Informacje Prasowe

#ZakładamyMaski w nowym spocie McDonald’s

PDF
DOCX

McDonald’s i Holak ponownie łączą siły w walce z pandemią. Tym razem zachęcają młodych ludzi do noszenia maseczek. W stworzonym na potrzeby kampanii utworze raper podkreśla, że wszystko jest w naszych rękach. Odpowiedzialne postawy w czasie pandemii oraz pozytywne nastawienie i wzajemne wsparcie są niezwykle ważne, a prawdziwy uśmiech widać nawet zza maski.

McDonald’s Polska kolejny raz promuje bezpieczne zachowania i edukuje w czasie pandemii. W maju br. firma rozpoczęła działania „Wszystko w naszych rękach”, zachęcające do częstego i odpowiedniego mycia rąk. Z kolei na początku września wspólnie z Anną Dereszowską przygotowała „Bajki z nowym morałem”, dzięki którym tłumaczyła nową rzeczywistość i edukowała najmłodszych. Teraz marka zachęca do zasłaniania nosa i ust w nowym spocie pod hasłem #ZakładamyMaski. Noszenie maseczek jest obowiązkowe w miejscach publicznych i – jak podkreślają eksperci – kluczowe w walce z rozprzestrzenianiem się koronawirusa.

Jako marka od zawsze jesteśmy blisko naszych gości i chcemy mówić o tym, co ważne. Obecna sytuacja dotyka nas wszystkich. Tęsknimy za normalnością, dlatego tak istotne jest przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i odpowiedzialna postawa – to one nas do niej przybliżają. W akcji #ZakładamyMaski łączymy edukację z pozytywnym przekazem, którego tak bardzo potrzebujemy. Teraz wszystko w naszych rękach

– mówi Anna Borys-Karwacka, dyrektor ds. korporacyjnych McDonald’s Polska.

W 30-sekundowym spocie widzimy gości i pracowników sieci restauracji w maseczkach, zza których bez trudu odczytać można uśmiechnięte twarze. Bohaterem spotu jest także Holak – raper, który przygotował specjalny utwór na potrzeby kampanii. Tekst bezpośrednio odnośni się do trudnych czasów, z których możemy wyjść obronną ręką razem, łącząc odpowiedzialne podejście z troską o innych. W kolejnej fazie komunikacji, kampanię wzmocni współpraca z influencerami realizowana na TikToku. W tym celu przygotowany został specjalny filtr AR, nawiązujący do spotu. To pierwszy przykład wykorzystania tego narzędzia przez markę w Polsce.  
Za realizację kampanii odpowiada agencja DDB. Zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD, natomiast działania PR prowadzi agencja 24/7Communication.
Spot z udziałem Holaka dostępny jest poniżej:


***

Zapraszamy na fanpage McDonald’s Polska
https://www.facebook.com/McDonaldsPolska i www.mcdonalds.pl.

McDonald’s Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie w Polsce działa 450 restauracji sieci, które zatrudniają ponad 27 000 osób. 392 z nich to obiekty prowadzone przez 74 niezależnych przedsiębiorców w oparciu o umowę franczyzy z McDonald’s.

PDF
DOCX

Załączniki

Pobierz wszystkie
#ZakładamyMaski w nowym spocie McDonald's.docx
pobierz
#ZakładamyMaski w nowym spocie McDonald's.png
pobierz

Powiązane treści