01/30/20

„okazYEAH! po Twojemu”: komponuj własne oferty promocyjne tak, jak chcesz!


McDonald's Polska po raz pierwszy daje możliwość tworzenia indywidualnych ofert!

Dzięki temu użytkownicy aplikacji mobilnej mogą (według własnych preferencji) wybierać to, na co mają ochotę, i komponować okazYEAH! specjalnie dla siebie! Dokładnie tak, jak lubią!

Bohaterami kampanii promującej „okazYEAH! po Twojemu” są Maffashion i Rezigiusz. Królowa Instagrama i popularny youtuber w charakterystyczny dla siebie sposób podkreślają ideę przyświecającą całej kampanii – w McDonald's każdy z nas może być sobą i każdy może tworzyć okazYEAH! na swój własny sposób.

Za kreację, strategię i zarządzanie projektem odpowiada Isobar Polska, a dom mediowy OMD zadbał o planowanie i zakup mediów.Główny spot promujący kampanię oraz inne formaty cyfrowe to owoc współpracy Isobar Polska z DDB oraz Studiem Filmowym OTO.

Zapraszamy na fanpage McDonald’s Polska https://www.facebook.com/McDonaldsPolska i www.mcdonalds.pl.
Biuro Prasowe McDonald's