Informacje Prasowe

Zapunktuj z MojeM Nagrody! Odbierz swoje ulubione produkty w niższej cenie.

PDF
DOCX

Czy punkty lojalnościowe mogą być pełnoprawną walutą? Jak najbardziej! McDonald’s® docenia swoich gości. Dlatego specjalnie dla użytkowników aplikacji McDonald’s przygotował wielki powrót letnich okazji cenowych. W ramach aktywacji MojeM Nagrody miłośnicy złotych łuków znów mogą otrzymać swoje ulubione produkty z menu McDonald’s w obniżonej cenie przy „dopłacie” punktami z aplikacji. 

Punkty MojeM – waluta spryciarzy  
McDonald’s posiada dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne, w ramach której dostępny jest m.in.: program lojalnościowy MojeM Nagrody. Dzięki niemu, wszyscy fani Maka mogą gromadzić punkty na swoim koncie, a następnie wymieniać je na nagrody. W okresie wakacyjnym między 1. lipca a 31. sierpnia w aplikacji dostępna jest także specjalna oferta rabatowa, która z pewnością przypadnie do gustu osobom ceniącym super okazje, czy sprytne rozwiązania. W ofercie znalazły zarówno kultowe burgery wołowe m.in. Big Mac, Wieśmac czy McRoyal  jak i pozycje z kurczakiem takie jak jeden z największych hitów McDonald's, czyli McNuggets. Miłośnicy słodkich smaków mogą liczyć z kolei na aksamitne McFlurry Lion. Dzięki punktom MojeM pozycje te dostępne są w obniżonych cenach.
Mechanizm promocji
Chcąc skorzystać z oferty należy mieć zainstalowaną oraz zarejestrowaną aplikację mobilną McDonald’s oraz być członkiem programu lojalnościowego MojeM Nagrody. Promocja jest widoczna w aplikacji, w sekcji o tej samej nazwie. Chcąc ją aktywować należy kliknąć w ofertę, a następnie zeskanować jej kod w restauracji McDonald’s. Można też zrealizować ją w usłudze Zamów i Odbierz oraz McDrive. Następnie wystarczy wybrać swój ulubiony produkt objęty promocją, w niższej cenie. Każde zamówienie w ramach oferty to również dodatkowe punkty, które zostają naliczone do 7 dni po zrealizowaniu transakcji. Szczegóły promocji dostępne są w regulaminie w aplikacji McDonald’s oraz na stronie McDonald’s.
Kampania  
Wprowadzeniu promocji do oferty towarzyszy kampania „Zapunktuj z MojeM Nagrody!”, w ramach której zaplanowano emisję spotu w telewizji, kinie i na platformach VOD. Jej uzupełnieniem są działania marketingowe obejmujące m.in. social media, influencer marketing, media online i oraz reklamę OOH. Za realizacje odpowiada agencja DDB. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD, moderacją social media i obsługą aktywacji w aplikacji Dentsu Creative (Isobar), a działania PR i influencer marketing powierzono agencji 24/7Communication.

***
 McDonald’s Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie w Polsce działa ponad 550 restauracji sieci, które zatrudniają ponad 33 000 osób. Ponad 90% z nich to obiekty prowadzone przez 100 niezależnych przedsiębiorców w oparciu o umowę franczyzy z McDonald’s.

PDF
DOCX

Załączniki

Pobierz wszystkie
McD_ Zapunktuj z MojeM Nagrody (1).jpg
pobierz
McD_ Zapunktuj z MojeM Nagrody (2).jpg
pobierz

Powiązane treści