Najlepszy sposób na spędzanie czasu zimą to spędzanie go razem.
Dlatego tej zimy Burger Drwala zaprasza do wspólnego grania w planszówki!
W Łodzi przygotowaliśmy największą planszówkę Drwala.
Za to w każdym Maku w Polsce znajdziecie specjalną strefę do grania w planszówki.
Szukaj w restauracji stolika oznaczonego planszą do gry.
Poproś Lidera Gościnności o planszówkę "W pełnym składzie" lub przynieś własną.
Zbieraj punkty w MojeM Nagrody
Wymień je na unikalną grę planszową „W pełnym składzie”, w której wraz z przyjaciółmi będziesz
przemierzać miasto w poszukiwaniu składników na Burgera Drwala.
"W pełnym składzie" zdobędziesz za 7000 punktów MojeM Nagrody.
Gra „W pełnym składzie” jest limitowana i będzie pojawiać się w aplikacji
w rzutach przez cały okres trwania kampanii.
Następny drop już 13.12.2023.
ZACZNIJ W APLIKACJI
ZACZNIJ W APLIKACJI
Jak działa
MojeM Nagrody to wyjątkowy program lojalnościowy, gdzie za każde zamówienie otrzymujesz punkty,
które następnie możesz wymienić na różnego rodzaju nagrody!
Zbieraj punkty
- Zeskanuj kartę MojeM Nagrody przed opłaceniem zamówienia, punkty naliczą się po
zeskanowaniu, kartę znajdziesz w sekcji MojeM
- Skorzystaj z okazYEAH! lub usługi Zamów i odbierz, punkty naliczą się
automatycznie
- Proste zasady - każda złotówka to 10 punktów
Odbieraj nagrody
- Wymieniaj uzbierane punkty na nagrody
- Wśród nagród znajdziesz nie tylko produkty, ale i wiele więcej!
Często zadawane pytania
Wybierz interesującą Cię kategorię:
Nagrody
1.
Jak działa MojeM Nagrody?
MojeM Nagrody to program lojalnościowy dostępny w aplikacji
McDonald's,
umożliwiający każdemu użytkownikowi zbieranie punktów za dokonywane
zakupy, a następnie wymienianie ich w aplikacji na nagrody.
Dzięki programowi MojeM Nagrody możesz zdobywać punkty za każde
zamówienie w Maku! Nieważne czy korzystasz z regularnego menu
czy
zamawiasz przez Zamów i odbierz, punkty zostaną naliczone
w każdym
z
tych przypadków!
2.
Jak mogę odebrać swoją nagrodę za punkty?
To zależy od rodzaju nagrody :)
Nagrody w postaci ofert rabatowych na posiłki, podobnie jak nagrody
digitalowe (np.: dzwonki lub tapety), odbierzesz wszędzie, czyli w
Kiosku, przy Ladzie, w McDrive lub za pomocą Zamów i odbierz.
Odbiór
nagrody nie różni się niczym od odbioru zwykłego zamówienia ;)
Jeśli chodzi o nagrody rzeczowe, to ich odbiór jest możliwy tylko za
pomocą Kiosku lub przy Ladzie. Zanim odbierzesz nagrodę rzeczową,
upewnij się, że jest ona dostępna w wybranej przez Ciebie
restauracji.
Nagroda zostanie przekazana przez pracownika McDonald’s przy ladzie.
3.
Na jakie nagrody mogę wymienić zebrane punkty?
W ramach programu MojeM Nagrody możesz odebrać trzy rodzaje nagród.
Są
to rabaty przy zakupie produktów McDonald’s, nagrody rzeczowe oraz
nagrody cyfrowe.
Rabaty przy zakupie produktów McDonald's są cały czas dostępne w
aplikacji. Dostępność innych nagród może być uzależniona od aktualnie
obowiązujących akcji promocyjnych.
4.
Jak długo są ważne nagrody?
Nagrody są ważne do zakończenia oferty rabatowej lub akcji promocyjnej.
Więcej informacji w Regulaminie Świadczenia Usług Online McDonald's
oraz
regulaminach poszczególnych akcji promocyjnych.
5.
Czy nagrody dostępne w programie MojeM
Nagrody
mogą się zmieniać?
Tak. Nagrody dostępne w programie MojeM Nagrody mogą się zmieniać,
tak
samo jak zmienić się może ich wartość punktowa. Mogą też pojawiać się
dodatkowe nagrody w ramach organizowanych akcji promocyjnych.
Sprawdzaj
aplikację, by dowiedzieć się o szczegółach :)
6.
Czy mogę jednocześnie odebrać nagrodę
i zdobyć
punkty?
Oczywiście! Możesz to zrobić jednocześnie lub osobno, wcześniej skanując
swoją kartę lub korzystając z Zamów i odbierz. Pamiętaj, że
zdobędziesz
punkty tylko za złotówki wydane w danym zamówieniu.
7.
Ile nagród mogę odebrać w ciągu jednego
dnia?
