Informacje Prasowe

Autorski zachwyt na muralu w centrum Warszawy – czyli jak McDonald’s oddał kreację w ręce widowni

PDF
DOCX

Zmiany w sposobie przygotowania klasycznych burgerów McDonald’s stały się pretekstem do dyskusji o języku, którym można wyrazić kulinarne (i nie tylko) uniesienia. Wojciech Mann i Jan-Rapowanie w serii dyskusji na YouTube zainspirowali konsumentów do udziału w konkursie na najciekawszą propozycję wyrażenia zachwytu. Spośród setek zgłoszeń marka wybrała najbardziej kreatywne hasło, które już teraz można zobaczyć na muralu w samym centrum Warszawy.

Mistrzowie słowa spierali się zarówno o „młodzieżowe” określenia, jak i użyteczność kilometrowych metafor. W trzyodcinkowej serii rozmów zachęcili widzów do zajęcia stanowiska w dyskusji i stworzenia własnych fraz, którymi można wyrazić zachwyt. Konsumenci sami mogli stworzyć epitety, porównania i metafory na temat burgerów McDonald’s. Najciekawsza propozycja, wybrana spośród setek zgłoszeń, trafiła na mural w samym centrum Warszawy.
Pretekstem do dyskusji oraz zaangażowania widzów są zmiany w sposobie przygotowania klasycznych burgerów McDonald’s. Wiosną tego roku kultowe produkty marki, m.in. Big Mac®, McRoyal®, Cheeseburger, Hamburger, WieśMac® czy McDouble® przeszły serię drobnych zmian, które wpływają m.in. na jeszcze lepszy smak czy większą soczystość mięsa.  
Od 30 lipca do 7 sierpnia konsumenci umieszczali swoje propozycje na dedykowanej stronie oraz poprzez interaktywne bannery. Najbardziej kreatywne hasło autorstwa Nutki S. można oglądać do połowy września 2020 r. na muralu samym centrum Warszawy przy skrzyżowaniu ul. Chmielnej z al. Jana Pawła II.
Działania są częścią kampanii komunikującej zmiany w kultowych produktach McDonald’s, która prowadzona jest w mediach tradycyjnych, w tym telewizji, oraz w digitalu (na VOD, YouTube, Spotify oraz Filmweb). Obejmuje również kanały własne marki oraz wsparcie PR.
Koncept kreatywny stworzyła i zrealizowała agencja DDB. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD, kampanię PR przeprowadziła agencja 24/7Communication, zaś działania w social media McDonald’s Polska prowadzi Isobar Polska.
Video pokazujące jak powstawał mural można zobaczyć tu:

***
Zapraszamy na fanpage McDonald’s Polska https://www.facebook.com/McDonaldsPolska i www.mcdonalds.pl.

***
McDonald’s Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie w Polsce działa 449 restauracji sieci, które zatrudniają ponad 27 000 osób. 392 z nich to obiekty prowadzone przez 74 niezależnych przedsiębiorców w oparciu o umowę franczyzy z McDonald’s.

PDF
DOCX

Załączniki

Pobierz wszystkie
McD_Mural w centrum Warszawy – czyli jak McDonald’s oddał kreację w ręce widowni_9.09.2020.docx
pobierz
Mural.jpg
pobierz

Powiązane treści