Informacje Prasowe

Maestro powraca, a wraz z nim zupełna nowość w ofercie McDonald's®!

PDF
DOCX

Wszystko, czego chcesz od burgera, znajdziesz w… McDonald’s®! Od 29 stycznia w ofercie restauracji po raz kolejny dostępne są pełne smaku burgery z linii Maestro, w tym nowość - Maestro Grilled Mushrooms! To idealny moment, aby sięgnąć po sprawdzoną klasykę lub wgryźć się w nieznane i tak jak Borys Szyc oraz Michał Żebrowski cieszyć się każdym kęsem mistrzowskich kompozycji. 

Klasyczne smaki i nowość, której warto spróbować

Sprawdzona klasyka czy całkiem nowy wariant? Ku uciesze swoich fanów oraz miłośników burgerów, doceniających unikalne kompozycje smakowe, Maestro wraca do menu restauracji McDonald's w wielkim stylu. Od dzisiaj goście restauracji mogą wybierać między wariantami klasycznymi burgera, a jego nową odsłoną, w sam raz dla tych, którzy lubią odkrywać nieszablonowe smaki. Maestro Grilled Mushrooms to 100-procent wołowiny, grillowane pieczarki oraz plaster topionego sera cheddar. Całość uzupełnią świeże warzywa: delikatna roszponka, dojrzały pomidor, a do tego musztarda oraz wyjątkowy sos Maple Bacon flavoured. Ta unikalna kompozycja smaków, zamknięta w bułce typu brioche z posypką z białego i czarnego sezamu, aż prosi się, aby jej spróbować!
Sera nigdy dość, dlatego obok nowości musiał pojawić się Maestro Bacon & Cheddar, łączący ser red cheddar z żółtym serem topionym cheddar. Ponadto burger to 100-procent wołowiny i dodatek chrupiącego boczku! Wśród warzyw: słodkie pikle, plastry soczystego pomidora oraz świeża i prażona cebulka. Smak podkreślają sosy: aksamitny Smoky Cheddar oraz wyrazisty Barrel & Bourbon BBQ.  
Nie mogło również zabraknąć Makowego klasyka - Maestro Grand Classic, składającego się ze 100-procent wołowiny, chrupiącego boczku, plastra topionego sera cheddar oraz aromatycznego sosu Garlic BBQ. Do tego wyśmienita kompozycja warzyw: plastry słodkich pikli, chrupiąca sałata batawia, soczysty pomidor i krążki czerwonej cebuli sprawiają, że temu klasykowi nie można się oprzeć. 
Ofertę dopełnia także pyszna przekąska – chrupiące kartofelki z sosem śmietanowym, które idealnie pasują do każdego wariantu.

Żebrowski i Szyc razem znów na ekranie

To jednak nie wszystko! Wraz z wprowadzeniem do oferty Maestro na ekrany wraca też gwiazdorski duet. Michał Żebrowski oraz Borys Szyc w najnowszym spocie marki w niecodziennej charakteryzacji przywołują dawne czasy. Pierwszy z nich sięga pamięcią wstecz i wspomina, że kilka lat temu nie spróbował nowości od Maka. Tym razem nie popełnia błędu z przeszłości i w towarzystwie Borysa Szyca pozwala sobie na odrobinę szaleństwa, decydując się na spróbowanie Maestro Grilled Mushrooms. Tak, aby potem nie żałować.  
Za strategię, kreację oraz realizację kampanii odpowiada agencja DDB, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD, a social media obsługuje Dentsu Creative (Isobar). Działania PR koordynowane są przez agencję 24/7Communication.  

***

McDonald’s Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie w Polsce działa 580 restauracji sieci, które zatrudniają 35 000 osób. 91% z nich to obiekty prowadzone przez 105 niezależnych przedsiębiorców w oparciu o umowę franczyzy z McDonald’s.

PDF
DOCX

Załączniki

Pobierz wszystkie
KV_3.jpg
pobierz
KV_4.jpg
pobierz
KV_5.jpg
pobierz
KV_1.png
pobierz
KV_2.png
pobierz
KV_6.jpg
pobierz
Maestro powraca_Informacja_prasowa.docx
pobierz

Powiązane treści