Informacje Prasowe

Kultowe śniadanie w nowym wydaniu – jajecznica w McDonald’s idealna na wynos!

PDF
DOCX

Śniadanie to zdecydowanie najważniejszy posiłek całego dnia. Powinno dawać energię, być pożywne, a w tym wszystkim także lekkie. Od dziś w ofercie śniadaniowej McDonald’s dostępna jest kultowa pozycja w nowym wydaniu – jajecznica zawinięta w McWrapa. To idealna i wygodna opcja na wynos, zwłaszcza dla zabieganych o poranku osób. Nowa linia dostępna będzie we wszystkich restauracjach, w których obowiązuje oferta śniadaniowa – od poniedziałku do piątku do godziny 10:30 i w weekendy do 11:00.

McDonald’s w odpowiedzi na potrzeby konsumentów stawia na uwielbiany przez wszystkich poranny klasyk. 14 kwietnia do oferty śniadaniowej została wprowadzona jajecznica. Usmażone świeże jaja, zawinięte w pszennej tortilli, z dodatkiem chrupiących warzyw: czerwonej papryki, liści aromatycznej rukoli, kawałów soczystego pomidora i plasterków czerwonej cebuli. Produkt dostępny jest w trzech wariantach smakowych: z bekonem, wieprzowiną lub w opcji dla wegetarian – z pieczarkami. Dzięki poręcznej tortilli,  jajecznica z McDonald’s jest idealną opcją na pożywne i lekkie śniadanie na wynos.
Rozszerzeniu oferty śniadaniowej o McWrap z jajecznicą towarzyszy kampania marketingowa z udziałem dobrze znanej postaci. Pracownik McDonald’s o pseudonimie Babcia powraca, by przypomnieć wszystkim, że dobre śniadanie to podstawa, szczególnie gdy czeka nas pracowity dzień. „Gdy poranek zabiegany, jajeczniczkę chwyć kochany” – przekonuje Babcia w najnowszym spocie dostępnym na kanale YT marki:
 Za strategię i koncepcję kreatywną kampanii odpowiada DDB Warszawa. Produkcję video zrealizował OTO Film. Za zakup mediów odpowiada OMD, zaś za komunikację PR – agencja 24/7Communication.
PDF
DOCX

Powiązane treści