Big Mac® i frytki – czy istnieje bardziej ikoniczny duet? Z okazji 30. urodzin McDonald’s, pojawia się okazja, by spróbować go w niecodziennej odsłonie: Big Mac® Bacon z trzema plastrami chrupiącego bekonu oraz Sharing Fries – w sam raz do dzielenia się z przyjaciółmi. Premierze limitowanej oferty towarzyszy kampania reklamowa, w której powraca znane i lubiane hasło: Mam smaka na Maka.
W ciągu trzech dekad wiele się zmieniło. Nasza 500. restauracja nie przypomina tej otwartej w 1992 roku w Sezamie. 30 lat upłynęło nam pod znakiem wdrażania innowacji w wielu obszarach, jednak jedno pozostało niezmienne – legendarny Big Mac® na szczycie różnorodnego menu. Urodziny najlepiej świętować w gronie przyjaciół, dlatego zapraszamy naszych gości do spotkań w McDonald’s przy idealnych do dzielenia się Sharing Fries i klasycznych burgerach w wyjątkowym wydaniu – w końcu okazja również jest wyjątkowa
– mówi Anna Borys, Dyrektor działu Corporate Relations McDonald’s Polska
Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=wvwslBWUyRs
***
McDonald’s Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie w Polsce działa 500 restauracji sieci, które zatrudniają ponad 31 000 osób. Prawie 90% z nich to obiekty prowadzone przez ponad 80 niezależnych przedsiębiorców w oparciu o umowę franczyzy z McDonald’s