Ta strona zapisuje ciasteczka
(pliki cookie)

Nasze Witryny i Aplikacje Mobilne korzystają z plików cookie w celu dostarczania treści i funkcjonalności, którymi są zainteresowani użytkownicy. Ponadto używamy plików cookie w celach analitycznych i reklamowych; możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej lub korzystając z przycisku [WIĘCEJ USTAWIEŃ].

Więcej informacji znajdziesz w zaktualizowanych zasadach ochrony prywatności.

Ustawienia plików cookie

Absolutnie niezbędne pliki cookie
Są to pliki cookie, które są niezbędne do świadczenia usług i zapewnienia dostępności funkcjonalności, o które wyraźnie prosisz. Możemy korzystać z plików cookie i technologii monitorujących w celu zapobiegania nadużyciom, poprawy bezpieczeństwa, administracji systemem lub umożliwienia Tobie korzystania z funkcji obsługi płatności. Nie mamy obowiązku uzyskać Twojej zgody w związku z plikami cookie, które są absolutnie niezbędne.

Pliki cookie służące do analizy oraz oceny wydajności
Pliki cookie możemy wykorzystywać w celu oceny wydajności naszych Witryn i Aplikacji Mobilnych i podniesienia jakości treści oferowanych za ich pośrednictwem.

Reklamowe pliki cookie
My sami oraz zewnętrzni reklamodawcy możemy korzystać z plików cookie, aby móc zaprezentować Tobie najlepiej dopasowane produkty, oferty oraz reklamy. Reklamowe pliki cookie pozwalają nam także przedstawić na Witrynach oraz Aplikacjach Mobilnych treści, które są dostosowane do Ciebie i Twoich indywidualnych zainteresowań.

OK

W tym roku Drwal
przynosi to, co w zimie najważniejsze, czyli ciepło. Ubraliśmy nawet jedną z restauracji w sweter!

Tym razem dzięki Burgerowi Drwala wszystko staje się nie tylko smaczniejsze, ale też o wiele łatwiejsze i przyjemniejsze.

Jest też cieplej: i w środku i na zewnątrz!

MDN

Zbieraj punkty w MojeM Nagrody

Zgarnij unikalny drwalowy sweter. A jeśli nie sweter to kocyk, czapkę lub szalik, a nawet zestaw do dziergania, z którego stworzysz, co tylko zechcesz. Jak to zrobić?
To proste: wystarczy zbierać punkty w MojeM Nagrody i wymienić je na kolekcję Drwala.

10 000 pkt

10 000 pkt

10 000 pkt

10 000 pkt

5 700 pkt

3 500 pkt

9 000 pkt

7 300 pkt

Zróbmy razem z tej zimy
najprzytulniejszą zimę ever!

Gadżety będą pojawiać się w aplikacji w limitowanych dropach, przez cały okres trwania kampanii. Pierwszy drop już 7 grudnia!

ZGARNIJ W APLIKACJI

Jak działa

MojeM Nagrody to wyjątkowy program lojalnościowy, gdzie za każde zamówienie otrzymujesz punkty, które następnie możesz wymienić na różnego rodzaju nagrody!

Zbieraj punkty

  • Zeskanuj kartę MojeM Nagrody przed opłaceniem zamówienia, punkty naliczą się po zeskanowaniu, kartę znajdziesz w sekcji MojeM
  • Skorzystaj z okazYEAH! lub usługi Zamów i odbierz, punkty naliczą się automatycznie
  • Proste zasady - każda złotówka to 10 punktów

Odbieraj nagrody

  • Wymieniaj uzbierane punkty na nagrody
  • Wśród nagród znajdziesz nie tylko produkty, ale i wiele więcej!

Często zadawane pytania

Wybierz interesującą Cię kategorię:

Nagrody

1.
Jak działa MojeM Nagrody?
Zasób 1
MojeM Nagrody to program lojalnościowy dostępny w aplikacji McDonald's, umożliwiający każdemu użytkownikowi zbieranie punktów za dokonywane zakupy, a następnie wymienianie ich w aplikacji na nagrody.
Dzięki programowi MojeM Nagrody możesz zdobywać punkty za każde zamówienie w Maku! Nieważne czy korzystasz z regularnego menu czy zamawiasz przez Zamów i odbierz, punkty zostaną naliczone w każdym z tych przypadków!
2.
Jak mogę odebrać swoją nagrodę za punkty?
Zasób 1
To zależy od rodzaju nagrody :)

