Zimowa szarość potrafi się dłuuużyć, ale na szczęście Mak ma na to sprawdzony sposób. Burger Drwala powrócił do oferty złotych łuków, aby pokolorować zimę. I to dosłownie! Zimowy klasyk zamienił wrocławską restaurację w interaktywną kolorowankę, w której od dzisiaj można nie tylko nadać mroźnej porze roku kolorów, ale przede wszystkim przedpremierowo posmakować nowości – Burgera Drwala z Kurkami!
Jak co roku, powrotowi Burgera Drwala do McDonald’s, towarzyszy wyjątkowa kampania. W poprzednich latach na mapie Polski pojawiła się restauracja z iście bajkowym, lodowym wnętrzem czy wydziergana z włóczki, która cieszyła mieszkańców Ustronia. Rok temu Mak w Łodzi zamienił się w największą grę planszową w kraju. Jaką niespodziankę dla swoich fanów zimowy klasyk przygotował w tym sezonie? Czym ich postanowił zaskoczyć? Od kilku dni spekulacjom nie było końca, jednak tajemnica w końcu wyszła na jaw. Wrocławska restauracja zlokalizowana przy ul. Bardzkiej 3a zamieniła się w... wielką, interaktywną kolorowankę!
zaznacza Jakub Strutyński, Field Marketing Manager McDonald’s Polska.
***
McDonald’s Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie w Polsce działa prawie 560 restauracji sieci, które zatrudniają ponad 33 000 osób. Ponad 90% z nich to obiekty prowadzone przez niemal 100 niezależnych przedsiębiorców w oparciu o umowę franczyzy z McDonald’s.