Ta strona zapisuje ciasteczka
(pliki cookie)

Nasze Witryny i Aplikacje Mobilne korzystają z plików cookie w celu dostarczania treści i funkcjonalności, którymi są zainteresowani użytkownicy. Ponadto używamy plików cookie w celach analitycznych i reklamowych; możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej lub korzystając z przycisku [WIĘCEJ USTAWIEŃ].

Więcej informacji znajdziesz w zaktualizowanych zasadach ochrony prywatności.

Ustawienia plików cookie

Absolutnie niezbędne pliki cookie
Są to pliki cookie, które są niezbędne do świadczenia usług i zapewnienia dostępności funkcjonalności, o które wyraźnie prosisz. Możemy korzystać z plików cookie i technologii monitorujących w celu zapobiegania nadużyciom, poprawy bezpieczeństwa, administracji systemem lub umożliwienia Tobie korzystania z funkcji obsługi płatności. Nie mamy obowiązku uzyskać Twojej zgody w związku z plikami cookie, które są absolutnie niezbędne.

Pliki cookie służące do analizy oraz oceny wydajności
Pliki cookie możemy wykorzystywać w celu oceny wydajności naszych Witryn i Aplikacji Mobilnych i podniesienia jakości treści oferowanych za ich pośrednictwem.

Reklamowe pliki cookie
My sami oraz zewnętrzni reklamodawcy możemy korzystać z plików cookie, aby móc zaprezentować Tobie najlepiej dopasowane produkty, oferty oraz reklamy. Reklamowe pliki cookie pozwalają nam także przedstawić na Witrynach oraz Aplikacjach Mobilnych treści, które są dostosowane do Ciebie i Twoich indywidualnych zainteresowań.

OK
Poznaj Zamów i odbierz
Jak to działa
Zamów i odbierz<br /> co to takiego?
1

Zamów i odbierz
co to takiego?

Teraz możesz zamawiać Maka przez aplikację. Zobacz jak.

Jak zamówić?
2

Jak zamówić?

Zobacz jak złożyć zamówienie przy pomocy aplikacji.

Jak skorzystać z okazYEAH! w usłudze Zamów i odbierz?
3

Jak skorzystać z okazYEAH! w usłudze Zamów i odbierz?

Twoje ulubione okazYEAH! są w zasięgu. Zobacz jak je odebrać.

Jak zapłacić?
4

Jak zapłacić?

Zobacz jak w prosty sposób zapłacić za Twoje zamówienie.

Jak odebrać zamówienie?
5

Jak odebrać zamówienie?

Masz nawet 4 metody odbioru – zobacz jakie.

Co zyskujesz?

Odbierasz jak lubisz!

Przy ladzie, przy stoliku, w McDrive lub na miejscu Parkuj i odbierz. Ty decydujesz!

Wygodnie!

Zamów i odbierz to prosty i wygodny sposób na zamawianie z Maka tego, co kochasz!

Z wyprzedzeniem!

Już nie musisz czekać! Zamów z wyprzedzeniem i przyjdź na czas, by odebrać gotowe zamówienie!

Zamów ponownie!

Przechowujemy wszystkie Twoje zamówienia, więc jeszcze szybciej możesz ponownie cieszyć się sMakiem!

Często zadawane pytania

1.
Co to jest Zamów i odbierz i gdzie z niego skorzystać?
Zasób 1

Zamów i odbierz to nasza nowa usługa, pozwalająca Ci w wygodny sposób zamówić dowolny posiłek z menu, lub Twoją ulubioną OkazYeah!, przez naszą aplikację. Na razie dostępna jest w wybranych restauracjach, ale pracujemy nad tym, by było ich coraz więcej 😉 Skorzystaj z aplikacji i na mapie w sekcji Zamów i odbierz sprawdź, czy usługa jest już dostępna w restauracji blisko Ciebie!

2.
Jak zamawiać przez Zamów i odbierz?
Zasób 1

To bardzo proste😉 W aplikacji przejdź do sekcji Zamów i odbierz, następnie wybierz restaurację, w której chcesz złożyć zamówienie. Wybierz produkty, na które masz ochotę i zdecyduj, w jaki sposób chcesz je otrzymać: przy ladzie, do stolika, na linii McDrive lub na stanowisku Parkuj i odbierz. Wybierz rodzaj płatności i wprowadź niezbędne dane. Po skompletowaniu zamówienia kliknij “Płacę i zamawiam”. To tyle! Twoje zamówienie trafi do przygotowania. Na maila zarejestrowanego w aplikacji otrzymasz potwierdzenie złożonego zamówienia.

Ważne: zamówienie możesz złożyć jeszcze w drodze do restauracji, pamiętaj jednak, że będzie ono gotowe w ciągu 3-5 minut. Upewnij się, że jesteś wystarczająco blisko, by znaleźć się na miejscu o czasie 😉

3.
Jak znaleźć restaurację z funkcją Zamów i odbierz?
Zasób 1

Wejdź do aplikacji i przejdź do sekcji Zamów i odbierz. U góry ekranu znajdziesz widok mapy. Odszukaj interesującą Cię restaurację. Jeżeli usługa w danej restauracji jest dostępna, będzie odpowiednio oznaczona na mapie. Możesz również skorzystać z wyszukiwarki restauracji znajdującej się nad mapą.

