Informacje Prasowe

Borys Szyc i Michał Żebrowski w pojedynku na szable w nowym spocie burgerów Maestro z McDonald’s®

PDF
DOCX

Z końcem wakacji McDonald’s powraca z kolejną odsłoną kampanii „Wszystko, czego chcesz od burgera”. Do najnowszego spotu promującego Burgery Maestro, sieć restauracji ponownie zaangażowała aktorski duet: Borysa Szyca i Michała Żebrowskiego. Tym razem bohaterowie spotu postanowili stoczyć ze sobą zacięty pojedynek na szable. A wszystko z powodu pysznego burgera, któremu nie sposób się oprzeć!

Burgery Maestro na stałe wpisały się w ofertę McDonald’s, a wraz z ich pojawieniem się w menu, uznanie gości zyskały również zabawne spoty reklamowe. Nowa odsłona kampanii ponownie opiera się na koncepcji szorstkiej, męskiej przyjaźni i kumpelskiej rywalizacji między dwójką aktorów. Tym razem Borys Szyc przyłapał kolegę na gorącym uczynku. Żebrowski, który przez długi czas uparcie nie chciał przyznać, że Maestro jest pysznym burgerem, odebrał zamówienie od dostawcy, a w nim… oczywiście Maestro! Pech chciał, że zobaczył to Szyc. Przyłapany kumpel postanowił iść w zaparte, w wyniku czego doszło do zaciętego pojedynku na szable. Jaka jest puenta tej historii? Gdy raz spróbujesz pysznego burgera Maestro, sięgniesz po niego po raz kolejny.
Kampania z udziałem znanych aktorów wspiera wprowadzenie do menu McDonald’s nowości - Maestro Pesto Rosso. Solidna porcja soczystej, 100-procentowej wołowiny z dodatkiem aksamitnego sosu z czerwonego pesto, wyrazistego sera cesarskiego, listków aromatycznej rukoli i plastrów soczystego pomidora to ciekawa propozycja w iście włoskim stylu. Do oferty powraca również ulubieniec gości, Maestro Grand Classic, czyli klasyczny burger z chrupiącym bekonem, słodkimi piklami, topionym serem cheddar i wyrazistym sosem Garlic BBQ oraz warzywnymi dodatkami.
W ramach zintegrowanej kampanii marketingowej w TV pojawi się 30-sekundowy spot. Prowadzone będą również działania na VOD, YouTube, ogólnopolskich portalach horyzontalnych i w social media. Reklama z udziałem Borysa Szyca i Michała Żebrowskiego emitowana będzie w kinie, a kampanii towarzyszyć będą działania OOH.
Za produkcję spotu promującego Burgery Maestro odpowiada Opus Film, za udźwiękowienie studio Juice, a postprodukcję Rio de Post. Nadzór nad całą kampanią sprawuje agencja DDB. Planowanie i zakup mediów przeprowadził dom mediowy OMD, zaś działania PR agencja 24/7Communication.

***

Zapraszamy na fanpage McDonald’s Polska https://www.facebook.com/McDonaldsPolska
 i www.mcdonalds.pl.

McDonald’s Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie w Polsce działa ponad 470 restauracji sieci, które zatrudniają ponad 27 000 osób. Prawie 90% z nich to obiekty prowadzone przez ponad 70 niezależnych przedsiębiorców w oparciu o umowę franczyzy z McDonald’s.

PDF
DOCX

Załączniki

Pobierz wszystkie
McD_Borys Szyc i Michał Żebrowski w pojedynku na szable w nowym spocie burgerów Maestro z McDonald’s®_25.08.docx
pobierz
McD_Maestro_4.tif
pobierz
McD_Maestro.jpg
pobierz
McD_Maestro_2.tif
pobierz
McD_Maestro_3.tif
pobierz

Powiązane treści