W ciągu jednego dnia (00:00:00-23:59:59) możesz odebrać maksymalnie
5
Nagród.
8.
Czy można odebrać dwie takie same nagrody naraz?
Odebranie dwóch takich samych nagród w ramach jednej transakcji nie
jest
możliwe.
9.
Nie mogę odebrać nagrody. Dlaczego tak się
dzieje?
Niektóre nagrody mogą być niedostępne ze względu na obowiązujące
w danej
restauracji menu. W przypadku braku możliwości odebrania nagrody,
zwróć
się do obsługi restauracji.
Jeżeli korzystasz z kiosku, użyj przycisku „Wprowadź ręcznie”, a
następnie przepisz kod nagrody. Jeśli odbierasz nagrodę przy ladzie lub
w McDrive, podaj kod pracownikowi McDonald’s.
11.
Czy mogę odebrać nagrody w ramach jednego
zamówienia z dwóch różnych kont w aplikacji?
Odbiór nagród jest możliwy tylko w ramach jednej karty
lojalnościowej.
12.
Chciałem odebrać nagrodę, ale okazało się, że
jest już niedostępna. Co mogę z tym zrobić?
Niektóre nagrody rzeczowe mogą nie być dostępne w danej restauracji
albo
ich zapas uległ wyczerpaniu. W takich przypadkach zwróć się do
obsługi
lub skontaktuj się z Działem Obsługi Gości za pomocą formularza
kontaktowego w aplikacji. Wybierz temat MojeM Nagrody z listy.
Jeżeli
nagroda w postaci posiłku nie jest aktualnie dostępna, spróbuj
odebrać
ją w innej resturacji lub w innym terminie.
13.
W czasie odbioru nagrody z mojego konta
zniknęło
więcej punktów niż powinno. Dlaczego tak się stało?
W takim przypadku sprawdź dostępne do odebrania nagrody, ponieważ
istnieje możliwość, że ta sama nagroda została aktywowana więcej niż
raz.
Jeżeli jest inaczej, skontaktuj się z Działem Obsługi Gości za
pomocą
formularza kontaktowego. Jako temat wybierz z listy MojeM Nagrody.
Punkty
1.
Czy dostanę punkty za odbiór nagrody?
Aby dostać punkty, należy zrealizować zamówienie na kwotę wyższą niż 0
złotych, czyli tylko w przypadku zakupu produktów McDonald’s.
2.
Kiedy dostanę punkty za zrealizowaną transakcję?
Dodawanie punktów do Twojego konta może potrwać do 24 godzin. Jeśli po
tym czasie na koncie nadal nie pojawiły się nowe punkty, skontaktuj się
z Działem Obsługi Gości za pomocą formularza kontaktowego. Jako
temat
wybierz z listy MojeM Nagrody.
3.
Czy dostanę punkty za zamówienie OkazYEAH! lub w
usłudze Zamów i odbierz?
Oczywiście! Przy każdym zamówieniu przez usługę Zamów i odbierz,
automatycznie zdobywasz punkty w programie lojalnościowym MojeM
Nagrody.
4.
Jak mogę zdobyć punkty podczas zamawiania w
kiosku, przy ladzie lub w McDrive?
To bardzo proste!
Wystarczy, że otworzysz aplikację, a następnie wejdziesz w sekcję
„MojeM”, by zobaczyć swoją kartę lojalnościową. Dostępny na niej kod QR
możesz zeskanować w kiosku, a także podać go przy składaniu
zamówienia
przy Ladzie lub w McDrive.
5.
Zamówiłem posiłek, ale zapomniałem użyć mojej
karty lojalnościowej. Czy wciąż mogę otrzymać punkty?
Niestety, punkty możesz otrzymać tylko i wyłącznie
w przypadku, gdy
zeskanujesz kartę. Pamiętaj o tym przy składaniu następnego zamówienia
:)
6.
Jak długo są ważne punkty?
Punkty tracą ważność po upływie 365 dni od ich uzyskania, wraz z
końcem miesiąca kalendarzowego.
7.
Czy dostanę przypomnienie o wygasających
punktach?
Tak, po 11 miesiącach od zdobycia danych punktów, dostaniesz
przypomnienie w aplikacji, że w ciągu 30 dni punkty wygasną.
8.
Czy korzystając z Zamów i odbierz
również
zdobywam punkty?
Oczywiście! Przy każdym zamówieniu przez usługę Zamów i odbierz,
automatycznie zdobywasz punkty w programie lojalnościowym MojeM
Nagrody.
9.
Ile otrzymam punktów za moje zamówienia?
Za każdą wydaną złotówkę w programie MojeM Nagrody zdobędziesz 10
punktów.
10.
Jak sprawdzić swój stan punktów w programie
MojeM Nagrody?
Możesz to zrobić, wchodząc w zakładkę „MojeM” w aplikacji
mobilnej
McDonald's. Ilość punktów będzie widoczna na Twojej karcie
lojalnościowej.
11.
Czy istnieje limit punktów jakie mogę zdobyć
jednego dnia?
