Informacje Prasowe

Ralph Kamiński zaprasza na Bal w Maku

PDF
DOCX

Po kilku tygodniach od premiery swojego czwartego albumu, Ralph Kamiński robi niespodziankę fanom i zaprasza ich na bal… w Maku! Kto może się na nim pojawić? Każdy kto ma smaka na Maka oraz konto w aplikacji McDonald’s. Dla osób, które gromadzą punkty w programie lojalnościowym MojeM Nagrody, została bowiem przygotowana aktywacja, w ramach której artysta gra koncerty w technologii rozszerzonej rzeczywistości i zapowiada minitrasę koncertową po Polsce.

W Maku każdy może być sobą, dlatego Ralph Kamiński, jeden z najciekawszych artystów na polskiej scenie muzycznej, postanowił urządzić w nim własny bal. Aby wziąć udział w zabawie, niepotrzebne są żadne zaproszenia - na balu w Maku wszyscy są mile widziani. Wystarczy jedynie posiadać konto w aplikacji McDonald’s, żeby zyskać dostęp do koncertów nagranych w technologii rozszerzonej rzeczywistości, przygotowanych specjalnie dla uczestników programu lojalnościowego MojeM Nagrody. Użytkownicy, którzy zbiorą 1 punkt na swoim koncie i wymieniają go w aplikacji na filtr AR, będą mogli posłuchać 3 wybranych piosenek artysty (kolejno publikowanych w trakcie trwania kampanii) oraz zobaczyć jego występ na scenie, na jakiej dotąd nikt jeszcze nie występował.
Jednak to nie koniec atrakcji. Dla głodnych prawdziwych muzycznych wrażeń, gospodarz balu wspólnie z McDonald’s zorganizuje również minitrasę koncertową po Polsce. Kameralne koncerty Ralpha Kamińskiego odbędą się w listopadzie tego roku, a konkretnie: 9.11 w Sosnowcu, 13.11 w Nowym Dworze Gdańskim, 15.11 we Włocławku oraz 20.11 w Andrychowie. Goście restauracji pod złotymi łukami będą mogli wygrać na nie bilet, biorąc udział w quizie, który ruszy już 26.10.2022 r. Szczegóły dotyczące akcji oraz dodatkowych niespodzianek przygotowanych z artystą, wkrótce zostaną opublikowane w aplikacji i na kanałach społecznościowych McDonald’s. Zachęcamy do ich uważnego śledzenia, aby być na bieżąco.
W ramach kampanii zaplanowano szerokie działania marketingowe, obejmujące aplikację, media online oraz tradycyjne. Zaplanowano także emisję w telewizji 30-sekundowego spotu z udziałem artysty:
Za strategię i kreację kampanii odpowiada agencja DDB Warszawa. Produkcję video powierzono Papaya Films. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD, a za obsługę technologiczną aktywacji i social media odpowiada Dentsu Creative (Isobar). Działania PR prowadzone są przez agencję 24/7Communication.

***

McDonald’s Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie w Polsce działa ponad 500 restauracji sieci, które zatrudniają 30 000 osób. Prawie 90% z nich to obiekty prowadzone przez 83 niezależnych przedsiębiorców w oparciu o umowę franczyzy z McDonald’s.

PDF
DOCX

Załączniki

Pobierz wszystkie
McDonald's - Bal w Maku_17.10.2022.docx
pobierz
McD - Bal w Maku (1).jpg
pobierz
McD - Bal w Maku (2).jpg
pobierz

Powiązane treści