Ta strona zapisuje ciasteczka
(pliki cookie)

Nasze Witryny i Aplikacje Mobilne korzystają z plików cookie w celu dostarczania treści i funkcjonalności, którymi są zainteresowani użytkownicy. Ponadto używamy plików cookie w celach analitycznych i reklamowych; możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej lub korzystając z przycisku [WIĘCEJ USTAWIEŃ].

Więcej informacji znajdziesz w zaktualizowanych zasadach ochrony prywatności.

Ustawienia plików cookie

Absolutnie niezbędne pliki cookie
Są to pliki cookie, które są niezbędne do świadczenia usług i zapewnienia dostępności funkcjonalności, o które wyraźnie prosisz. Możemy korzystać z plików cookie i technologii monitorujących w celu zapobiegania nadużyciom, poprawy bezpieczeństwa, administracji systemem lub umożliwienia Tobie korzystania z funkcji obsługi płatności. Nie mamy obowiązku uzyskać Twojej zgody w związku z plikami cookie, które są absolutnie niezbędne.

Pliki cookie służące do analizy oraz oceny wydajności
Pliki cookie możemy wykorzystywać w celu oceny wydajności naszych Witryn i Aplikacji Mobilnych i podniesienia jakości treści oferowanych za ich pośrednictwem.

Reklamowe pliki cookie
My sami oraz zewnętrzni reklamodawcy możemy korzystać z plików cookie, aby móc zaprezentować Tobie najlepiej dopasowane produkty, oferty oraz reklamy. Reklamowe pliki cookie pozwalają nam także przedstawić na Witrynach oraz Aplikacjach Mobilnych treści, które są dostosowane do Ciebie i Twoich indywidualnych zainteresowań.

OK
Informacje Prasowe

Autorski zachwyt na muralu w centrum Warszawy – czyli jak McDonald’s oddał kreację w ręce widowni

PDF
DOCX

Zmiany w sposobie przygotowania klasycznych burgerów McDonald’s stały się pretekstem do dyskusji o języku, którym można wyrazić kulinarne (i nie tylko) uniesienia. Wojciech Mann i Jan-Rapowanie w serii dyskusji na YouTube zainspirowali konsumentów do udziału w konkursie na najciekawszą propozycję wyrażenia zachwytu. Spośród setek zgłoszeń marka wybrała najbardziej kreatywne hasło, które już teraz można zobaczyć na muralu w samym centrum Warszawy.

Mistrzowie słowa spierali się zarówno o „młodzieżowe” określenia, jak i użyteczność kilometrowych metafor. W trzyodcinkowej serii rozmów zachęcili widzów do zajęcia stanowiska w dyskusji i stworzenia własnych fraz, którymi można wyrazić zachwyt. Konsumenci sami mogli stworzyć epitety, porównania i metafory na temat burgerów McDonald’s. Najciekawsza propozycja, wybrana spośród setek zgłoszeń, trafiła na mural w samym centrum Warszawy.
Pretekstem do dyskusji oraz zaangażowania widzów są zmiany w sposobie przygotowania klasycznych burgerów McDonald’s. Wiosną tego roku kultowe produkty marki, m.in. Big Mac, McRoyal®, Cheeseburger, Hamburger, WieśMac czy McDouble® przeszły serię drobnych zmian, które wpływają m.in. na jeszcze lepszy smak czy większą soczystość mięsa.  
Od 30 lipca do 7 sierpnia konsumenci umieszczali swoje propozycje na dedykowanej stronie oraz poprzez interaktywne bannery. Najbardziej kreatywne hasło autorstwa Nutki S. można oglądać do połowy września 2020 r. na muralu samym centrum Warszawy przy skrzyżowaniu ul. Chmielnej z al. Jana Pawła II.
Działania są częścią kampanii komunikującej zmiany w kultowych produktach McDonald’s, która prowadzona jest w mediach tradycyjnych, w tym telewizji, oraz w digitalu (na VOD, YouTube, Spotify oraz Filmweb). Obejmuje również kanały własne marki oraz wsparcie PR.
Koncept kreatywny stworzyła i zrealizowała agencja DDB. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD, kampanię PR przeprowadziła agencja 24/7Communication, zaś działania w social media McDonald’s Polska prowadzi Isobar Polska.
Video pokazujące jak powstawał mural można zobaczyć tu:

***
Zapraszamy na fanpage McDonald’s Polska https://www.facebook.com/McDonaldsPolska i www.mcdonalds.pl.

***
McDonald’s Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie w Polsce działa 449 restauracji sieci, które zatrudniają ponad 27 000 osób. 392 z nich to obiekty prowadzone przez 74 niezależnych przedsiębiorców w oparciu o umowę franczyzy z McDonald’s.

PDF
DOCX

Załączniki

Pobierz wszystkie
McD_Mural w centrum Warszawy – czyli jak McDonald’s oddał kreację w ręce widowni_9.09.2020.docx
pobierz
Mural.jpg
pobierz

Powiązane treści