Ta strona zapisuje ciasteczka
(pliki cookie)

Nasze Witryny i Aplikacje Mobilne korzystają z plików cookie w celu dostarczania treści i funkcjonalności, którymi są zainteresowani użytkownicy. Ponadto używamy plików cookie w celach analitycznych i reklamowych; możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej lub korzystając z przycisku [WIĘCEJ USTAWIEŃ].

Więcej informacji znajdziesz w zaktualizowanych zasadach ochrony prywatności.

Ustawienia plików cookie

Absolutnie niezbędne pliki cookie
Są to pliki cookie, które są niezbędne do świadczenia usług i zapewnienia dostępności funkcjonalności, o które wyraźnie prosisz. Możemy korzystać z plików cookie i technologii monitorujących w celu zapobiegania nadużyciom, poprawy bezpieczeństwa, administracji systemem lub umożliwienia Tobie korzystania z funkcji obsługi płatności. Nie mamy obowiązku uzyskać Twojej zgody w związku z plikami cookie, które są absolutnie niezbędne.

Pliki cookie służące do analizy oraz oceny wydajności
Pliki cookie możemy wykorzystywać w celu oceny wydajności naszych Witryn i Aplikacji Mobilnych i podniesienia jakości treści oferowanych za ich pośrednictwem.

Reklamowe pliki cookie
My sami oraz zewnętrzni reklamodawcy możemy korzystać z plików cookie, aby móc zaprezentować Tobie najlepiej dopasowane produkty, oferty oraz reklamy. Reklamowe pliki cookie pozwalają nam także przedstawić na Witrynach oraz Aplikacjach Mobilnych treści, które są dostosowane do Ciebie i Twoich indywidualnych zainteresowań.

OK
Informacje Prasowe

Big Mac® w nowej odsłonie sprawdź, co McDonald’s zmienia w swoich klasykach

PDF
DOCX

Znany na całym świecie Big Mac zmienia swoje oblicze. Wraz z nim udoskonalone zostaną inne burgery z menu, m.in. McRoyal®, Cheeseburger, Hamburger, WieśMac® i McDouble®. McDonald’s wprowadził szereg zmian w sposobie przygotowania swoich kultowych produktów, aby były one jeszcze soczystsze i smaczniejsze. Nowa, mocniej wypieczona bułka, gorętsze i bardziej soczyste mięso oraz jeszcze lepiej roztopiony ser, to tylko niektóre z nich.

McDonald’s stale analizuje oczekiwania i opinie gości. Zmiany w sposobie przygotowania klasycznej oferty to odpowiedź na potrzeby konsumentów, którzy poszukują jeszcze intensywniejszych doznań smakowych. Polska jest trzecim rynkiem na świecie, po Australii i Kanadzie, który wprowadził nowy proces przygotowania burgerów.

To największa zmiana, jakiej dokonaliśmy w naszych burgerach od ponad 20 lat. Modyfikacja obejmuje kilkanaście drobnych usprawnień w procesie przygotowania czy ustawieniach sprzętu, które w sumie dają istotną różnicę w smaku. Przygotowanie do tej zmiany w skali globalnej trwało ponad 3 lata, przeprowadziliśmy setki testów i badań. Warto podkreślić, że Polska jest pierwszym krajem w Europie, który wprowadza do restauracji burgery przygotowywane według nowych procedur

– informuje Krzysztof Czarnecki, odpowiedzialny za wprowadzenie zmian w McDonald’s Polska.

Sprawdź, co się zmieniło…

Big Mac, McRoyal, Cheeseburger, Hamburger, WieśMac czy McDouble mają teraz udoskonalony smak. Nowa bułka w klasykach jest ciemniejsza i lepiej wypieczona, stworzona w oparciu o zmienioną recepturę. Mięso w burgerach jest poddawane procesowi grillowania według nowych zasad, które sprawiają, że jest ono jeszcze bardziej soczyste. Podczas grillowania bezpośrednio do wołowiny dodawana jest aromatyczna cebulka, która nadaje jej wyrazistego smaku. Ponadto temperatura grilla jest wyższa, co sprawia, że burger jest bardziej gorący. Dodawany do niego ser pod wpływem temperatury apetycznie rozpływa się w burgerze. Całość kompozycji uzupełniają świeże i chrupiące warzywa.

…a co pozostało bez zmian

Sposób przygotowania burgerów został udoskonalony, jednak to, co wpływa na jakość produktów, pozostaje niezmienne. McDonald’s od wielu lat pracuje ze sprawdzonymi polskimi dostawcami. W skład burgerów wchodzi wołowina z zakładów OSI w Ostródzie. Mięso nie zawiera żadnych ulepszaczy smaku i konserwantów, a jedynymi przyprawami są sól i pieprz dodawane na etapie smażenia. Warzywa dostarcza do restauracji McDonald’s Green Factory – lokalna firma spod Poznania oraz Eisberg z Legnicy, zaś pieczywo – ARYZTA z zakładów produkcyjnych w Strzegomiu i Michałowie-Reginowie.

Jesteśmy dostawcą pieczywa dla McDonald’s od momentu otwarcia pierwszej restauracji w Polsce. Uczestnictwo w projekcie zmian w kultowych burgerach było dla nas wyzwaniem, ale także uznaniem dla naszego doświadczenia piekarskiego. W oparciu o polską mąkę, drożdże, cukier i inne lokalne surowce upiekliśmy zupełnie nowe bułki, które wyglądem, strukturą ciasta czy smakiem idealnie komponują się z soczystym mięsem i innymi składnikami. Receptura bułek z ARYZTA Polska będzie teraz wykorzystywana przez innych piekarzy w Europie dostarczających pieczywo do McDonald’s na innych rynkach

– mówi Waldemar Topolski, Dyrektor Zarządzający ARYZTA Polska.

Nowoczesne technologie na straży jakości

Współpraca z dostawcami oraz proces przygotowania produktów jest kontrolowany na każdym etapie: od pola, przez zakład przetwórczy, aż po restauracje. W lokalach funkcjonuje specjalny, elektroniczny system, który sprawdza kluczowe parametry, takie jak temperatura grilla, stopień wysmażenia mięsa czy wypieczenia bułki. Inwestycje w nowoczesne technologie umożliwiają precyzyjną weryfikację procesu przygotowania i jakości produktów.

Nie ma dla nas nic ważniejszego niż bezpieczeństwo, jakość i smak naszych produktów.  Dlatego kontrolujemy proces produkcji u naszych dostawców i proces przygotowywania burgerów w naszych restauracjach

– podkreśla Anna Borys-Karwacka, dyrektor ds. relacji korporacyjnych McDonald’s Polska.  

Klasyki McDonald’s w nowej odsłonie dostępne są we wszystkich restauracjach w kraju.

***
Zapraszamy na fanpage McDonald’s Polska https://www.facebook.com/McDonaldsPolska 
i www.mcdonalds.pl.


PDF
DOCX

Załączniki

Pobierz wszystkie
McDonalds_Sprawdź, co się zmieniło_27.05.2020.docx
pobierz
McDonald's_Sprawdź, co się zmieniło_27.05.2020.png
pobierz

Powiązane treści