McDonald’s oficjalnie dołącza do grona partnerów Open’er Festival i zapowiada swoją strefę na terenie wydarzenia. Obecność na jednym z najpopularniejszych festiwali w Polsce to zaproszenie wszystkich festiwalowiczów do świata Maka, aby wspólnie tworzyć niezapomniane chwile i razem doświadczyć delicious feel-good moments!
Open'er Festival to jeden z najpopularniejszych festiwali muzycznych w Polsce. Cieszymy się, że dołączamy do niego, aby po raz pierwszy pojawić się na tego typu wydarzeniu. Nasze partnerstwo z Open'erem wynika z potrzeby bycia blisko naszych gości, dla których muzyka jest niezwykle ważna. Jako marka jesteśmy otwarci na nowe. Zależy nam na budowaniu pozytywnych relacji i doświadczeń, dlatego w naszej strefie festiwalowicze będą mieli szansę spróbować nowego produktu, zdobyć atrakcyjne gadżety oraz stworzyć niezapomniane chwile. Wszystko w myśl siły i obietnicy Złotych Łuków: make delicious, feel good moments easy for everyone
zaznacza Jakub Strutyński, Marketing Field Manager McDonald’s Polska.
***
McDonald’s Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie w Polsce działa ponad 550 restauracji sieci, które zatrudniają ponad 33 000 osób. Ponad 90% z nich to obiekty prowadzone przez 100 niezależnych przedsiębiorców w oparciu o umowę franczyzy z McDonald’s.