Zamów i odbierz
co to takiego?
Teraz możesz zamawiać Maka przez aplikację. Zobacz jak.
Jak zamówić?
Zobacz jak złożyć zamówienie przy pomocy aplikacji.
Jak skorzystać z okazYEAH! w usłudze Zamów i odbierz?
Twoje ulubione okazYEAH! są w zasięgu. Zobacz jak je odebrać.
Jak zapłacić?
Zobacz jak w prosty sposób zapłacić za Twoje zamówienie.
Jak odebrać zamówienie?
Masz nawet 4 metody odbioru – zobacz jakie.
Co zyskujesz?
Odbierasz jak lubisz!
Przy ladzie, przy stoliku, w McDrive lub na miejscu Parkuj i odbierz. Ty decydujesz!
Wygodnie!
Zamów i odbierz to prosty i wygodny sposób na zamawianie z Maka tego, co kochasz!
Z wyprzedzeniem!
Już nie musisz czekać! Zamów z wyprzedzeniem i przyjdź na czas, by odebrać gotowe zamówienie!
Zamów ponownie!
Przechowujemy wszystkie Twoje zamówienia, więc jeszcze szybciej możesz ponownie cieszyć się sMakiem!
Często zadawane pytania
Zamów i odbierz to nasza nowa usługa, pozwalająca Ci w wygodny sposób zamówić dowolny posiłek z menu, lub Twoją ulubioną OkazYeah!, przez naszą aplikację. Na razie dostępna jest w wybranych restauracjach, ale pracujemy nad tym, by było ich coraz więcej 😉 Skorzystaj z aplikacji i na mapie w sekcji Zamów i odbierz sprawdź, czy usługa jest już dostępna w restauracji blisko Ciebie!
To bardzo proste😉 W aplikacji przejdź do sekcji Zamów i odbierz, następnie wybierz restaurację, w której chcesz złożyć zamówienie. Wybierz produkty, na które masz ochotę i zdecyduj, w jaki sposób chcesz je otrzymać: przy ladzie, do stolika, na linii McDrive lub na stanowisku Parkuj i odbierz. Wybierz rodzaj płatności i wprowadź niezbędne dane. Po skompletowaniu zamówienia kliknij “Płacę i zamawiam”. To tyle! Twoje zamówienie trafi do przygotowania. Na maila zarejestrowanego w aplikacji otrzymasz potwierdzenie złożonego zamówienia.
Ważne: zamówienie możesz złożyć jeszcze w drodze do restauracji, pamiętaj jednak, że będzie ono gotowe w ciągu 3-5 minut. Upewnij się, że jesteś wystarczająco blisko, by znaleźć się na miejscu o czasie 😉
Wejdź do aplikacji i przejdź do sekcji Zamów i odbierz. U góry ekranu znajdziesz widok mapy. Odszukaj interesującą Cię restaurację. Jeżeli usługa w danej restauracji jest dostępna, będzie odpowiednio oznaczona na mapie. Możesz również skorzystać z wyszukiwarki restauracji znajdującej się nad mapą.
Jak najbardziej!
Przejdź do okazYEAH! w menu aplikacji, następnie wybierz okazYEAH!, którą chcesz zamówić. Po kliknięciu „Odbierz okazYEAH!”, kliknij „Dodaj do zamówienia mobilnego”i zdecyduj, z której opcji odbioru chcesz skorzystać. Możesz dodać kilka okazYEAH! lub połączyć je z innymi pozycjami z menu. Tak jak lubisz ;)
Pamiętaj, by przed potwierdzeniem zamówienia upewnić się, że składasz je we właściwej restauracji. Jeśli nie możesz dotrzeć do wybranej restauracji, w której złożyłeś zamówienie, lub przez pomyłkę wybrałeś złą restaurację, użyj formularza kontaktowego w aplikacji i skontaktuj się z Działem Obsługi Gości. Jako temat zgłoszenia wybierz „Zamów i odbierz” i opisz swój problem.
Jeśli zamówienie zostało złożone i opłacone, niestety nie będzie można go zmienić.
Tak, potwierdzenie płatności jest jednoznaczne z otrzymaniem zamówienia przez restaurację.
Niestety nie, ponieważ w tym wypadku restauracja nie otrzymała Twojego zamówienia. Twoje konto również nie zostało obciążone.
Produkty, które są niedostępne w wybranej restauracji, powinny być oznaczone w aplikacji etykietą “niedostępny”. Jeśli stworzysz posiłek z wielu produktów i któryś z nich nie będzie dostępny - otrzymasz odpowiedni komunikat w aplikacji.
W przypadku, gdy produkt stanie się niedostępny już po dokonaniu płatności - skontaktuj się z pracownikiem bezpośrednio na miejscu. Nasz pracownik może zaproponować Ci inny produkt. Jeśli nie chcesz skorzystać z takiego rozwiązania, użyj formularza kontaktowego znajdującego się w aplikacji i jako temat zgłoszenia wybierz “Zamów i odbierz”. Nasz Dział Obsługi Gości zajmie się Twoją sprawą.
W Zamów i odbierz zapłacisz kartami kredytowymi i debetowymi (w tym Visa i Mastercard), jak również za pomocą Apple Pay i Google Pay.
