa

Powiązane treści