Z początkiem nowego roku, McDonald’s wprowadza do swojej oferty smakowite nowości. Wśród nich Veggie McWrap®, czyli warzywna propozycja, która na stałe zagości w menu oraz niespodzianka dla miłośników linii Maestro. Zachwyci ich nie tylko powrót burgerów w klasycznym wydaniu, ale także premiera nowego wariantu – Maestro Bacon & Cheddar. Od dzisiaj w menu dostępne są także Duety Śniadaniowe, czyli pełne śniadanie w dobrej cenie.
Staramy się stale dopasowywać do potrzeb naszych gości i dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Poszerzamy naszą gamę produktów również o pozycje warzywne. Niezależnie od preferencji, chcemy aby wszyscy nasi goście mogli cieszyć się klasycznym smakiem McDonald’s
– mówi Anna Borys, Dyrektor działu Corporate Relations McDonald’s Polska
Zapraszamy na fanpage McDonald’s Polska https://www.facebook.com/McDonaldsPolska
i www.mcdonalds.pl.
McDonald’s Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie w Polsce działa ponad 480 restauracji sieci, które zatrudniają ponad 28 000 osób. Prawie 90% z nich to obiekty prowadzone przez ponad 70 niezależnych przedsiębiorców w oparciu o umowę franczyzy z McDonald’s.