Informacje Prasowe

Mak na TikToku! McDonald's Polska rusza z oficjalnym kanałem na platformie

PDF
DOCX

16 sierpnia wystartowała kampania „Mak na TikToku”, która otwiera oficjalny kanał marki na platformie. Działania skupione są na prostym i żartobliwym przekazie, który wpisuje się w niepowtarzalny, pełen humoru styl TikToka. Z tej okazji, na profilu @mcdonalds_polska pojawią się również unikalne kody promocyjne! 

​Debiut Maka

„Mak na TikToku” to kampania, która rozpoczyna stałą komunikację McDonald’s Polska na TikToku.  Content, który pojawi się na profilu marki skupiony będzie wokół idei kreatywnej opartej o żartobliwy, a także zarazem prosty przekaz. 

Do działu w kampanii zaproszono również popularnych na platformie twórców, którzy wyróżniają się swoim dowcipnym stylem. Wpisując się w ideę kreatywną, influencerzy tworzą swoje własne interpretacje „Maka na TikToku”, w przewrotny sposób łącząc kultowe produkty marki ze scrollowaniem ulubionej apki. 

Unikalne kody promocyjne  

W pierwszych 5 dniach trwania kampanii, na fanów marki czekać będzie spora gratka. Na profilu @mcdonalds_polska pojawią się dedykowane kody, które upoważniają do odbioru specjalnych zestawów promocyjnych. Oferta będzie dostępna dla odbiorców aplikacji mobilnej McDonald’s Polska na stronie głównej, pod kafelkiem „Mak na TikToku”. Z oferty można skorzystać w restauracjach marki po aktywowaniu promocji i użyciu jej unikalnego kodu. Promocja obowiązuje do 30 sierpnia.  

Planując launch kanału McDonald’s na TikToku, zależało nam, aby dotrzeć do nowych grup odbiorców aktywnych w mediach społecznościowych oraz wpisać się w charakterystyczny humor platformy. Wymagało to otwartości, spontaniczności i odwagi. Dlatego zdecydowaliśmy się na proste, żartobliwe podejście kreatywne, które symbolicznie komunikuje nasz główny przekaz. Zapraszamy do obserwowania i dołączenia do zabawy!

dodaje Magdalena Wasilewska, Brand Manager McDonald’s Polska

Nowa kampania

Aktywacja otrzymała wsparcie z zakresu działań digital i PR. Za opracowanie idei kreatywnej, strategii kampanii, moderacją social media i obsługą aktywacji w aplikacji odpowiada Dentsu Creative (Isobar). Działania PR powierzono agencji 24/7Communication.  
*** 
McDonald’s Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie w Polsce działa ponad 520 restauracji sieci, które zatrudniają ponad 31 000 osób. Prawie 90% z nich to obiekty prowadzone przez 89 niezależnych przedsiębiorców w oparciu o umowę franczyzy z McDonald’s. 
PDF
DOCX

Załączniki

Pobierz wszystkie
Mak na Tik Toku_Informacja prasowa.docx
pobierz
Mak na TT_Grafika.png
pobierz

Powiązane treści