4.
Czy mogę skorzystać z okazYEAH! w Zamów i odbierz?
Zasób 1

Jak najbardziej!

 

Przejdź do okazYEAH! w menu aplikacji, następnie wybierz okazYEAH!, którą chcesz zamówić. Po kliknięciu „Odbierz okazYEAH!”, kliknij „Dodaj do zamówienia mobilnego”i zdecyduj, z której opcji odbioru chcesz skorzystać. Możesz dodać kilka okazYEAH! lub połączyć je z innymi pozycjami z menu. Tak jak lubisz ;)

5.
Co zrobić, jeśli zamówiłem w złej restauracji?
Zasób 1

Pamiętaj, by przed potwierdzeniem zamówienia upewnić się, że składasz je we właściwej restauracji. Jeśli nie możesz dotrzeć do wybranej restauracji, w której złożyłeś zamówienie, lub przez pomyłkę wybrałeś złą restaurację, użyj formularza kontaktowego w aplikacji i skontaktuj się z Działem Obsługi Gości. Jako temat zgłoszenia wybierz „Zamów i odbierz” i opisz swój problem.

6.
Czy mogę zmienić opłacone zamówienie?
Zasób 1

Jeśli zamówienie zostało złożone i opłacone, niestety nie będzie można go zmienić. 

7.
Czy otrzymam zamówienie, jeśli mój telefon wyłączył się PO potwierdzeniu płatności?
Zasób 1

Tak, potwierdzenie płatności jest jednoznaczne z otrzymaniem zamówienia przez restaurację.

8.
Czy otrzymam zamówienie, jeśli mój telefon wyłączył się PRZED potwierdzeniem płatności?
Zasób 1

Niestety nie, ponieważ w tym wypadku restauracja nie otrzymała Twojego zamówienia. Twoje konto również nie zostało obciążone.

1.
Co zrobić, jeśli zapłaciłem za produkt, który w wybranej restauracji nie jest już dostępny?
Zasób 1

Produkty, które są niedostępne w wybranej restauracji, powinny być oznaczone w aplikacji etykietą “niedostępny”. Jeśli stworzysz posiłek z wielu produktów i któryś z nich nie będzie dostępny - otrzymasz odpowiedni komunikat w aplikacji.

W przypadku, gdy produkt stanie się niedostępny już po dokonaniu płatności - skontaktuj się z pracownikiem bezpośrednio na miejscu. Nasz pracownik może zaproponować Ci inny produkt. Jeśli nie chcesz skorzystać z takiego rozwiązania, użyj formularza kontaktowego znajdującego się w aplikacji i jako temat zgłoszenia wybierz “Zamów i odbierz”. Nasz Dział Obsługi Gości zajmie się Twoją sprawą.

2.
Jakie metody płatności są dostępne w usłudze Zamów i odbierz?
Zasób 1

W Zamów i odbierz zapłacisz kartami kredytowymi i debetowymi (w tym Visa i Mastercard), jak również za pomocą Apple Pay i Google Pay.

3.
Jak mogę edytować moje metody płatności?
Zasób 1

Po wejściu w "Moje konto" w aplikacji, wybierz “Metody płatności”. W tej sekcji możesz usunąć lub dodać kartę - samo edytowanie informacji o karcie nie jest możliwe.

4.
Co zrobić, gdy nie mogę opłacić zamówienia?
Zasób 1

Użyj formularza kontaktowego i jako temat zgłoszenia wybierz “Zamów i odbierz”. Nasz Dział Obsługi Gości zajmie się Twoją sprawą.

5.
Kiedy moje konto bankowe zostanie obciążone płatnością za zamówienie?
Zasób 1

Płatność zostanie zrealizowana po kliknięciu "Potwierdź i zapłać" w aplikacji. 

6.
Czy otrzymam paragon po opłaceniu zamówienia?
Zasób 1

Tak, paragon otrzymasz przy odbiorze zamówienia. Wcześniej na adres email podany w aplikacji zostanie wysłana wiadomość z potwierdzeniem złożenia zamówienia oraz dokonania płatności.

7.
Nie mogę odebrać zamówienia - czy otrzymam zwrot pieniędzy?
Zasób 1

Jeśli nie możesz odebrać zamówienia, użyj formularza kontaktowego i jako temat zgłoszenia wybierz “Zamów i odbierz”, aby skontaktować się z naszym Działem Obsługi Gości.

8.
Jak otrzymać fakturę?
Zasób 1

Masz dwie możliwości. Możesz dodać numer NIP do paragonu poprzez aplikację lub poprosić pracownika o pełną fakturę VAT przy odbiorze zamówienia. W pierwszym przypadku skorzystaj z opcji “wprowadź numer NIP”, która dostępna jest na ekranie płatności w aplikacji. Jeżeli chcesz pełną fakturę, podejdź do pracownika i przy odbiorze zamówienia podaj pełne dane firmy, aby pracownik restauracji mógł wystawić fakturę.

