Informacje Prasowe

Borys Szyc i Michał Żebrowski ponownie w spocie McDonald’s!

PDF
DOCX

McDonald’s powraca z kolejną odsłoną kampanii Burgerów Maestro z udziałem gwiazdorskiego duetu – Borysa Szyca i Michała Żebrowskiego. Nowy spot jest kontynuacją historii, w której aktorzy zakładali się, czy istnieje burger przynajmniej tak samo dobry jak ten z ulubionej burgerowni Michała. Zakłady najwyraźniej nie są mocną stroną Żebrowskiego, który ponownie wciela się w filmową kreację sprzed lat i… jeździ na koniu!

Burgery Maestro powracają do oferty McDonald’s, i to w aż trzech wyjątkowych odsłonach – dobrze znanym Maestro Grand Classic ze słodkimi piklami, Maestro Grilled Cheese z ciągnącym się serem camembert oraz przyjemnie pikantnym Maestro Red Hot Chili. Mistrzowskie Burgery Maestro to jedyne w swoim rodzaju połączenie solidnej porcji wołowiny z wyjątkową kompozycją dodatków, które wraz z zakręconymi frytkami pojawią się w menu McDonald’s już 27 stycznia.
W najnowszym spocie Michał Żebrowski ponownie podejmuje zakład z kolegą po fachu. Najwyraźniej nie wyciągnął jeszcze wniosków z poprzedniego. Tym razem założył się, że znajdzie burgera lepszego niż Maestro. Próbował. Pracownik McDonald’s, widząc aktora podjeżdżającego do okna McDrive® na koniu w stroju Skrzetuskiego z „Ogniem i Mieczem”, z pełnym zrozumieniem przyjmuje zamówienie. Tymczasem Borys Szyc z satysfakcją obserwuje restaurację przez lornetkę, rozkoszując się kolejną wygraną. Spot w reżyserii Jana Komasy emitowany jest w telewizji i internecie. Dostępny jest m.in. na kanale YouTube marki:
Maestro Grand Classic to klasyczny burger dla wielbicieli 100% wołowiny, która otulona jest puszyście miękką bułką typu brioche z chrupiącym bekonem, słodkimi piklami, topionym serem cheddar i wyrazistym sosem Garlic BBQ oraz warzywnymi dodatkami. W Maestro Grilled Cheese także znajdziemy posypaną czarnym i białym sezamem bułkę typu brioche, solidną porcję 100% wołowiny, bekon oraz pysznie roztopione sery camembert i cheddar, a także dodatki – chrupiące pikle, prażoną cebulkę i sos musztardowy w stylu amerykańskim. Dla wielbicieli ostrzejszych smaków, w ofercie znajdzie się również mistrzowski burger Maestro Red Hot Chili, który oprócz bułki typu brioche, soczystej, 100% wołowiny i sera cheddar zawiera świeżą rukolę, wyraziste pikle i przyjemnie pikantną paprykę chili. Smak burgera na ostro dopełniają dwa sosy: aksamitny kanapkowy i piekielnie pomidorowy Hot Spicy Tomato.
Za realizację kampanii odpowiada agencja DDB, druk materiałów POS po stronie agencji Gutenberg, produkcja kampanii digital – Happy Endians. Spot przygotowany został przez Opus Film we współpracy z Rio de Post i Juice sound. Zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD, a działania PR prowadzi agencja 24/7Communication.

***

Zapraszamy na fanpage McDonald’s Polska https://www.facebook.com/McDonaldsPolska
 i www.mcdonalds.pl.

McDonald’s Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie w Polsce działa ponad 460 restauracji sieci, które zatrudniają ponad 27 000 osób. Prawie 90% z nich to obiekty prowadzone przez ponad 70 niezależnych przedsiębiorców w oparciu o umowę franczyzy z McDonald’s.

PDF
DOCX

Załączniki

Pobierz wszystkie
_McD_Maestro_zdj. 3.jpg
pobierz
_McD_Maestro_zdj. 2.jpg
pobierz
_McD_Maestro_zdj. 4.jpg
pobierz
_McD_Maestro_zdj.1.jpg
pobierz
MCD_Maestro.jpg
pobierz
McD_Borys Szyc i Michał Żebrowski ponownie w spocie McDonald’s!_27.01.2021.docx
pobierz

Powiązane treści