Nagrody w postaci ofert rabatowych na posiłki, podobnie jak nagrody digitalowe (np.: dzwonki lub tapety), odbierzesz wszędzie, czyli w Kiosku, przy Ladzie, w McDrive lub za pomocą Zamów i odbierz. Odbiór nagrody nie różni się niczym od odbioru zwykłego zamówienia ;)

Jeśli chodzi o nagrody rzeczowe, to ich odbiór jest możliwy tylko za pomocą Kiosku lub przy Ladzie. Zanim odbierzesz nagrodę rzeczową, upewnij się, że jest ona dostępna w wybranej przez Ciebie restauracji. Nagroda zostanie przekazana przez pracownika McDonald’s przy ladzie.
3.
Na jakie nagrody mogę wymienić zebrane punkty?
Zasób 1
W ramach programu MojeM Nagrody możesz odebrać trzy rodzaje nagród. Są to rabaty przy zakupie produktów McDonald’s, nagrody rzeczowe oraz nagrody cyfrowe.
Rabaty przy zakupie produktów McDonald's są cały czas dostępne w aplikacji. Dostępność innych nagród może być uzależniona od aktualnie obowiązujących akcji promocyjnych.
4.
Jak długo są ważne nagrody?
Zasób 1
Nagrody są ważne do zakończenia oferty rabatowej lub akcji promocyjnej. Więcej informacji w Regulaminie Świadczenia Usług Online McDonald's oraz regulaminach poszczególnych akcji promocyjnych.
5.
Czy nagrody dostępne w programie MojeM Nagrody mogą się zmieniać?
Zasób 1
Tak. Nagrody dostępne w programie MojeM Nagrody mogą się zmieniać, tak samo jak zmienić się może ich wartość punktowa. Mogą też pojawiać się dodatkowe nagrody w ramach organizowanych akcji promocyjnych. Sprawdzaj aplikację, by dowiedzieć się o szczegółach :)
6.
Czy mogę jednocześnie odebrać nagrodę i zdobyć punkty?
Zasób 1
Oczywiście! Możesz to zrobić jednocześnie lub osobno, wcześniej skanując swoją kartę lub korzystając z Zamów i odbierz. Pamiętaj, że zdobędziesz punkty tylko za złotówki wydane w danym zamówieniu.
7.
Ile nagród mogę odebrać w ciągu jednego dnia?
Zasób 1
W ciągu jednego dnia (00:00:00-23:59:59) możesz odebrać maksymalnie 5 Nagród.
8.
Czy można odebrać dwie takie same nagrody naraz?
Zasób 1
Odebranie dwóch takich samych nagród w ramach jednej transakcji nie jest możliwe.  
9.
Nie mogę odebrać nagrody. Dlaczego tak się dzieje?
Zasób 1
Niektóre nagrody mogą być niedostępne ze względu na obowiązujące w danej restauracji menu. W przypadku braku możliwości odebrania nagrody, zwróć się do obsługi restauracji.
10.
Przy próbie zeskanowania nagrody z telefonu, kiosk wyświetlił informację o błędzie. Co mogę z tym zrobić?
Zasób 1
Jeżeli korzystasz z kiosku, użyj przycisku „Wprowadź ręcznie”, a następnie przepisz kod nagrody. Jeśli odbierasz nagrodę przy ladzie lub w McDrive, podaj kod pracownikowi McDonald’s. 
11.
Czy mogę odebrać nagrody w ramach jednego zamówienia z dwóch różnych kont w aplikacji?
Zasób 1
Odbiór nagród jest możliwy tylko w ramach jednej karty lojalnościowej.  
12.
Chciałem odebrać nagrodę, ale okazało się, że jest już niedostępna. Co mogę z tym zrobić?
Zasób 1
Niektóre nagrody rzeczowe mogą nie być dostępne w danej restauracji albo ich zapas uległ wyczerpaniu. W takich przypadkach zwróć się do obsługi lub skontaktuj się z Działem Obsługi Gości za pomocą formularza kontaktowego w aplikacji. Wybierz temat MojeM Nagrody z listy. Jeżeli nagroda w postaci posiłku nie jest aktualnie dostępna, spróbuj odebrać ją w innej resturacji lub w innym terminie.
13.
W czasie odbioru nagrody z mojego konta zniknęło więcej punktów niż powinno. Dlaczego tak się stało?
Zasób 1
W takim przypadku sprawdź dostępne do odebrania nagrody, ponieważ istnieje możliwość, że ta sama nagroda została aktywowana więcej niż raz.
Jeżeli jest inaczej, skontaktuj się z Działem Obsługi Gości za pomocą formularza kontaktowego. Jako temat wybierz z listy MojeM Nagrody.

