Informacje Prasowe

Tego trzeba spróbować -Spicy McCrispy® debiutuje w ofercie McDonald’s

PDF
DOCX

Niedawno wszyscy przekonali się jaki jest ukryty talent Maka. Burger McCrispy z soczystą piersią z kurczaka w chrupiącej panierce zaskoczył wielbicieli dotychczasowej oferty złotych łuków. Czas nieco podgrzać atmosferę i odsłonić kolejne karty. Do akcji wkracza pikantna nowość - Spicy McCrispy!  

Ukryty talent Maka

McDonald’s znany przede wszystkim z kultowych burgerów z wołowiną, ujawnił swój ukryty talent do chrupiącego i  soczystego kurczaka.  W ubiegłym roku na stałe w ofercie marki zagościł burger McCrispy z soczystym kawałkiem piersi z kurczaka w chrupiącej panierce w towarzystwie świeżej sałaty, pomidora i sosu miodowo-musztardowego. Dostępny również w wersji Supreme z dodatkiem topionego sera cheddar, świeżych warzyw oraz sosu miodowo-musztardowego o dymnym aromacie. Wraz z poszerzaniem oferty o nowe drobiowe propozycje w menu, marka wciąż zaskakuje swoich gości swoim niekwestionowanym talentem do ich przygotowania.   

Soczysty i chrupiący kurczak w … pikantnej odsłonie

McDonald's stale rozszerza swoją ofertę tak, by dopasować ją do preferencji i oczekiwań swoich gości. Nowy, pikantny wariant Spicy McCrispy jest odpowiedzią na potrzeby osób, które lubią ostre smaki. Aż 74% gości McDonald’s deklaruje, że wybierając dania poza domem decyduje się na te przyjemnie ostre.1 Burger Spicy McCrispy to duży, soczysty kawałek chrupiącego kurczaka w towarzystwie topionego sera cheddar oraz pikli. Pikanterii całości dodaje sos habanero, który z pewnością zachwyci wszystkich fanów ostrych potraw.  

Nowa kampania

Wprowadzeniu produktu do oferty towarzyszy kampania ,,Odkryj ukryty talent Maka”, w ramach której zaplanowano emisję spotu w telewizji, kinie i na platformach VOD. Uzupełnieniem są szerokie działania marketingowe, obejmujące m.in. digital, reklamę OOH oraz influencer marketing. Za strategię, kreację oraz realizację kampanii odpowiada agencja DDB, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD, działania PR koordynowane są przez agencję 24/7Communication, a za produkcję video odpowiada Papaya Films.  

1 Badanie Kantar Polska na 1000 osobach, które w ciągu ostatniego miesiąca jadły produkty z kurczakiem poza domem, na zlecenie McDonald’s Polska 

***   
   McDonald’s Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie w Polsce działa ponad 540 restauracji sieci, które zatrudniają ponad 31 000 osób. Ponad 90% z nich to obiekty prowadzone przez ponad 90 niezależnych przedsiębiorców w oparciu o umowę franczyzy z McDonald’s.   

PDF
DOCX

Załączniki

Pobierz wszystkie
Tego trzeba spróbować - Spicy McCrispy® debiutuje w ofercie McDonald’s_Informacja prasowa.docx
pobierz
Spicy McCrispy_Grafika 1.jpg
pobierz
Spicy McCrispy_Grafika 2.jpg
pobierz

Powiązane treści