Takiego limitu nie ma, ale punkty możesz zebrać za maksymalnie 15
zamówień w ciągu jednego dnia. Następne zamówienia nie będą
punktowane.
12.
Jaki jest limit punktów na karcie
lojalnościowej?
W jednej chwili na karcie lojalnościowej możesz mieć maksymalnie
30000
(trzydzieści tysięcy!) punktów 😊 Dopóki nie wydasz punktów, aby zejść
poniżej limitu, żadne zamówienie nie będzie punktowane. Bez obaw,
poinformujemy Cię gdy zaczniesz zbliżać się do limitu punktów MojeM
Nagrody :)
13.
Aplikacja pobrała więcej punktów niż powinna! Co
mogę zrobić?
Jeśli ilość nadmiarowo pobranych punktów jest niewielka, to aplikacja w
najbliższym czasie zwróci na Twoje konto brakującą różnicę. Jeśli
natomiast aplikacja pobrała o wiele więcej punktów niż powinna, upewnij
się czy wybrana przez Ciebie nagroda nie została aktywowana więcej niż
jeden raz.
Pozostałe
1.
Jak dołączyć do programu MojeM Nagrody?
Po zalogowaniu się do aplikacji zobaczysz ekrany objaśniające zasady
programu oraz zgody wymagane do dołączenia. Po wyrażeniu zgód możesz
zacząć zbierać punkty! :)
Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić swoje ustawienia w zakładce Moje
Konto.
2.
Moja karta lojalnościowa zniknęła. Co mogę
z tym
zrobić?
W przypadku zablokowanej karty lojalnościowej upewnij się, że
w zakładce
„Moje konto” aktywne są stosowne zgody, które umożliwiają korzystanie z
programu lojalnościowego MojeM Nagrody.
3.
Gdzie znajdę regulamin MojeM Nagrody?
Na przykład
tutaj lub
w sekcji „Regulaminy” na stronie mcdonalds.pl.
4.
Czy program lojalnościowy McCafé wciąż działa?
Nagrody w programie lojalnościowym McCafé można odbierać do 30
czerwca
2023, natomiast karty do zbierania hologramów oraz same hologramy będą
wydawane do 13 lutego 2023.
5.
Próbowałem zeskanować kartę lojalnościową,
jednak mój kod QR nie został rozpoznany. Co mogę z tym zrobić?
Spróbuj wpisać kod ręcznie lub podyktować go pracownikowi McDonald’s.
Upewnij się, że skanowany kod QR pochodzi z aplikacji McDonald’s.
Kody
udostępniane w inny sposób i mogą być nieważne. Jeżeli kod
dalej
nie
działa, skontaktuj się z Działem Obsługi Gości przez formularz
kontaktowy w aplikacji. Jako temat wybierz z listy MojeM
Nagrody.
6.
Moja karta lojalnościowa jest zablokowana. Co
mogę z tym zrobić?
W przypadku zablokowanej karty lojalnościowej upewnij się, że
w zakładce
„Moje konto” zostały wyrażone stosowne zgody, które umożliwiają
korzystanie z programu lojalnościowego MojeM Nagrody. Jeśli mimo
wyrażonych zgód karta lojalnościowa nadal jest zablokowana, skontaktuj
się z Działem Obsługi Gości za pomocą formularza kontaktowego. Jako
temat wybierz z listy MojeM Nagrody.
7.
Podczas korzystania z aplikacji wyświetlił
mi
się komunikat o błędzie. Co mogę zrobić?
W takich przypadkach skontaktuj się z Działem Obsługi Gości za
pomocą
formularza kontaktowego. Opisz dokładnie wyświetlony komunikat.
8.
Podczas korzystania z aplikacji wyświetlił
mi
się komunikat literowy, np.: LCC, NCF, lub NST. Co mogę z tym
zrobić?
W takich przypadkach skontaktuj się z Działem Obsługi Gości za
pomocą
formularza kontaktowego. Jako temat wybierz z listy MojeM Nagrody.
O ile
to możliwe, opisz dokładnie jaki komunikat pojawił się na ekranie.
9.
Na kiosku wyświetlił się komunikat, że dodano
ofertę nowego użytkownika. Co mogę z tym zrobić?
Taki komunikat pojawia się w przypadku, gdy inna osoba zeskanowała
wcześniej swoją nagrodę i nie dokończyła jej odbioru. Aby odebrać
swoją
nagrodę, klikaj „Tak” na pojawiających się ekranach, aż otrzymasz
komunikat, że karta została poprawnie zeskanowana.
10.
Wyświetlił mi się błąd ORDR11007. Co to znaczy?
Oznacza to, że spróbowałeś właśnie odebrać nagrodę w restauracji,
która
nie należy do programu lojalnościowego. Sprawdź
regulamin,
by dowiedzieć się gdzie możesz odebrać swoje nagrody :)
11.
Czy utrata telefonu oznacza utratę punktów w
programie MojeM Nagrody?
Nie, punkty MojeM Nagrody są przypisane do konta zarejestrowanego w
aplikacji.