Ta strona zapisuje ciasteczka
(pliki cookie)

Nasze Witryny i Aplikacje Mobilne korzystają z plików cookie w celu dostarczania treści i funkcjonalności, którymi są zainteresowani użytkownicy. Ponadto używamy plików cookie w celach analitycznych i reklamowych; możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej lub korzystając z przycisku [WIĘCEJ USTAWIEŃ].

Więcej informacji znajdziesz w zaktualizowanych zasadach ochrony prywatności.

Ustawienia plików cookie

Absolutnie niezbędne pliki cookie
Są to pliki cookie, które są niezbędne do świadczenia usług i zapewnienia dostępności funkcjonalności, o które wyraźnie prosisz. Możemy korzystać z plików cookie i technologii monitorujących w celu zapobiegania nadużyciom, poprawy bezpieczeństwa, administracji systemem lub umożliwienia Tobie korzystania z funkcji obsługi płatności. Nie mamy obowiązku uzyskać Twojej zgody w związku z plikami cookie, które są absolutnie niezbędne.

Pliki cookie służące do analizy oraz oceny wydajności
Pliki cookie możemy wykorzystywać w celu oceny wydajności naszych Witryn i Aplikacji Mobilnych i podniesienia jakości treści oferowanych za ich pośrednictwem.

Reklamowe pliki cookie
My sami oraz zewnętrzni reklamodawcy możemy korzystać z plików cookie, aby móc zaprezentować Tobie najlepiej dopasowane produkty, oferty oraz reklamy. Reklamowe pliki cookie pozwalają nam także przedstawić na Witrynach oraz Aplikacjach Mobilnych treści, które są dostosowane do Ciebie i Twoich indywidualnych zainteresowań.

OK
Informacje Prasowe

Jalapeño Burger powrócił na Walentynki!

PDF
DOCX
Wersja tekstowa

W Walentynki McDonald’s zaskoczył swoich gości smaczną niespodzianką. Wszystko za sprawą fanów, którzy poprosili na Facebooku o powrót ich ukochanego Jalapeño burgera. 14 lutego w ramach promocji okazYEAH burger pojawił się w formie jednodniowej oferty dostępnej dla użytkowników aplikacji mobilnej McDonald’s.

W 2018 roku z oferty McDonald’s zniknął Jalapeño burger. Wzbudziło to spore kontrowersje wśród jego fanów, który utworzyli event na FB z apelem o przywrócenie burgera do menu. W wydarzeniu o nazwie „Proszę przywrócić Jalapeno Burgera w McDonald’s” zadeklarowało swój udział ponad 10 tys. osób, a zainteresowanych przedsięwzięciem było ok. 34 tys.
mcd-jalapeno-burger.jpg
Takie zaangażowanie fanów burgera oraz duże zainteresowanie tematem w mediach społecznościowych nie mogło pozostać bez reakcji sieci. McDonald’s zdecydował się wykorzystać szczególną okazję, jaką są Walentynki. 14 lutego w ramach promocji okazYeah Jalapeño burger pojawił się w formie jednodniowej oferty 2 x Jalapeno Burger + małe frytki za 8 zł tylko w aplikacji mobilnej.
***

Zapraszamy na fanpage McDonald’s Polska https://www.facebook.com/McDonaldsPolska i www.McDonalds.pl

PDF
DOCX
Wersja tekstowa

Powiązane treści