Informacje Prasowe

Nowy McSpicy®. Tak ostro w McDonald’s jeszcze nie było!

PDF
DOCX

Na wielbicieli chrupiącego i soczystego kurczaka w McDonald’s czeka prawdziwie ostre wyzwanie! Już teraz we wszystkich restauracjach w Polsce, tuż obok klasyków z kurczakiem w roli głównej, dostępna jest nowa pozycja. To burger McSpicy, który zadowoli wszystkich fanów bardzo pikantnych potraw. Spróbuj… jeśli dasz radę!

12 października w ofercie McDonald’s w całej Polsce zadebiutował nowy produkt – Burger McSpicy, czyli marynowany na ostro kawałek piersi z kurczaka w pikantnej, chrupiącej panierce z dodatkiem kremowego sosu i świeżej sałaty. Wszystko zamknięte w puszystej bułce, posypanej sezamem.
Nowa pozycja w menu marki to odpowiedź McDonald’s na dynamicznie zmieniające się potrzeby gości, którzy coraz częściej i chętniej sięgają po bardzo pikantne potrawy. Premierze ostrej nowości towarzyszy oryginalny spot reklamowy, relacjonujący próbę śmiałka, który podjął się zjedzenia ostrego McSpicy. Video odpowiada na pytanie „Czy da radę?”.
Za strategię i koncepcję kreatywną kampanii odpowiada DDB Warszawa. Produkcję video zrealizowało OTO Film. Za zakup mediów odpowiada OMD, zaś za komunikację PR – agencja 24/7Communication.

***

McDonald’s Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie w Polsce działa ponad 500 restauracji sieci, które zatrudniają 30 000 osób. Prawie 90% z nich to obiekty prowadzone przez 83 niezależnych przedsiębiorców w oparciu o umowę franczyzy z McDonald’s.

PDF
DOCX

Załączniki

Pobierz wszystkie
McD_McSpicy (2).png
pobierz
McD_McSpicy (1).png
pobierz
McD_McSpicy (3).png
pobierz
McD_McSpicy.png
pobierz
McD_Nowy McSpicy_12.10.docx
pobierz

Powiązane treści