Punkty

1.
Czy dostanę punkty za odbiór nagrody?
Zasób 1
Aby dostać punkty, należy zrealizować zamówienie na kwotę wyższą niż 0 złotych, czyli tylko w przypadku zakupu produktów McDonald’s.
2.
Kiedy dostanę punkty za zrealizowaną transakcję?
Zasób 1
Dodawanie punktów do Twojego konta może potrwać do 24 godzin. Jeśli po tym czasie na koncie nadal nie pojawiły się nowe punkty, skontaktuj się z Działem Obsługi Gości za pomocą formularza kontaktowego. Jako temat wybierz z listy MojeM Nagrody.
3.
Czy dostanę punkty za zamówienie OkazYEAH! lub w usłudze Zamów i odbierz?
Zasób 1
Oczywiście! Przy każdym zamówieniu przez usługę Zamów i odbierz, automatycznie zdobywasz punkty w programie lojalnościowym MojeM Nagrody.
4.
Jak mogę zdobyć punkty podczas zamawiania w kiosku, przy ladzie lub w McDrive?
Zasób 1
To bardzo proste!
Wystarczy, że otworzysz aplikację, a następnie wejdziesz w sekcję „MojeM”, by zobaczyć swoją kartę lojalnościową. Dostępny na niej kod QR możesz zeskanować w kiosku, a także podać go przy składaniu zamówienia przy Ladzie lub w McDrive.
5.
Zamówiłem posiłek, ale zapomniałem użyć mojej karty lojalnościowej. Czy wciąż mogę otrzymać punkty?
Zasób 1
Niestety, punkty możesz otrzymać tylko i wyłącznie w przypadku, gdy zeskanujesz kartę. Pamiętaj o tym przy składaniu następnego zamówienia :)
6.
Jak długo są ważne punkty?
Zasób 1
 Punkty tracą ważność po upływie 365 dni od ich uzyskania, wraz z końcem miesiąca kalendarzowego. 
7.
Czy dostanę przypomnienie o wygasających punktach?
Zasób 1
Tak, po 11 miesiącach od zdobycia danych punktów, dostaniesz przypomnienie w aplikacji, że w ciągu 30 dni punkty wygasną.
8.
Czy korzystając z Zamów i odbierz również zdobywam punkty?
Zasób 1
Oczywiście! Przy każdym zamówieniu przez usługę Zamów i odbierz, automatycznie zdobywasz punkty w programie lojalnościowym MojeM Nagrody.
9.
Ile otrzymam punktów za moje zamówienia?
Zasób 1
Za każdą wydaną złotówkę w programie MojeM Nagrody zdobędziesz 10 punktów.
10.
Jak sprawdzić swój stan punktów w programie MojeM Nagrody?
Zasób 1
Możesz to zrobić, wchodząc w zakładkę „MojeM” w aplikacji mobilnej McDonald's. Ilość punktów będzie widoczna na Twojej karcie lojalnościowej.
11.
Czy istnieje limit punktów jakie mogę zdobyć jednego dnia?
Zasób 1
Takiego limitu nie ma, ale punkty możesz zebrać za maksymalnie 15 zamówień w ciągu jednego dnia. Następne zamówienia nie będą punktowane.
12.
Jaki jest limit punktów na karcie lojalnościowej?
Zasób 1
W jednej chwili na karcie lojalnościowej możesz mieć maksymalnie 30000 (trzydzieści tysięcy!) punktów 😊 Dopóki nie wydasz punktów, aby zejść poniżej limitu, żadne zamówienie nie będzie punktowane. Bez obaw, poinformujemy Cię gdy zaczniesz zbliżać się do limitu punktów MojeM Nagrody :)
13.
Aplikacja pobrała więcej punktów niż powinna! Co mogę zrobić?
Zasób 1
Jeśli ilość nadmiarowo pobranych punktów jest niewielka, to aplikacja w najbliższym czasie zwróci na Twoje konto brakującą różnicę. Jeśli natomiast aplikacja pobrała o wiele więcej punktów niż powinna, upewnij się czy wybrana przez Ciebie nagroda nie została aktywowana więcej niż jeden raz.

