Dezynfekcja, dystans społeczny i maseczki to według ekspertów skuteczny sposób na powstrzymanie rozprzestrzeniania się pandemii koronawirusa. Każdy z nas powinien stosować te zalecenia, dbając nie tylko o siebie, ale także ludzi dookoła – naszych bliskich, pracowników sklepów czy restauracji, w których zamawiamy jedzenie.
W McDonald’s nosimy maski czy przyłbice nie tylko po to, by chronić nas samych, ale także innych. Można powiedzieć, że to wyraz troski o bezpieczeństwo kolegów z pracy i gości zamawiających u nas jedzenie. Podczas pandemii nasza rola, rola Liderów Gościnności zmieniła się. Uśmiechając się zza masek zachęcamy naszych gości do przestrzegania reguł i pomagamy im zachować bezpieczeństwo
mówi Hubert Gołos, Lider Gościnności z restauracji we Wrocławiu.
Jako marka od zawsze jesteśmy blisko naszych gości i chcemy mówić o tym, co ważne. W akcji #ZakładamyMaski przekazujemy istotne, edukacyjne treści, jednak ważna jest dla nas również sama forma przekazu. W czasach złych wiadomości, chcemy oddać nieco optymizmu – w końcu po to nosimy maski, by jak najszybciej cieszyć się normalnością. Wszystko jest w naszych rękach
mówi Anna Borys-Karwacka, dyrektor ds. korporacyjnych McDonald’s Polska.
***
Zapraszamy na fanpage McDonald’s Polska https://www.facebook.com/McDonaldsPolska
i www.mcdonalds.pl.
McDonald’s Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie w Polsce działa 452 restauracji sieci, które zatrudniają ponad 27 000 osób. 396 z nich to obiekty prowadzone przez 74 niezależnych przedsiębiorców w oparciu o umowę franczyzy z McDonald’s.