Czy ktoś myślał, że w tym roku Burger Drwala pokaże tylko jedno swoje oblicze? Klasyczny Drwal to był dopiero początek! Dzisiaj do oferty McDonald’s dołączają kolejne 4 odsłony zimowego klasyka, w tym absolutna nowość – wariant z chrzanem! Czy może być lepiej? Oczywiście. Niespodziankom nie ma końca, bo Mak w Łodzi zmienia się na tydzień w… największą planszówkę w Polsce!
Rozpoczynając pracę nad tegoroczną kampanią szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, co sprawia, że zimowe dni i wieczory, które często nam się dłużą, stają się lepsze. Odpowiedź nasunęła się od razu – towarzystwo. A jeśli mowa o nim, to nie ma nic bardziej towarzyskiego niż gra planszowa, dlatego to właśnie ona stała się motywem przewodnim tegorocznej kampanii. Stworzyliśmy w Łodzi największą planszówkę w Polsce, w którą może zagrać każdy fan Burgera Drwala. Ten wyjątkowy Mak w swojej aranżacji dopracowany jest zarówno z zewnątrz, jak i wewnątrz, aby wszyscy odwiedzający restaurację otrzymali najlepszą z możliwych porcję doświadczeń
komentuje Jakub Strutyński, Field Marketing Manager McDonald's Polska.
***
McDonald’s Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie w Polsce działa ponad 530 restauracji sieci, które zatrudniają ponad 31 000 osób. Ponad 90% z nich to obiekty prowadzone przez ponad 90 niezależnych przedsiębiorców w oparciu o umowę franczyzy z McDonald’s.