Po wejściu w "Moje konto" w aplikacji, wybierz “Metody płatności”. W tej sekcji możesz usunąć lub dodać kartę - samo edytowanie informacji o karcie nie jest możliwe.
Użyj formularza kontaktowego i jako temat zgłoszenia wybierz “Zamów i odbierz”. Nasz Dział Obsługi Gości zajmie się Twoją sprawą.
Płatność zostanie zrealizowana po kliknięciu "Potwierdź i zapłać" w aplikacji.
Tak, paragon otrzymasz przy odbiorze zamówienia. Wcześniej na adres email podany w aplikacji zostanie wysłana wiadomość z potwierdzeniem złożenia zamówienia oraz dokonania płatności.
Jeśli nie możesz odebrać zamówienia, użyj formularza kontaktowego i jako temat zgłoszenia wybierz “Zamów i odbierz”, aby skontaktować się z naszym Działem Obsługi Gości.
Masz dwie możliwości. Możesz dodać numer NIP do paragonu poprzez aplikację lub poprosić pracownika o pełną fakturę VAT przy odbiorze zamówienia. W pierwszym przypadku skorzystaj z opcji “wprowadź numer NIP”, która dostępna jest na ekranie płatności w aplikacji. Jeżeli chcesz pełną fakturę, podejdź do pracownika i przy odbiorze zamówienia podaj pełne dane firmy, aby pracownik restauracji mógł wystawić fakturę.
Dzięki Zamów i odbierz możesz zamawiać w McDonald’s, jeszcze zanim pojawisz się w restauracji. To wygodne, prawda? 😉 Jeśli zamawiasz z odbiorem przy ladzie, pamiętaj, by od momentu złożenia i opłacenia zamówienia, pojawić się w restauracji w czasie 3-5 minut. Jeżeli jesteś za daleko, poczekaj z płatnością do momentu, aż będziesz wystarczająco blisko. Jeśli wybrałeś odbiór na linii McDrive, na odbiór zamówienia masz maksymalnie 2 godziny. Jeżeli chcesz zamówić posiłek do stolika lub na stanowisku Parkuj i odbierz, zamów dopiero po zajęciu miejsca przy stoliku lub na stanowisku parkingowym.
Zanim złożysz zamówienie, upewnij się, że jesteś wystarczająco blisko restauracji, ponieważ Twoje zamówienie będzie gotowe do odbioru w ciągu 3-5 minut.
Jeśli Twoja płatność została zrealizowana, a Ty nie jesteś wystarczająco blisko aby odebrać zamówienie - skontaktuj się z restauracją w celu uzyskania wskazówek, co zrobić, lub użyj formularza kontaktowego w aplikacji i jako temat zgłoszenia wybierz “Zamów i odbierz”. Nasz Dział Obsługi Gości zapozna się z Twoim zgłoszeniem i skontaktuje się z Tobą.
Lubisz usiąść wygodnie i zamówić do stolika? To bardzo proste! Znajdź stolik z naklejką, na której znajduje się numer do obsługi Zamów i odbierz. Wybierz “Zamówienie do stolika” jako miejsce odbioru i wprowadź numer stolika w aplikacji. Opłać zamówienie i poczekaj, aż pracownik je przyniesie. Jeżeli wszystkie stoliki będą zajęte, poczekaj aż któryś się zwolni lub wybierz inny sposób odbioru😉
A może wolisz sam odebrać zamówienie? Jeśli tak, wybierając miejsce odbioru, zaznacz “Przy ladzie”. Opłać zamówienie i poczekaj aż jego numer pojawi się na ekranie. Podejdź do lady i odbierz zamówienie. Na torbie, w którą zapakowany jest Twój posiłek znajdzie się numer z aplikacji, upewnij się, że odbierasz właściwą torbę. Smacznego ;)
To świetna opcja dla zmotoryzowanych. Możesz wcześniej skompletować i opłacić swoje zamówienie i wybrać McDrive w polu miejsce odbioru. Numer zamówienia pojawi się na ekranie aplikacji. Podjedź do okienka McDrive i powiedz pracownikowi jaki jest numer Twojego zamówienia, zaznaczając, że chodzi o zamówienie Zamów i odbierz. Twoje zamówienie zostanie przygotowane i wydane w okienku McDrive.
Ważne: na odbiór zamówienia na linii McDrive masz maksymalnie 2 godziny od momentu złożenia zamówienia.
To nowość! Chcesz otrzymać zamówienie bezpośrednio do samochodu? Przyjedź do restauracji i zaparkuj na miejscu oznaczonym Parkuj i odbierz. Złóż zamówienie przez aplikację, wybierz „Parkuj i odbierz” jako miejsce odbioru i wprowadź numer stanowiska, na którym stoisz. Po opłaceniu i przygotowaniu zamówienia, pracownik przyniesie Ci je prosto do samochodu.
Jeżeli nie ma wolnego stanowiska Parkuj i odbierz, poczekaj aż się zwolni lub wybierz inne miejsce odbioru.
Pamiętaj, że nie w każdej restauracji wszystkie sposoby odbioru są dostępne. Sprawdź na mapie restauracji dostępnej w aplikacji, czy restauracja posiada parking lub okienko McDrive. Również możliwość zamówienia do stolika może nie być dostępna, jeżeli restauracja nie posiada oznaczonych stolików.