Informacje Prasowe

Czekanie dobiegło końca - Burger Drwala powraca do McDonald’s®!

PDF
DOCX

Czy można wyobrazić sobie lepszy początek zimy? Od dziś, we wszystkich Makach w Polsce, dostępny jest Burger Drwala! Zimowy klasyk wraca do oferty McDonald’s aż w 5 wariantach, a fani będą mogli delektować się jego smakiem między innymi w restauracji w Ustroniu, która została… wydziergana na drutach!

Podczas tegorocznej zimy, nic tak nie rozgrzeje jak ciepły sweter i ulubiony zimowy burger. Soczysta wołowina, rozpływający się w ustach kotlet serowy, chrupiący bekon, a wszystko to w serowej bułce z dodatkiem sosów z przyprawami. Czekanie na klasyka wreszcie dobiegło końca i od dziś fani Burgera Drwala mogą zamówić go we wszystkich restauracjach McDonald’s w Polsce. W tym roku będzie dostępny aż w 5 wariantach: klasycznym, podwójnym, z kurczakiem, z żurawiną (do 20.12) oraz na ostro (od 21.12). Jednak to nie wszystko! W menu pojawią się również przepyszne zakręcone frytki z sosem śmietanowym, a w połowie stycznia fani Drwala mogą liczyć na noworoczną niespodziankę!
Jak co roku, powrotowi Burgera Drwala towarzyszy także wyjątkowa kampania, ukazująca lepszą stronę zimy. Czy da się zrobić Maka z włóczki? Okazuje się, że tak. W Ustroniu powstała najbardziej przytulna restauracja w Polsce, i to wydziergana na drutach! Każdy może ją odwiedzić w między 21 a 27 listopada, ale uwaga - jak raz się do niej wejdzie, to nie będzie chciało się z niej wyjść aż do wiosny!

Co roku pokazujemy Polakom jak wygląda lepsza strona zimy i dajemy im jej doświadczyć. W tym sezonie nie mogło być inaczej. W zimie najważniejsze jest to, żeby było nam ciepło, dlatego jedną z naszych restauracji postanowiliśmy „zrobić na drutach”. Zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz, opatuliliśmy Maka w Ustroniu kolorowymi materiałami tak, żeby stał się swego rodzaju swetrem i wyglądał jakby był zrobiony z włóczki. To najbardziej przytulna restauracja w Polsce, którą stworzyliśmy w zaledwie 28 dni

− zdradza Jakub Strutyński, Marketing Manager McDonald’s Polska. 

Dla największych fanów Burgera Drwala McDonald’s przygotował również dodatkową niespodziankę. Już niebawem w aplikacji mobilnej, użytkownicy biorący udział w programie lojalnościowym MojeM Nagrody, będą mogli zdobyć gadżety z kolekcji Drwala, a wśród nich: swetry, czapki, szaliki, włóczki z szydełkami czy kocyki. W sam raz na zimowe wieczory. Szczegółowy regulamin akcji będzie można znaleźć w aplikacji.
W ramach kampanii zaplanowano emisję w telewizji 30-sekundowego spotu, zrealizowanego w nietypowej restauracji w Ustroniu. Uzupełnieniem są szerokie działania marketingowe, obejmujące m.in. aplikację, media online i tradycyjne oraz reklamę OOH.
Za strategię, kreację oraz realizację kampanii odpowiada agencja DDB, która produkcję spotu powierzyła Papaya Films. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD, a za obsługę social media odpowiada Dentsu Creative (Isobar). Działania PR prowadzone są przez agencję 24/7Communication.

*** 

McDonald’s Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie w Polsce działa ponad 500 restauracji sieci, które zatrudniają 30 000 osób. 90% z nich to obiekty prowadzone przez ponad 80 niezależnych przedsiębiorców w oparciu o umowę franczyzy z McDonald’s.

PDF
DOCX

Załączniki

Pobierz wszystkie
2022_11_23_McD Burger Drwala - informacja prasowa.docx
pobierz
McD_s Drwal 2022_DMB KV_23.1110.png
pobierz
McD_s Drwal 2022_DMB KV_23.114.png
pobierz

Powiązane treści