Informacje Prasowe

Klasyka w zaskakującej odsłonie – Big Mac® Bacon i Sharing Fries w limitowanej ofercie McDonald’s®

PDF
DOCX

Big Mac® i frytki – czy istnieje bardziej ikoniczny duet? Z okazji 30. urodzin McDonald’s, pojawia się okazja, by spróbować go w niecodziennej odsłonie: Big Mac® Bacon z trzema plastrami chrupiącego bekonu oraz Sharing Fries – w sam raz do dzielenia się z przyjaciółmi. Premierze limitowanej oferty towarzyszy kampania reklamowa, w której powraca znane i lubiane hasło: Mam smaka na Maka.

W ciągu 3 dekad obecności McDonald’s w Polsce, Big Mac® zdobył rzeszę wiernych fanów. To właśnie dla nich i wszystkich innych wielbicieli soczystego smaku wołowiny i chrupkości bekonu, marka przygotowała limitowaną edycję klasyka: Big Mac® Bacon. Czy Big Mac® z 3 plastrami bekonu to wciąż Big Mac®? Najlepiej przekonać się na własnej skórze! Szczególnie w zestawie z Sharing Fries, które łączą legendarny smak frytek prosto z Lęborka, z idealną do dzielenia się formą. By spróbować nowości trzeba się jednak pośpieszyć – oferta jest limitowana czasowo.
McD_Big Mac Bacon, Sharing Fries_1.png
Dla tych, którzy stawiają na klasykę, niezmiennie dostępny jest król menu: Big Mac®. Dwie porcje soczystej, 100-procentowej wołowiny, świeża sałata, chrupiące pikle, cebulka, plaster sera topionego cheddar i sos, którego receptura jest trzymana w największej tajemnicy – czy kogoś trzeba namawiać?

W ciągu trzech dekad wiele się zmieniło. Nasza 500. restauracja nie przypomina tej otwartej w 1992 roku w Sezamie. 30 lat upłynęło nam pod znakiem wdrażania innowacji w wielu obszarach, jednak jedno pozostało niezmienne – legendarny Big Mac® na szczycie różnorodnego menu. Urodziny najlepiej świętować w gronie przyjaciół, dlatego zapraszamy naszych gości do spotkań w McDonald’s przy idealnych do dzielenia się Sharing Fries i klasycznych burgerach w wyjątkowym wydaniu – w końcu okazja również jest wyjątkowa

– mówi Anna Borys, Dyrektor działu Corporate Relations McDonald’s Polska

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=wvwslBWUyRs 

Kampanii towarzyszy spot reklamowy, który potwierdza, że Big Mac® łączy pokolenia. Sięgają po niego zarówno zapracowani rodzice, jak i zabiegani nastolatkowie. Niezależnie od wieku, każdy raz na jakiś czas ma smaka na Maka. Znane i lubiane hasło powraca w najnowszej kampanii, zwiastując nową linię komunikacji McDonald’s. Za strategię i koncepcję kreatywną kampanii odpowiada DDB Warszawa. Produkcję video zrealizowała OTO Film. Za zakup mediów odpowiada OMD, zaś za komunikację PR – agencja 24/7Communication.  

***
 McDonald’s Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie w Polsce działa 500 restauracji sieci, które zatrudniają ponad 31 000 osób. Prawie 90% z nich to obiekty prowadzone przez ponad 80 niezależnych przedsiębiorców w oparciu o umowę franczyzy z McDonald’s

PDF
DOCX

Załączniki

Pobierz wszystkie
McD_Big Mac® Bacon i Sharing Fires w limitowanej ofercie McDonald’s.docx
pobierz
McD_Big Mac Bacon, Sharing Fries_2.png
pobierz
McD_Big Mac Bacon, Sharing Fries_1.png
pobierz
McD_Big Mac_spot_2.jpg
pobierz
McD_Big Mac_spot_3.jpg
pobierz
McD_Big Mac_spot_1.jpg
pobierz

Powiązane treści