McDonald’s w Polsce od 30 lat rozwija się w dobrym kierunku – kierunku zrównoważonego
rozwoju. Firma
wdraża strategię i realizuje cele biznesowe działając w modelu tak zwanego „trójnożnego
stołka”,
opartego na trzech równoważnych filarach: pracownikach, franczyzobiorcach oraz dostawcach.
Wykorzystujemy naszą skalę, siłę marki i know-how, aby pozytywnie wpływać na otoczenie,
gospodarkę,
rynek pracy i potrzeby lokalnych społeczności. Koncentrujemy się na czterech obszarach: jakość
i lokalny łańcuch dostaw, troska o planetę, praca i różnorodność, zaangażowanie
w życie lokalny
społeczności.
W tym roku, pierwszy raz w historii McDonald’s w Polsce podsumowaliśmy nasz wpływ
w oparciu o wskaźniki GRI (Global Reporting Initiative), tworząc raport zrównoważonego
rozwoju za rok 2021.
Chcemy być transparentni i dzielić się z naszymi gośćmi oraz interesariuszami drogą, jaką
przeszliśmy, oraz pokazywać kierunek, w którym zmierzamy. Raport pokazuje naszą perspektywę na
dotychczasowe osiągnięcia oraz umożliwia doprecyzowanie obszarów, w których nadal czekają nas
wyzwania.
Zachęcamy do lektury!
Raport zrównoważonego rozwoju McDonald’s Polska za rok 2021 został przygotowany zgodnie
z wymaganiami
standardów Global Reporting Initiative (GRI Standards) – opcja zgodności Core i obejmuje zakres
od 1
stycznia do 31 grudnia 2021 roku. Jednak ze względu na fakt, że jest to raport otwierający,
prezentujemy również dane z lat wcześniejszych i 2022 roku, co jest zaznaczone
w materiale
tekstowym.
Raport wpływu 2018