Nagrody
1.
Jak działa program MojeM Nagrody?
MojeM Nagrody to program lojalnościowy dostępny w aplikacji McDonald's, umożliwiający każdemu użytkownikowi zbieranie punktów za dokonywane zakupy, a następnie wymienianie ich w aplikacji na nagrody.
Dzięki programowi MojeM Nagrody możesz zdobywać punkty za każde zamówienie w Maku! Nieważne, czy korzystasz z regularnego menu, czy zamawiasz przez Zamów i odbierz, punkty zostaną naliczone w każdym z tych przypadków!
2.
Jak mogę odebrać swoją nagrodę za punkty?
To zależy od rodzaju nagrody 😊
Nagrody w postaci ofert rabatowych na posiłki, podobnie jak nagrody digitalowe (np.: dzwonki lub tapety), odbierzesz wszędzie, czyli w Kiosku, przy ladzie, w McDrive lub za pomocą Zamów i odbierz. Odbiór nagrody nie różni się niczym od odbioru zwykłego zamówienia 😉
Jeśli chodzi o nagrody rzeczowe, to ich odbiór jest możliwy tylko za pomocą Kiosku lub przy ladzie. Zanim odbierzesz nagrodę rzeczową, upewnij się, że jest ona dostępna w wybranej przez Ciebie restauracji. Nagroda zostanie przekazana przez pracownika McDonald’s przy ladzie.
3.
Na jakie nagrody mogę wymienić zebrane punkty?
W ramach programu MojeM Nagrody możesz odebrać trzy rodzaje nagród. Są to rabaty przy zakupie produktów McDonald’s, nagrody rzeczowe oraz nagrody cyfrowe.
Rabaty przy zakupie produktów McDonald's są cały czas dostępne w aplikacji. Dostępność innych nagród może być uzależniona od aktualnie obowiązujących akcji promocyjnych.
4.
Jak długo są ważne nagrody?
Nagrody są ważne do zakończenia oferty rabatowej lub akcji promocyjnej. Więcej informacji w Regulaminie Świadczenia Usług Online McDonald's oraz regulaminach poszczególnych akcji promocyjnych.
5.
Czy nagrody dostępne w programie MojeM Nagrody mogą się zmieniać?
Tak. Nagrody dostępne w programie MojeM Nagrody mogą się zmieniać, tak samo jak zmienić się może ich wartość punktowa. Mogą też pojawiać się dodatkowe nagrody w ramach organizowanych akcji promocyjnych. Sprawdzaj aplikację, by poznać szczegóły 😊
6.
Czy mogę jednocześnie odebrać nagrodę i zdobyć punkty?
Oczywiście! Możesz to zrobić jednocześnie lub osobno, wcześniej skanując swoją kartę lub korzystając z Zamów i odbierz. Pamiętaj, że zdobędziesz punkty tylko za złotówki wydane w danym zamówieniu.
7.
Ile nagród mogę odebrać w ciągu jednego dnia?
W ciągu jednego dnia (00:00:00-23:59:59) możesz odebrać maksymalnie 5 nagród.
8.
Czy można odebrać dwie takie same nagrody naraz?
Odebranie dwóch takich samych nagród w ramach jednej transakcji nie jest możliwe.
9.
Nie mogę odebrać nagrody. Dlaczego tak się dzieje?
Niektóre nagrody mogą być niedostępne ze względu na obowiązujące w danej restauracji menu. W przypadku braku możliwości odebrania nagrody zwróć się do obsługi restauracji.
Jeżeli korzystasz z Kiosku użyj przycisku „Wprowadź ręcznie”, a następnie przepisz kod nagrody. Jeśli odbierasz nagrodę przy ladzie lub w McDrive, podaj kod pracownikowi McDonald’s.
11.
Czy mogę odebrać nagrody w ramach jednego zamówienia z dwóch różnych kont w aplikacji?
Odbiór nagród jest możliwy tylko w ramach jednej karty lojalnościowej.
12.
Chciałem odebrać nagrodę, ale okazało się, że jest już niedostępna. Co mogę z tym zrobić?
Niektóre nagrody rzeczowe mogą nie być dostępne w danej restauracji albo ich zapas uległ wyczerpaniu. W takich przypadkach zwróć się do obsługi lub skontaktuj się z Działem Obsługi Gości za pomocą formularza kontaktowego w aplikacji. Wybierz temat MojeM Nagrody z listy. Jeżeli nagroda w postaci posiłku nie jest aktualnie dostępna, spróbuj odebrać ją w innej resturacji lub w innym terminie.
13.
W czasie odbioru nagrody z mojego konta zniknęło więcej punktów, niż powinno. Dlaczego tak się stało?
W takim przypadku sprawdź dostępne do odebrania nagrody, ponieważ istnieje możliwość, że ta sama nagroda została aktywowana więcej niż raz.
Jeżeli jest inaczej, skontaktuj się z Działem Obsługi Gości za pomocą formularza kontaktowego. Jako temat wybierz z listy MojeM Nagrody.