Informacje Prasowe

Super Combo w Maku: nowy wariant do wyboru!

PDF
DOCX

Niech rzuci kamieniem ten, kto jeszcze nie stworzył w Maku własnej wersji Super Combo. Średnie frytki, średni napój a do tego Cheeseburger i Hamburger? A może zestaw z Jalapeño Burger i Chikker® lub kombinacja Red Chikker® i Cheeseburger? Połączeń jest naprawdę wiele a od dzisiaj... jest ich jeszcze więcej, bo goście McDonald’s ® mogą do zestawu z wybranym burgerem dodać McNuggets ®! 

Co by tu wybrać... i to dwa razy! Fani chrupiącego kurczaka i soczystej wołowiny od ponad roku zadają sobie to pytanie, kiedy w ofercie McDonald's pojawiło się Super Combo. To zestaw, którego nieodłącznym elementem są średnie frytki i średni napój oraz dwa ulubione burgery spośród: Cheeseburger, Hamburger, Jalapeño Burger, Chikker® i Red Chikker®. Czas jednak na nowe połączenia! Od dziś do gry wkracza również największy hit z oferty McDonald's - 4 McNuggets®, czyli wyśmienite kawałki mięsa kurczaka w złocistej, chrupiącej panierce. 
Rozszerzeniu oferty Super Combo towarzyszy kampania, w ramach której zaplanowano emisję spotu w telewizji, kinie i na platformach VOD. Uzupełnieniem są szerokie działania marketingowe obejmujące radio, digital, reklamę OOH. Za strategię oraz realizację kampanii odpowiada agencja DDB, planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu OMD a social media obsługuje Dentsu Creative (Isobar). Działania PR prowadzone są przez agencję 24/7 Communication.  

 ***   
McDonald’s Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie w Polsce działa ponad 580 restauracji sieci, które zatrudniają 35 000 osób. Ponad 90% z nich to obiekty prowadzone przez ponad 100 niezależnych przedsiębiorców w oparciu o umowę franczyzy z McDonald’s. 

PDF
DOCX

Załączniki

Pobierz wszystkie
Super Combo w Maku_Informacja prasowa.docx
pobierz
Super Combo_KV_2.png
pobierz
Super Combo_KV_1.png
pobierz

Powiązane treści