Pozostałe

1.
Jak dołączyć do programu MojeM Nagrody?
Zasób 1
Po zalogowaniu się do aplikacji zobaczysz ekrany objaśniające zasady programu oraz zgody wymagane do dołączenia. Po wyrażeniu zgód możesz zacząć zbierać punkty! :)
Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić swoje ustawienia w zakładce Moje Konto.
2.
Moja karta lojalnościowa zniknęła. Co mogę z tym zrobić?
Zasób 1
W przypadku zablokowanej karty lojalnościowej upewnij się, że w zakładce „Moje konto” aktywne są stosowne zgody, które umożliwiają korzystanie z programu lojalnościowego MojeM Nagrody.
3.
Gdzie znajdę regulamin MojeM Nagrody?
Zasób 1
Na przykład tutaj lub w sekcji „Regulaminy” na stronie mcdonalds.pl.
4.
Czy program lojalnościowy McCafé wciąż działa?
Zasób 1
Nagrody w programie lojalnościowym McCafé można odbierać do 30 czerwca 2022, natomiast karty do zbierania hologramów oraz same hologramy będą wydawane do 13 lutego 2022.
5.
Próbowałem zeskanować kartę lojalnościową, jednak mój kod QR nie został rozpoznany. Co mogę z tym zrobić?
Zasób 1
Spróbuj wpisać kod ręcznie lub podyktować go pracownikowi McDonald’s. Upewnij się, że skanowany kod QR pochodzi z aplikacji McDonald’s. Kody udostępniane w inny sposób i mogą być nieważne. Jeżeli kod dalej nie działa, skontaktuj się z Działem Obsługi Gości przez formularz kontaktowy w aplikacji. Jako temat wybierz z listy MojeM Nagrody.
6.
Moja karta lojalnościowa jest zablokowana. Co mogę z tym zrobić?
Zasób 1
W przypadku zablokowanej karty lojalnościowej upewnij się, że w zakładce „Moje konto” zostały wyrażone stosowne zgody, które umożliwiają korzystanie z programu lojalnościowego MojeM Nagrody. Jeśli mimo wyrażonych zgód karta lojalnościowa nadal jest zablokowana, skontaktuj się z Działem Obsługi Gości za pomocą formularza kontaktowego. Jako temat wybierz z listy MojeM Nagrody.
7.
Podczas korzystania z aplikacji wyświetlił mi się komunikat o błędzie. Co mogę zrobić?
Zasób 1
W takich przypadkach skontaktuj się z Działem Obsługi Gości za pomocą formularza kontaktowego. Opisz dokładnie wyświetlony komunikat.
8.
Podczas korzystania z aplikacji wyświetlił mi się komunikat literowy, np.: LCC, NCF, lub NST. Co mogę z tym zrobić?
Zasób 1
W takich przypadkach skontaktuj się z Działem Obsługi Gości za pomocą formularza kontaktowego. Jako temat wybierz z listy MojeM Nagrody. O ile to możliwe, opisz dokładnie jaki komunikat pojawił się na ekranie.
9.
Na kiosku wyświetlił się komunikat, że dodano ofertę nowego użytkownika. Co mogę z tym zrobić?
Zasób 1
Taki komunikat pojawia się w przypadku, gdy inna osoba zeskanowała wcześniej swoją nagrodę i nie dokończyła jej odbioru. Aby odebrać swoją nagrodę, klikaj „Tak” na pojawiających się ekranach, aż otrzymasz komunikat, że karta została poprawnie zeskanowana.
10.
Wyświetlił mi się błąd ORDR11007. Co to znaczy?
Zasób 1
Oznacza to, że spróbowałeś właśnie odebrać nagrodę w restauracji, która nie należy do programu lojalnościowego. Sprawdź regulamin, by dowiedzieć się gdzie możesz odebrać swoje nagrody :)
11.
Czy utrata telefonu oznacza utratę punktów w programie MojeM Nagrody?
Zasób 1
Nie, punkty MojeM Nagrody są przypisane do konta zarejestrowanego w aplikacji.
Masz więcej pytań o  ?
Kontakt