W Międzynarodowym Dniu Kobiet McDonald’s ogłasza nową strategię korporacyjną pod hasłem „Better Together: Gender Balance & Diversity”, której celem jest wzmocnienie pozycji kobiet i zwiększenie równouprawnienia w rozwijaniu kariery zawodowej.
Równe traktowanie płci i różnorodność wzmacniają McDonald’s. McDonald’s wraz ze wszystkimi franczyzobiorcami zatrudnia niemal 2 miliony osób na całym świecie i jest jednym największych pracodawców kobiet. Naszym celem jest, by każda osoba, od szeregowego pracownika po kadrę zarządzającą, otrzymuje pełne wsparcie i możliwość pełnego wykorzystania jej potencjału. Ale chcemy również stymulować pozytywne zmiany w skali globalnej. Zachęcamy franczyzobiorców, dostawców i innych partnerów do wdrażania działań mających na celu równouprawnienie płci i zwiększanie różnorodności, tak by zmiany te objęły miliony kobiet na całym świecie. Nasza nowa strategia określa konkretne cele i sposoby ich realizacji.
– powiedział David Fairhurst, Executive Vice President and Chief People Officer, McDonald’s Corp.