Często zadawane pytania

1.
Co to jest Zamów i odbierz i gdzie z niego skorzystać?
Zasób 1
Zamów i odbierz to nowa usługa pozwalająca w wygodny sposób zamówić dowolny posiłek z menu lub skorzystać z ulubionej okazYEAH! przez naszą aplikację. Na razie dostępna jest w wybranych restauracjach, ale pracujemy nad tym, by było ich coraz więcej 😉 Skorzystaj z aplikacji i na mapie w sekcji Zamów i odbierz sprawdź, czy usługa jest już dostępna w restauracji blisko Ciebie!
2.
Jak zamawiać przez Zamów i odbierz?
Zasób 1
To bardzo proste 😉 W aplikacji przejdź do sekcji Zamów i odbierz, następnie wybierz restaurację, w której chcesz złożyć zamówienie. Wybierz produkty, na które masz ochotę, i zdecyduj, w jaki sposób chcesz je otrzymać: przy ladzie, do stolika, na linii McDrive lub na stanowisku Parkuj i odbierz. Wybierz rodzaj płatności i wprowadź niezbędne dane. Po skompletowaniu zamówienia kliknij “Płacę i zamawiam”. To tyle! Twoje zamówienie trafi do przygotowania. Na maila zarejestrowanego w aplikacji otrzymasz potwierdzenie złożonego zamówienia.

Ważne: zamówienie możesz złożyć jeszcze w drodze do restauracji, pamiętaj jednak, że będzie ono gotowe w ciągu 3-5 minut. Upewnij się, że jesteś wystarczająco blisko, by znaleźć się na miejscu o czasie 😉
3.
Jak znaleźć restaurację z funkcją Zamów i odbierz?
Zasób 1
Wejdź do aplikacji i przejdź do sekcji Zamów i odbierz. U góry ekranu znajdziesz widok mapy. Odszukaj interesującą Cię restaurację. Jeżeli usługa w danej restauracji jest dostępna, będzie odpowiednio oznaczona na mapie. Możesz również skorzystać z wyszukiwarki restauracji znajdującej się nad mapą.
4.
Czy mogę skorzystać z okazYEAH! w Zamów i odbierz?
Zasób 1
Oczywiście!

Przejdź do okazYEAH! w menu aplikacji, następnie wybierz okazYEAH!, którą chcesz zamówić. Po kliknięciu „Odbierz okazYEAH!” kliknij „Dodaj do zamówienia mobilnego” i zdecyduj, z której opcji odbioru chcesz skorzystać. Możesz dodać kilka okazYEAH! lub połączyć je z innymi pozycjami z menu. Tak jak lubisz 😉
5.
Co zrobić, jeśli zamówiłem w złej restauracji?
Zasób 1
Pamiętaj, by przed potwierdzeniem zamówienia upewnić się, że składasz je we właściwej restauracji. Jeśli nie możesz dotrzeć do wybranej restauracji, w której złożyłeś zamówienie, lub przez pomyłkę wybrałeś złą restaurację, użyj formularza kontaktowego w aplikacji i skontaktuj się z Działem Obsługi Gości. Jako temat zgłoszenia wybierz „Zamów i odbierz” i opisz swój problem.
6.
Czy mogę zmienić opłacone zamówienie?
Zasób 1
Jeśli zamówienie zostało złożone i opłacone, niestety nie będzie można go zmienić.
7.
Czy otrzymam zamówienie, jeśli mój telefon wyłączył się PO potwierdzeniu płatności?
Zasób 1
Tak, potwierdzenie płatności jest jednoznaczne z otrzymaniem zamówienia przez restaurację.
8.
Czy otrzymam zamówienie, jeśli mój telefon wyłączył się PRZED potwierdzeniem płatności?
Zasób 1
Niestety nie, ponieważ w tym wypadku restauracja nie otrzymała Twojego zamówienia. Twoje konto również nie zostało obciążone.

1.
Co zrobić, jeśli zapłaciłem za produkt, który w wybranej restauracji nie jest już dostępny?
Zasób 1
Produkty, które są niedostępne w wybranej restauracji, powinny być oznaczone w aplikacji etykietą „niedostępny”. Jeśli stworzysz posiłek z wielu produktów i któryś z nich nie będzie dostępny, otrzymasz odpowiedni komunikat w aplikacji.

W przypadku gdy produkt stanie się niedostępny już po dokonaniu płatności, skontaktuj się z pracownikiem bezpośrednio na miejscu. Nasz pracownik może zaproponować Ci inny produkt. Jeśli nie chcesz skorzystać z takiego rozwiązania, użyj formularza kontaktowego znajdującego się w aplikacji i jako temat zgłoszenia wybierz „Zamów i odbierz”. Nasz Dział Obsługi Gości zajmie się Twoją sprawą.
2.
Jakie metody płatności są dostępne w usłudze Zamów i odbierz?
Zasób 1
W Zamów i odbierz zapłacisz kartami kredytowymi i debetowymi (w tym Visa i Mastercard), jak również za pomocą Apple Pay i Google Pay.
3.
Jak mogę edytować moje metody płatności?
Zasób 1
Po wejściu w „Moje konto” w aplikacji, wybierz „Metody płatności”. W tej sekcji możesz usunąć lub dodać kartę - samo edytowanie informacji o karcie nie jest możliwe.
4.
Co zrobić, gdy nie mogę opłacić zamówienia?
Zasób 1
Użyj formularza kontaktowego i jako temat zgłoszenia wybierz „Zamów i odbierz”. Nasz Dział Obsługi Gości zajmie się Twoją sprawą.
5.
Kiedy moje konto bankowe zostanie obciążone płatnością za zamówienie?
Zasób 1
Płatność zostanie zrealizowana po kliknięciu „Potwierdź i zapłać” w aplikacji.
6.
Czy otrzymam paragon po opłaceniu zamówienia?
Zasób 1
Tak, paragon otrzymasz przy odbiorze zamówienia. Wcześniej na adres e-mail podany w aplikacji zostanie wysłana wiadomość z potwierdzeniem złożenia zamówienia oraz dokonania płatności.
7.
Nie mogę odebrać zamówienia – czy otrzymam zwrot pieniędzy?
Zasób 1
Jeśli nie możesz odebrać zamówienia, użyj formularza kontaktowego i jako temat zgłoszenia wybierz „Zamów i odbierz”, aby skontaktować się z naszym Działem Obsługi Gości.
8.
Jak otrzymać fakturę?
Zasób 1
Masz dwie możliwości. Możesz dodać numer NIP do paragonu poprzez aplikację lub poprosić pracownika o pełną fakturę VAT przy odbiorze zamówienia. W pierwszym przypadku skorzystaj z opcji „Wprowadź numer NIP”, która dostępna jest na ekranie płatności w aplikacji. Jeżeli chcesz pełną fakturę, podejdź do pracownika i przy odbiorze zamówienia podaj pełne dane firmy, aby pracownik restauracji mógł wystawić fakturę.

