Informacje Prasowe

Chwyć i leć – falafel debiutuje w ofercie McDonald’s®!

PDF
DOCX

Falafele, czyli chrupiące kotleciki z ciecierzycy, które uwielbiane są na całym świecie przez zwolenników bezmięsnych potraw, właśnie dołączyły do oferty produktowej McDonald’s. W jej skład wchodzą teraz 3 nowe pozycje, a wśród nich McWrap® Tzatziki z Falafelami, świeża Sałatka Falafel i Finger Food Falafel. Wszystko dla tych, którzy pragną wchrupać się w pyszne, aromatyczne kotleciki!

Miłośnicy bezmięsnych nowości mają powód do świętowania! Do oferty McDonald’s 14 lipca dołączyły chrupiące kotleciki z ciecierzycy i batata, które niejedną osobę zachwycą swoim smakiem i ziołowym, orientalnym aromatem. Znane na całym świecie jako falafele, stanowią popularną potrawę, będącą często przysmakiem wegetarian i fleksitarian. Po Veggie Burgerze, który zadebiutował w restauracjach McDonald’s w Polsce w kwietniu tego roku, to kolejne roślinne pozycje w menu McDonald’s dedykowane tym, którzy pragną chwycić coś pysznego i zjeść sycący, ale bezmięsny posiłek.
McWrap Tzatziki z Falafelami to zupełnie nowa odsłona delikatnego, pszennego placka. Tym razem wypełniono go chrupiącymi falafelami i uzupełniono najwyżej jakości warzywami, takimi jak soczysty ogórek, chrupiąca sałata, świeża papryka i lekko ostra czerwona cebula. Smaku dopełnia biały ser sałatkowy i aksamitny sos Tzatziki, a całość gwarantuje wyjątkowe doznania smakowe! Kolejną propozycją dla tych, którzy mają ochotę na coś lekkiego, jest zupełnie nowa Sałatka Falafel. Mix świeżych sałat z burakiem, plasterki soczystego pomidora, długo dojrzewający Ser Cesarski, a do tego grzanki i falafele łączą się w pyszną kompozycję. McDonald’s nie zapomina również o tych, którzy falafel lubią jeść osobno. Finger Food Falafel, czyli 4 sztuki złocistych i chrupiących na zewnątrz, miękkich w środku kuleczek z kminkiem i ziołami oczarują wszystkich, ceniących sobie ciekawe, orientalne smaki.
Wprowadzeniu nowych pozycji do menu McDonald’s towarzyszy spot telewizyjny:
Za strategię i koncepcję kreatywną kampanii odpowiada DDB Warszawa. Produkcją video zajął się dom produkcyjny DOBRO. Zakup mediów powierzono OMD, a komunikację PR – agencji 24/7Communication.  

***

Zapraszamy na fanpage McDonald’s Polska https://www.facebook.com/McDonaldsPolska
 i www.mcdonalds.pl.

McDonald’s Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie w Polsce działa ponad 470 restauracji sieci, które zatrudniają ponad 27 000 osób. Prawie 90% z nich to obiekty prowadzone przez ponad 70 niezależnych przedsiębiorców w oparciu o umowę franczyzy z McDonald’s.

PDF
DOCX

Załączniki

Pobierz wszystkie
McDonald's_Falafel debiutuje w ofercie_20.07.2021.docx
pobierz
McD_Chwyć i leć.png
pobierz
McD_Chwyć i leć_2.png
pobierz

Powiązane treści