Informacje Prasowe

Łatwo o dobry dzień z kawą McCafé za 6 zł

PDF
DOCX

Aromatyczna czarna kawa, kremowe Cappuccino czy delikatne Café Latte? Nic nie stoi na przeszkodzie, by spróbować wszystkich propozycji McCafé i to w wyjątkowej, promocyjnej cenie. Już od dziś we wszystkich restauracjach spod znaku złotych łuków za każdą małą i średnią kawę zapłacisz tylko 6 zł. Zabierz kawę na wynos i ciesz się dobrym dniem z McDonald’s! 

Na pobudzenie o poranku czy dla przyjemności po południu? Kawa z McCafé sprawdzi się na każdą okazję! Skorzystaj z powracającej promocji, w której każda mała lub średnia kawa kosztuje tylko 6 zł. Promocją objętych jest aż sześć kawowych propozycji, a każdą z nich można dowolnie personalizować, zmieniając mleko na napój owsiany czy mleko bez laktozy lub wybierając opcję bezkofeinową.  

Lista kaw objętych promocją:

  • kawa czarna 190 ml i 270 ml 
  • kawa z mlekiem 190 ml i 270 ml 
  • espresso 30 ml i 60 ml (podwójne espresso) 
  • Café Latte 200 ml i 300 ml 
  • Cappuccino 200 ml i 300 ml 
  • Flat white 200 ml i 300 ml 
W promocji uczestniczą wszystkie restauracje McDonalds w Polsce, z wyjątkiem zlokalizowanych na terenie Lotniska Chopina w Warszawie oraz Portu Lotniczego Gdańsk im. Lecha Wałęsy w Gdańsku. Promocja nie obowiązuje w ramach usługi McDelivery. Promocja potrwa do 9 czerwca. 

Łatwo o dobry dzień z kawą McCafé

Powrotowi promocji towarzyszy nowa kampania McDonald’s, w ramach której zaplanowano emisję spotu będącego kontynuacją platformy „Łatwo o dobry dzień z kawą McCafe”. Celem nowego spotu jest budowanie wizerunku najbardziej feel good kawy w OOH. Działania marketingowe towarzyszące kampanii obejmują social media, TV, Radio, VOD oraz reklamę DOOH. Za strategię, kreację oraz realizację spotu odpowiada agencja DDB, natomiast produkcją zajęła się Papaya Films. Planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu OMD, a social media obsługuje Dentsu Creative (Isobar). Działania PR prowadzone są przez agencję 24/7Communication.   

 ***   
 McDonald’s Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie w Polsce działa ponad 550 restauracji sieci, które zatrudniają ponad 33 000 osób. Ponad 90% z nich to obiekty prowadzone przez 100 niezależnych przedsiębiorców w oparciu o umowę franczyzy z McDonald’s.  

PDF
DOCX

Załączniki

Pobierz wszystkie
Łatwo o dobry dzień z kawą McCafé za 6 zł_Informacja prasowa.docx
pobierz
McCafé_Grafika do IP.png
pobierz

Powiązane treści