McDonald’s docenia lojalność swoich gości i oficjalnie komunikuje własny program, w ramach którego w zamian za zakupy zrealizowane w restauracji, można otrzymać wyjątkowe nagrody. Dzięki programowi lojalnościowemu MojeM Nagrody, wszyscy miłośnicy Maka mogą gromadzić punkty na swoim koncie w aplikacji McDonald’s, a następnie wymieniać je na chrupiące, złociste frytki czy kultowego burgera Big Mac®.
Od 30 lat nasi goście są dla nas najważniejsi. Nieustannie zależy nam na tym, aby każdy z nich czuł się pod złotymi łukami jak numer 1. Doceniamy ich lojalność, dlatego zdecydowaliśmy się uruchomić wyjątkowy program, gdzie za każde zamówienie otrzymują punkty, które następnie mogą wymienić na różne nagrody – między innymi na nasze kultowe produkty. Wierzymy, że MojeM Nagrody to atrakcyjne cyfrowe rozwiązanie, które sprosta oczekiwaniom gości McDonald’s i zapewni im jeszcze większe i bardziej spersonalizowane korzyści niż dotychczas
- mówi Tomasz Dębowski, Marketing Director (CMO) McDonald's Polska
***
Zapraszamy na fanpage McDonald’s Polska
https://www.facebook.com/McDonaldsPolska i http://mcdonalds.pl.
McDonald’s Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie w Polsce działa ponad 490 restauracji sieci, które zatrudniają ponad 28 000 osób. Prawie 90% z nich to obiekty prowadzone przez ponad 70 niezależnych przedsiębiorców w oparciu o umowę franczyzy z McDonald’s.