Informacje Prasowe

Piernikowa Latte ponownie w McDonald’s®!

PDF
DOCX

Nadszedł czas, by oficjalnie otworzyć sezon na ciepłe i aromatyczne napoje. Który smak nieodłącznie kojarzy się z okresem jesiennym? Odpowiedź jest prosta – smak korzennych przypraw! Wszyscy fani esencjonalnej kawy i odrobiny słodyczy nadstawcie uszy, bo do oferty Maka powraca Piernikowa Latte.  

15 października, we wszystkich restauracjach McDonald’s w Polsce, ponownie zagościła pozycja, która zdążyła skraść już serca wielu gości. Mowa oczywiście o Piernikowej Latte. W jaki sposób można opisać jej smak? To zestawienie esencjonalnego espresso, aksamitnego mleka i mnóstwa głębokiej, korzennej słodyczy. Sezon na piernikową przyjemność w Maku oficjalnie, rozpoczęty!  
By dodać jeszcze więcej ciepła w okresie jesiennym, w ofercie pojawiła się również Herbata Zimowa z Jabłkami, czyli pełna aromatu herbata earl grey ze słodkim, korzennym syropem Spiced Red Berries oraz cząstkami jabłek. Na fanów owocowych smaków czeka także chrupiące ciastko sezonowe z gorącym śliwkowo-cynamonowym nadzieniem.   
Za strategię oraz realizację kampanii odpowiada agencja DDB, planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu OMD a social media obsługuje Dentsu Creative (Isobar). Działania PR prowadzone są przez agencję 24/7 Communication. 

***     
McDonald’s Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie w Polsce działa ponad 580 restauracji sieci, które zatrudniają ponad 38 000 osób. Ponad 91% z nich to obiekty prowadzone przez 105 niezależnych przedsiębiorców w oparciu o umowę franczyzy z McDonald’s.  

PDF
DOCX

Załączniki

Pobierz wszystkie
McCafe KV Piernikowa Latte poziom.png
pobierz
Piernikowa Latte ponownie w McDonald's_Informacja prasowa.docx
pobierz
McCafe KV Piernikowa Latte_pion.png
pobierz

Powiązane treści