1.
Kiedy muszę pojawić się w restauracji?
Zasób 1

Dzięki Zamów i odbierz możesz zamawiać w McDonald’s, jeszcze zanim pojawisz się w restauracji. To wygodne, prawda? 😉 Jeśli zamawiasz z odbiorem przy ladzie, pamiętaj, by od momentu złożenia i opłacenia zamówienia, pojawić się w restauracji w czasie 3-5 minut. Jeżeli jesteś za daleko, poczekaj z płatnością do momentu, aż będziesz wystarczająco blisko. Jeśli wybrałeś odbiór na linii McDrive, na odbiór zamówienia masz maksymalnie 2 godziny. Jeżeli chcesz zamówić posiłek do stolika lub na stanowisku Parkuj i odbierz, zamów dopiero po zajęciu miejsca przy stoliku lub na stanowisku parkingowym.

2.
Opłaciłem zamówienie, ale jestem za daleko - co zrobić?
Zasób 1

Zanim złożysz zamówienie, upewnij się, że jesteś wystarczająco blisko restauracji, ponieważ Twoje zamówienie będzie gotowe do odbioru w ciągu 3-5 minut.

Jeśli Twoja płatność została zrealizowana, a Ty nie jesteś wystarczająco blisko aby odebrać zamówienie - skontaktuj się z restauracją w celu uzyskania wskazówek, co zrobić, lub użyj formularza kontaktowego w aplikacji i jako temat zgłoszenia wybierz “Zamów i odbierz”. Nasz Dział Obsługi Gości zapozna się z Twoim zgłoszeniem i skontaktuje się z Tobą.

3.
Odbiór przy stoliku
Zasób 1

Lubisz usiąść wygodnie i zamówić do stolika? To bardzo proste! Znajdź stolik z naklejką, na której znajduje się numer do obsługi Zamów i odbierz. Wybierz “Zamówienie do stolika” jako miejsce odbioru i wprowadź numer stolika w aplikacji. Opłać zamówienie i poczekaj, aż pracownik je przyniesie. Jeżeli wszystkie stoliki będą zajęte, poczekaj aż któryś się zwolni lub wybierz inny sposób odbioru😉

4.
Odbiór przy ladzie
Zasób 1

A może wolisz sam odebrać zamówienie? Jeśli tak, wybierając miejsce odbioru, zaznacz “Przy ladzie”. Opłać zamówienie i poczekaj aż jego numer pojawi się na ekranie. Podejdź do lady i odbierz zamówienie. Na torbie, w którą zapakowany jest Twój posiłek znajdzie się numer z aplikacji, upewnij się, że odbierasz właściwą torbę. Smacznego ;)

5.
Odbiór w McDrive
Zasób 1

To świetna opcja dla zmotoryzowanych. Możesz wcześniej skompletować i opłacić swoje zamówienie i wybrać McDrive w polu miejsce odbioru. Numer zamówienia pojawi się na ekranie aplikacji. Podjedź do okienka McDrive i powiedz pracownikowi jaki jest numer Twojego zamówienia, zaznaczając, że chodzi o zamówienie Zamów i odbierz. Twoje zamówienie zostanie przygotowane i wydane w okienku McDrive.

Ważne: na odbiór zamówienia na linii McDrive masz maksymalnie 2 godziny od momentu złożenia zamówienia.

6.
Odbiór na stanowisku Parkuj i odbierz
Zasób 1

To nowość! Chcesz otrzymać zamówienie bezpośrednio do samochodu? Przyjedź do restauracji i zaparkuj na miejscu oznaczonym Parkuj i odbierz. Złóż zamówienie przez aplikację, wybierz „Parkuj i odbierz” jako miejsce odbioru i wprowadź numer stanowiska, na którym stoisz. Po opłaceniu i przygotowaniu zamówienia, pracownik przyniesie Ci je prosto do samochodu.

Jeżeli nie ma wolnego stanowiska Parkuj i odbierz, poczekaj aż się zwolni lub wybierz inne miejsce odbioru.

7.
Sposoby odbioru - ograniczenia
Zasób 1

Pamiętaj, że nie w każdej restauracji wszystkie sposoby odbioru są dostępne. Sprawdź na mapie restauracji dostępnej w aplikacji, czy restauracja posiada parking lub okienko McDrive. Również możliwość zamówienia do stolika może nie być dostępna, jeżeli restauracja nie posiada oznaczonych stolików.

Nie masz aplikacji? Pobierz ją i skorzystaj z Zamów i odbierz!

Masz więcej pytań?

Skontaktuj się
Sprawdź, w których restauracjach skorzystasz
z Zamów i odbierz:
WYSZUKAJ LOKALIZUJ
Regulamin świadczenia usług online McDonald’s

Zobacz regulamin
Tabela Wartości Odżywczych i Alergenów

Zobacz tabelę