Informacje Prasowe

Jak zima, to na cebulkę. Nowy Burger Maestro w McDonald’s®!

PDF
DOCX

Od 15 lutego w ofercie McDonald's ponownie zagoszczą mistrzowskie burgery Maestro. W ofercie znajdziemy m.in. dwa, dobrze znane warianty: Maestro Grilled Cheese i Maestro Grand Classic. Pojawi się także zupełna nowość dla smakoszy burgerów, którzy podobnie jak Michał Żebrowski i Borys Szyc wyznają zasadę "jak zima, to na cebulkę" - Maestro Caramelized Onion!

Wszystko, czego chcesz od burgera 

Do oferty McDonald’s wracają wyjątkowe burgery z linii Maestro. Już 15.02 w restauracjach pod złotymi łukami będzie można skosztować klasyków gatunku, ale też wariantu, jakiego jeszcze nie było - Maestro Caramelized Onion! Odrobina słodyczy to zawsze dobry pomysł, a Maestro z rozpływającą się w ustach karmelizowana cebulką jest tego najpyszniejszym przykładem. Ta nieoczywista kompozycja zawiera w sobie solidną porcję 100-procentowej wołowiny, plaster ementalera, hojną garść świeżej rukoli, chrupiące pikle oraz cebulkę w wersji prażonej i – co najważniejsze – karmelizowanej. Całość zamknięta jest w puszystej bułce typu brioche posypanej czarnym i białym sezamem, a wyborny smak podkreślają  wyjątkowe sosy: kanapkowy oraz wyrazisty onion tomato. To propozycja w sam raz dla tych, którzy na widok i myśl o cebuli (karmelizowanej) płaczą, ale… ze szczęścia!
McDonald's_Maestro (2).jpg
Na gorące przywitanie zasługuje również burger, który zaskarbił sobie sympatię fanów Maestro i po dłuższej przerwie wraca do oferty - Maestro Grilled Cheese z solidną, 100-procentową porcją wołowiny, chrupiącym bekonem, grillowanym serem camembert oraz plastrem topionego sera cheddar. Takie połączenie tworzy prawdziwie mistrzowską kompozycję, a jej smaku dopełniają wyraziste pikle, prażona na złoto cebula oraz keczup i musztarda amerykańska.  
To jednak nie wszystko! W wielkim stylu powraca również Maestro Grand Classic, czyli burger ze 100-procentową wołowiną, z chrupiącym bekonem, pysznie roztopionym plastrem topionego sera cheddar i wyrazistym sosem Garlic BBQ. Do tego świeże warzywa: wyborna sałata batawia, plastry słodkich pikli, soczysty pomidor i krążki czerwonej cebuli. Czyli wszystko to, czego można chcieć od burgera! Ofertę dopełni także pyszna przekąska ziemniaczana – grubo ciosane, chrupiące talarki. Podawane z wybranym sosem, zdobędą serca i podniebienia niejednego gościa McDonald’s!

Jak zima, to na cebulkę

Wprowadzeniu do oferty Maestro Caramelized Onion towarzyszy spot, w którym Borys Szyc i Michał Żebrowski ścigają się na nartach o to, kto pierwszy spróbuje nowości. Podczas zimowych aktywności z pewnością można nabrać ochoty na pysznego burgera, dlatego pełni determinacji bohaterowie spotu zrobią wszystko, aby w wyścigu po Maestro wysunąć się na prowadzenie. Wygrany może być w końcu tylko jeden.  
Reklama z udziałem znanego aktorskiego duetu to kolejny odcinek z serii spotów Maestro, których głównym motywem jest historia o męskiej, szorstkiej przyjaźni, pełnej przyjacielskich zaczepek, ale też i kumpelskiej rywalizacji. Najnowszy spot z udziałem aktorów emitowany jest m.in. w telewizji i Internecie. Można go również zobaczyć na YouTube marki:
Za realizację kampanii odpowiada agencja DDB, zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD, działania PR prowadzi agencja 24/7Communication, a moderację social media Isobar.

***

McDonald’s Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie w Polsce działa ponad 510 restauracji sieci, które zatrudniają ponad 31 000 osób. 90% z nich to obiekty prowadzone przez ponad 80 niezależnych przedsiębiorców w oparciu o umowę franczyzy z McDonald’s.

PDF
DOCX

Załączniki

Pobierz wszystkie
McDonald's_Maestro (1).jpg
pobierz
McDonald's_Maestro (3).jpg
pobierz
McDonald's_Maestro (2).jpg
pobierz
McDonald's_Maestro (4).jpg
pobierz
2023_02_14_Maestro w końcu wraca do McDonalds_informacja prasowa.docx
pobierz

Powiązane treści