McDonald’s i Holak ponownie łączą siły w walce z pandemią. Tym razem zachęcają młodych ludzi do noszenia maseczek. W stworzonym na potrzeby kampanii utworze raper podkreśla, że wszystko jest w naszych rękach. Odpowiedzialne postawy w czasie pandemii oraz pozytywne nastawienie i wzajemne wsparcie są niezwykle ważne, a prawdziwy uśmiech widać nawet zza maski.
Jako marka od zawsze jesteśmy blisko naszych gości i chcemy mówić o tym, co ważne. Obecna sytuacja dotyka nas wszystkich. Tęsknimy za normalnością, dlatego tak istotne jest przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i odpowiedzialna postawa – to one nas do niej przybliżają. W akcji #ZakładamyMaski łączymy edukację z pozytywnym przekazem, którego tak bardzo potrzebujemy. Teraz wszystko w naszych rękach
– mówi Anna Borys-Karwacka, dyrektor ds. korporacyjnych McDonald’s Polska.
***
Zapraszamy na fanpage McDonald’s Polska
https://www.facebook.com/McDonaldsPolska i www.mcdonalds.pl.
McDonald’s Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie w Polsce działa 450 restauracji sieci, które zatrudniają ponad 27 000 osób. 392 z nich to obiekty prowadzone przez 74 niezależnych przedsiębiorców w oparciu o umowę franczyzy z McDonald’s.