1.
Kiedy muszę pojawić się w restauracji?
Zasób 1
Dzięki Zamów i odbierz możesz zamawiać w McDonald’s, jeszcze zanim pojawisz się w restauracji. To wygodne, prawda? 😉 Jeśli zamawiasz z odbiorem przy ladzie, pamiętaj, by od momentu złożenia i opłacenia zamówienia pojawić się w restauracji w czasie 3-5 minut. Jeżeli jesteś za daleko, poczekaj z płatnością do momentu, aż będziesz wystarczająco blisko. Jeśli wybrałeś odbiór na linii McDrive, na odbiór zamówienia masz maksymalnie 2 godziny. Jeżeli chcesz zamówić posiłek do stolika lub na stanowisku Parkuj i odbierz, zamów dopiero po zajęciu miejsca przy stoliku lub na stanowisku parkingowym.
2.
Opłaciłem zamówienie, ale jestem za daleko – co zrobić?
Zasób 1
Zanim złożysz zamówienie, upewnij się, że jesteś wystarczająco blisko restauracji, ponieważ Twoje zamówienie będzie gotowe do odbioru w ciągu 3-5 minut.

Jeśli Twoja płatność została zrealizowana, a Ty nie jesteś wystarczająco blisko, aby odebrać zamówienie, skontaktuj się z restauracją w celu uzyskania wskazówek, co zrobić, lub użyj formularza kontaktowego w aplikacji i jako temat zgłoszenia wybierz „Zamów i odbierz”. Nasz Dział Obsługi Gości zapozna się z Twoim zgłoszeniem i skontaktuje się z Tobą.
3.
Odbiór przy stoliku
Zasób 1
Lubisz usiąść wygodnie i zamówić do stolika? To bardzo proste! Znajdź stolik z naklejką, na której znajduje się numer do obsługi Zamów i odbierz. Wybierz „Zamówienie do stolika” jako miejsce odbioru i wprowadź numer stolika w aplikacji. Opłać zamówienie i poczekaj, aż pracownik je przyniesie. Jeżeli wszystkie stoliki będą zajęte, poczekaj, aż któryś się zwolni, lub wybierz inny sposób odbioru 😉
4.
Odbiór przy ladzie
Zasób 1
A może wolisz sam odebrać zamówienie? Jeśli tak, wybierając miejsce odbioru, zaznacz „Przy ladzie”. Opłać zamówienie i poczekaj, aż jego numer pojawi się na ekranie. Podejdź do lady i odbierz zamówienie. Na torbie, w którą zapakowany jest Twój posiłek, znajdzie się numer z aplikacji, upewnij się, że odbierasz właściwą torbę. Smacznego 😉
5.
Odbiór w McDrive
Zasób 1
To świetna opcja dla zmotoryzowanych. Możesz wcześniej skompletować i opłacić swoje zamówienie i wybrać McDrive w polu „Miejsce odbioru”. Numer zamówienia pojawi się na ekranie aplikacji. Podjedź do okienka McDrive i powiedz pracownikowi, jaki jest numer Twojego zamówienia, zaznaczając, że chodzi o zamówienie Zamów i odbierz. Twoje zamówienie zostanie przygotowane i wydane w okienku McDrive.

Ważne: na odbiór zamówienia na linii McDrive masz maksymalnie 2 godziny od momentu złożenia zamówienia.
6.
Odbiór na stanowisku Parkuj i odbierz
Zasób 1
To nowość! Chcesz otrzymać zamówienie bezpośrednio do samochodu? Przyjedź do restauracji i zaparkuj na miejscu oznaczonym Parkuj i odbierz. Złóż zamówienie przez aplikację, wybierz „Parkuj i odbierz” jako miejsce odbioru i wprowadź numer stanowiska, na którym stoisz. Po opłaceniu i przygotowaniu zamówienia pracownik przyniesie Ci je prosto do samochodu.

Jeżeli nie ma wolnego stanowiska Parkuj i odbierz, poczeka,j aż się zwolni, lub wybierz inne miejsce odbioru.
7.
Sposoby odbioru – ograniczenia
Zasób 1
Pamiętaj, że nie w każdej restauracji wszystkie sposoby odbioru są dostępne. Sprawdź na mapie restauracji dostępnej w aplikacji, czy restauracja posiada parking lub okienko McDrive. Również możliwość zamówienia do stolika może nie być dostępna, jeżeli restauracja nie ma oznaczonych stolików.